㋡کَم پیدا می شویــــم!!㋡

 

 یه سلام یهویی در تاریخ ۵ . ۰۷ . ۱۳۹۰ ،ساعت :۱:۰۰ بعد از ظهر 

اومدم که تولد یکی از بهترین دوستای خوبم و ابجی گلم سارا جونی رو تبریک بگم و رفع زحمت بنمایمواقعا شرمنده که نمی تونم جواب کامنتاتون رو بدمایشاالله شنبه هفته دیگه اگه عمری باقی باشه حتما میام و به همه تون سر میزنم و اگه خدا بازم بخواد آپ میکنمهمه تون رو یه عالمه دوست دارم.... 

اینم یه جشن تولد مختصر و مفید واسه آجی خودم(آجی جون شرمنده اگه کمه و در حد خوبی ها و مهربونی های شما نیست،ولی بدون که خیلی دوست دارم و برام عزیزی و در حد توانم واست هر کاری میکنم): 

این کیک تولدت: 

 

 

  

تولد......تولد.....تولدت مبارککککککککککککککککک 

مبارک.....مبارک.....تولدت مبارککککککککککککککک 

بیا شمع ها رو فوت کن تا  

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۹۸۷۶۵۴۳۲۱ 

سال زنده باشی........... 

 

اینم کادوی من به شما(البته مجازیه): 

 

اینا هم واسه گرم کردن مجلس به  

کار گرفتمشون: 

 

 

09.gif 

 

music269.gif 

 

16.gif 

 

 

 

Dance شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

اینم کادوی دوستان(از کیسه خلیفه میبخشم): 

 

 

 

دوست دارم خیلی زیاد....... 

امیدوارم هر جا که هستی شاد و خوش و 

سلامت زیر سایه خانواده خوبت زندگی کنی عزیزم


 

سلام به دوشیزه رها......... من همه گی هستم!(یعنی دقیقا برعکسش)اینجانب(یعنی خود خود جناب عالیم)میخواستم خدمتتون عارض شم که چی؟اگه گفتین؟خب شما که نتوستین بگین،خودم میگمخواستم بگم که از این به بعد 

کـــــــــــَم پــیـــــدا مــــــــــــــی شــــــــــــویــــــــــــــــــــمحالا بپرسین چرا؟؟دِ بپرسین دیگه!!!اصلا ولش کن....خودم میگم چرا!شما که هیچی نمیگین(خود درگیری دارم شدید به مدت مَدید)به دلیل برخی مسائل که به منم هیچ ربطی نداره....یا شایدم داره و خودم خبر ندارمخواستم به اطلاع شریف گرامی تون برسونم که از ۳۱ شَهرِ یِوَر دیگه وب رو آپ نخواهم کرد.......خوش حال شدین مگه نه؟!ولی شایدم آپ کردم.....اگه آپ کنم ماهی یه باراما از خبر دادن شرمنده......خبر بی خبرهر کی بامعرفت باشه خودش میاد دیگه!خبر لازم ندارهالبته خیلی ها دارن با وبلاگ هاشون و دوستاشون بای بای میکنن.....خب ما چرا نکنیم؟!ما چی مون کمتره؟!به هر حال من خبر دادم به شما از اینجا...خبرگذاریِ وبلاگِ برای یک لحظه آزادی ،خبرنگارِ واحدِخبرنگاری، دوشیزه رهاالبت بگماااا خاطره سفرم رو هر هفته آپ میکنم ادامه شو(دو تا قسمت بیشتر نیست....هر کی میخواد بدونه چی میشه آخرش بیاد وبمو یه نگاه بکنه)از همون سی و یکم بنده سرم شلوغ میشه بنزدیگه باید به کار و زندگیم بپردازم و یَلَلی طَلَلی رو بذارم کنارولی شما منو و بم رو فراموش نکنین....هر از گاهی سر بزنید....منم این کارو میکنمیه وَخ فک نکنین دارم خداحافظی میکنماااا؟!نه!!دارم میرم ولی گاهی سر میزنم و شاید آپ کنمخب الان میخوام تو این مدت از تموم دوستانی که به من لطف داشتن و منو قابل دونستن که دوستشون باشم تشکر کنم و بگم:خیلیییییییییییییییییییی دوستون دارم دوستای خوبم.....شما بِهم ثابت کردین تو فضای مجازی هم میشه یکرنگ و شاد بود ...... و اینکه میشه همدیگرو دوست داشتواقعا ازتون ممنونم...دعا میکنم هر جا هستین شاد و خوش حال و سلامت باشین و از زندگی تون نهایت استفاده و لدت رو ببیرینهمه تون رو به خدا میسپرمایشاالله سال دیگه بیشتر همدیگرو میبینیمبازم میگم من واسه آپ هام خبر نوَکنمپس ناراحت نشین اگه دیدین آپیدم و شما خبر دار نشدینحالا میخوام یه تشکر حسابی از شما خوشگلا به عمل بیارم  


 


 

خباران عزیزم(یار و غمخوار تنهایی هام)....سارای گلم(کیمیا گر دل و آجی جیگرِ دوشیزه)......لی لی یانای مهربونم......نیلوناز خوبم.....حدیث خانومی.....الی جووووووووووووووووونم.......کیمیای نازم.......سارای دوست داشتنی(تاک لرزان).... عاطفه جووونی خودم.......ساتی نازنینم.....نگین خانومم.....راحله خوشگلم.....قرطی خانومی خودم....ملیحه عزیزم....سارای جیگرم(خاطرات پرنسس)......شبنم خوبم......فرزانه خوشگله......ثمین گلی......شینای عسلم.....ندا گلی خودم.....وفا جونم که بی وفا شدی....و تموم کسایی که من یادم رفت اسماشون رو بنویسم(مثل دختر خاله عزیزم،غزل خانوم و...)،ازتون واقعا ممنون و متشکرم........از ته دلم همه تون رو دوست دارم21100000(اگه منو ندیدین حلال کنین.....ولی به احتمال شصت درصد میبینین )اینم تقدیم به همه شما دوستای با مرام و نازنین: 

 

 

من و وبم رو فراموش نکنینا.......وگرنه شب میام تو خوابتون و حسابتون رو میرسم(مِزاح فرمودیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دور هم یکم بخندیم)    


 

دوشیزه نوشت :آهنگ وب رو دوباره عوض کردم ، پس اسپیکرهاتون رو زیاد کنین تا بشنوین و اگه دوست داشتین لذت ببرین !همون طور که گفتم خاطرات سفرم رو که فقط دو قسمتش مونده ،تو دو هفته متوالی میذارمش تو وب!هر کسی که میخواد بدونه داستان به کجا میرسه و براش مهمه بیاد و بخونه!ولی تو رو خدا نظر یادتون نره!وگرنه شخصا میام و وبتون رو منفجر میکنم!برای همه تون آرزوی بهترین ها رو دارم!

تا بعد فهلا........بابای.......................... 


 

بعداً نوشت :من خداحافظی نکردم به خدا!!!! 

حالا حالاها درخدمتتون هستیم!!! 

پس نگران نباشید!!!! 

چون من مزاحمتون میشم....ولی به مقدار کم!!!  

 


 

بعد بعدا نوشت : آهنگ وب رو دوباره عوض کردم!!! 

 

اما قول میرم اخرین تغییر باشه!!! 

 

امیدوارم خوشتون بیاد........!!!!

نظرات 68 + ارسال نظر

شمام و دو صد شمام ( منظور همون سلام می باشد )
خوفی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟
هی بابا شوما هم که داری می ری که پس
ولی برات آرزوی موفقیت و سر بلندی روز افزون می کنم
فکرشو بکن هر روز به سر بلندی اضافه شه چی می شه ؟! یهویی می بینی کله ی رها اینجوری شد خب چرخش ۱۸۰ درجه نمودی دیجه
نه پـــ ؟! نمی یایم بخونیم !

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم بر عزیز دل دوشیزه
من بد نیستم!خوشم نیسم!سلامتم ولی!
بابا من با چه زبونی بگم نمیرم....المانی خوبه بگم؟!
منم همین طور جیگرم
الهـــــــــــــــــــــی من فدای تو بشم که اینقده ناز و مهربونی باران جوووووووونم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخبوسسسسسسسسسس
مخصوص دوشیزه

سارا 1390/06/29 ساعت 12:01 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام عزیزم من همش دلتنگم دلم میگیره از تنهایی عزیزم امیدوارم هرجا باشی از زندگیت لذت ببری وشادمان باشی ممنونم از تشکرت من سعی میکنم بهت سر بزنم فدای تو آبجی گلم بشم

سلام اجی خوبم
اخه چیراااااااااااااااااااااااااااااا دلت میگیره جیگر؟؟
منم همین رو برات ارزو میکنم گلم
خواهش میکنم گلم قابل شما رو نداره
قربانت هانی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلامخوو چرا میخوای کم پیدا بشی
نوموخوامخیلی ها دارن تعطیل میکنن
یعنی منم تعطیل کنم
دلم برات تنگ میشه
عاشق آهنگتم

سلامممممممممممممممم گلم
بابا جان من ،من کِی گفتم دارم تعطیل میکنم؟!من حالا حالاها تصمیم رفتن ندارم
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاگه تعطیل کنی با بنده طرفی
منم همین طور عشقم
مرســــــــــــــــــــی عزیزم

رها جونی شرمنده گلم من یکم تب داشتم و دارم وسط لرز کردم رفتم ، وای دستای قشنگت درد نکنه عزیزم
پــ نه پــ هاتو عشق است جیگر
واقعا نمی دونم چه جوری باید ازت تشکر کنم
خیلی گلی رها ، خیلی ماهی دختر
دوست دارم به اندازه تموم قشنگیای دنیا

چرااااااااااااااااااااااااا گلم تب داری؟؟؟
همین جوری خوبه دیگه.....بعدشم نیاز به تشکر نیس خانومی قابل نداره که
شما بیشتر خواهری
منم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر از خودت تو رو دوست دارم عزیزم

لی لی یانا 1390/06/29 ساعت 13:09

عزیز دلم بازم جای خوشحالی داره که نمیخوای واسه همیشه خداحافظی کنی ما به همین هم قانعیم گلم
منم شاید کم پیدا شم و برم سر یه کار جدید

اره.....حالا حالاها از دستم خلاص نمیشین!
خیالت تخت خواب گلی
ببینم چه کاری کلک؟

رزیتا 1390/06/29 ساعت 13:24 http://pezhop.blogfa.com

سلام دوشیزه ی عزیز
خیلی معذرت میخوام که دیر اومدم و دارم جوابتو میدم
اول اینکه واقعا وب جالبی داری
دوم اینکه خیلی خوشحالم که از وبم خوشت اومد و به خودم میبالم
سوم اینکه خوشحال میشم افتخار بدین تا لینکتون کنم
موفق باشی دوست گلم

سلام بر دوست خوبم
اشکال نداره....میبخشمت
واقعــــــــــــــــــــــــــــــــا؟!یعنی الان باور کنم داری راسشو بهم میگی؟!
خب خوش حالم که خوش حالی جیگر
باشــــــــــــــــــه....من لینکت کردم عزیز
تو هم همین طور نازنینم

& sara & 1390/06/29 ساعت 14:00 http://www.s-75.blogfa.com

ابجی رهااااااااااااااا............
من دلم برات تنگ میشه.........
(بابا این وبت هم ایکون گریه نداره)
رها من رو یادت نره....اینو بدون که من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
رها جونم.
من سعی میکنم بهت سربزنم.............
پس توهم منو یادت نره..........

جووووووووووووووووون ابجی؟!
منم همین طور!شما که خیلی وقته نیومدی وبم!کم پیدا شدی دیگه!
آره.....مخصوصا آیکون بوسه!
منم همیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
طووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
خانووووووووووووووووومییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ممنونم........باشه به روی چشم....من هیچ وقت دوستای خوبی مثله شما ها رو از یاد نمی برم!

می گم حسودیمون شد به اون دوسته که گفتین ها
ما هم چند تن دوست از وبلاگهای قبلیمون داریم که هنوزم باهاشون در ارتباطیم خیلی جیگرن ، دوسشون دارم یه عالمه شما هم که دیگه جای خود دارید
راستی این حدیث خانومیه چند وقتیه پیداش نیستا
حدیث زی آبتو زدم ( بین خودمون بمونه ها ! خودش نشنوه یه وقت ! پرو می شه آخه اگه بشنوه چند وقتیه سفر بود و الانم به نت دسترسی نداره یه وقت ازش دلخور نشی خودش که نشنید ؟ هان ؟! )
رها جونی خیلی گلی دختر ، خیلی دوسمت دارم
هر کجا که هستی برات یه عالمه آرزوی موفقیت می کنم عزیز دلم
به خدا می سپرمت رها جانم ( گل )

ای بابا!!!!شما که حسود نیستی خانومیشما جای خود داری(یه جای مخصوصه وخصوص تو دل بنده،مثل بیزینس گلس هواپیما ویژه ای)
من این مسئله رو گفتم که بری ایمیل باز کنی نه اینکه بخوام پُز بدم
آره....مثنکه رفته مشهد....تو وبش گفته بود یا من دارم اشتباه میکنم؟
نه من از هیشکی دلخور نمیشم.....دوستام ازم دلخور نشن من از هیچ کس دلخور نیستم
تو هم مثل ماه شب چهارده میمونی و تو اسمون دل من میدرخشی هر شب،ولی اونقدر مهمی که تو روزا مثله افتاب به دل تاریک من میتابی گلم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوست دارم بارانی جووووووووووووووووووووووونم
منم برات ارزوی بهترین ها رو دارم و عالی ترین ها رو برات دعا میکنم جیگرم
خدا همیشه نگهبان و نگه دارت باشه خانومی
بوسسسسسسسسسسسس مخصوص

shina 1390/06/29 ساعت 15:00 http://shina-love-70.blogfa.com/

سلام رها جونم خووووووووووبی من خیلی دلم گرفت
همه دارن میرن
باز دوستان مهربونی هاشون کمرنگ میشه
چقد بد واقعا بد
من که خیلی ناراحت شدم
هر کجا که هستی شاد و سرحال باشی عزیزم
موفق باشی
بای عزیز دلم

سلاممممممممممم گلم
الهی فدای دلت بشم.....دلت نگیره....چون من قصد رفتن ندارم....همون طور که گفتم کم پیدا میشم ولی نمیرم هیجا
یعنی من الان نامهربونم؟؟؟
ناراحت نشو گل نازم
تو هم همین طور خانومم
با ارزوی بهترین ها واسه تو که این قده با محبتی

قرطی خانوم 1390/06/29 ساعت 15:59

سلام خانوم خوشگله!

بابا جان اینی که زیر پات گذاشتی دله!

کجا میخای بری!

مگه فک کدی الکیه!

همرو خاطر خای خودت کردی٬٬٬٬حالا میخای بزاری بری!

جون قرطی زود زود بیا!

آخه دل من اوچولویه! زود زود تنگ میشه باسه رها جونیم!

سلاممممممممم بر رفیق شفیق
ای بابا!!!ما غلط بکنیم دله کسی رو زیر پامون بذاریم!حتی از کسایی که واقعا ازشون دلخوریم!شما که تاج سری خانومی
هیجا..................
نههههههههههههههههههههههههههه!اصلن یه همچین فکری نکردم و نخواهم کرد
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی فدات شم گلم
باشه!ولی من نرفتمااااااااااااااااااااااااگفتم کم پیدا میشم و اپ کمتر و اره و اینا
ای قربون دلت بره دوشیزهخیلی گلی عزیز دلم
باشه نازگل من

عشقی به خدا
رها خانومی مهسایی رو فکر می کنم باهاش آشنا شده بودی قبلا ...
جشن گرفته اگه تونستی بهش یه سر بزن
قبل کامنتای خودته

مرســـــــــــــــــــــــــــی....ولی شما بیشتر
نه؟؟؟؟؟ولی کامنتاش رو تو وبت میدیدم
باشه گلم!چون شما میگی به روی چشم

Mahsa_23 1390/06/29 ساعت 18:23 http://www.mahsa23.blogfa.com

سلام خانووووووووووومی
مررررررررررررسی اومدی پیشششششششم

توام که داری کم پیدا میشی
این روزها همه کم پیدا میشوند شما چطور

خلاصه خیلی مرسی اومدی

سلاممممممممممممممم بر دوست خوفم
خواهـــــــــــــــــــــــــــــــش میکنم عزیز
با اجازه تون بــــــــــــــــــــــــــــــــــله
خب ما چرا کم پیدا نشیم؟!وقتی همه دارن کم پیدا میشن!
خواهش میشه گلم!این حرفا چیه خانومی

Mahsa_23 1390/06/29 ساعت 18:24 http://www.mahsa23.blogfa.com

فدای مرامت باران جونم الان کامنت دعوتنامه شو دیدم
خانومی بیا اونور خودتو تو جمعمون ببین

kimiya 1390/06/29 ساعت 20:21 http://www.parinton.blogfa.com/

salam aji jonam age logo mikhay behem bego akhe mikham vase dostam logoye majani dorost konam

مرسی گلم!دستت درد نکنه خانومم
ولی بنده لوگو نمیخوام با عرض شرمندگی
اخه چون میخوام کم پیدا شم وقت نمیکنم تند تند بیام نت
بازم ممنونم از کاری که میخواستی برام بکنی
تشکر....

flower26 1390/06/29 ساعت 20:25 http://www.flower26.blogfa.com

سلام
مرسی از حضورت تو وبم
داری میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاممممممممممممممممم خانومی
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بنده قصد رفتن ندارم و نخواهم داشت!
اینجا معلوم میشه که کی اپ رو کامل و کی ناقص میخونه هاااا

گفتم میری از دستت راحت میشم برو دیگه والا

باشــــــــــــــه میرم تا همه از دستم خلاص شن

دلم یکم واست سوخت نرو

فقط یه کم؟؟؟؟
من نخواهم رفت!دیگه واقعا نمیدونم به چه زبونی باید بهتون بگم که بنده خیال رفتن ندارم

سلامممممممممممم عزیزم.
الهی قوربونت برم من که عزیزمیییییی
داره گریم میگیره که نمیتونی زیاد بیای پیشم.جان من منو فراموش نکن
منم ۳ مهر میرم مدرسه و کمتر آپ میکنم ولی همیشه به یادتونم
قول زنونه که هر وقت اومدم اولین نفر میام پیش خود خودت.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
حالا بگما اگه بهم سر نزنی من میدونمو توااااااااااااا
میدونی چیکار میکنم
به سرت این بلا میاد
ههههههههههههههههه شوخی کردم عزیزم مگه میشه یه گلو زد عمرا عسلم
دووووووووووووووووووووووست دارم هوارتا خوشگلم
ببین اشکم سرازیر شد
فعلا برم منتظرتم
راستی آهنگتو مامیم دوست داره دانلودیدم

سلااااااامممممممممممممممم گلم
فدای شما
ای به روی چشــــــــــــممگه میشه دوستای به این خوبی و مهربونی رو فراموش کنم؟!
ممنونم خانومی....ایشاالله که موفق باشی گلم
باشـــــــــــــــه....من تسلیم
وووووووووووووووووووووووووووووووووووییییینه تو رو خدا چَپَکیم نکنبارانم میخواد همین بلا رو سرم بیاره
اختیار دارین شما.....گلی از خودتونه
منم خیلی دوست دارم عزیزم
الهی قربونت برم....گریه نکن عزیز دلم....منم گریه ام میگیره هاااا

باشــــــــه گلم!
خب خوش حالم که مامیت دوسش داره!هم من هم مامانم هم بابام عاشق اهنگای این خواننده ایم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

راستی عزیزم منم ازت ممنونم که به عنوان دوست خوبت یادم کردی.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش

خواهش میکنم عزیز!
شما همیشه دوست خوبی بودی،هستی،خواهی بود!

shina 1390/06/29 ساعت 23:06 http://shina-love-70.blogfa.com/

_________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@_______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــ منتظر حضور گرمت هستم
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ@آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

ای به چشم!الام میام جیگر...

ندارها 1390/06/30 ساعت 00:31

ای شیطون اتیش نسوزون تو بری که چی بشه بگو کمتر میای چون هممون همین طور میشیم ولی نگو نمیای چون دلم برات یک ذره میشه بوسسسسسسسسسسسسسسسس بیا که آپم بخاطر تو که پرسیدی بوسسسسسسسسسسسس

عزیزمی ابجی جووووووووووووووووونم
نه من هیجا نمیرم!مطمئن باش!
اره خب!بنده کم پیدا میشم
منم دلم براتون خعلی خعلی تنگ میشه!واسه همین نمیتونم برم و خداحافظی کنم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

الان میام....البته با کله

سارا 1390/06/30 ساعت 11:05 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام عزیزدلم درسته آپ نمیکنی ولی منو شرمنده میکنی بهم سر میزنی یه وقتایی آدم حوصله نداره آپ کنه یه وقتایی سوژه نداری ولی یکدفعه میزنه به سر آدم که آپ کنه بیخیال ممنونم ناز گلم یه دونه آبجی رها بیشتر که ندارم که مدام بیادمه منم همیشه بیادتم گل نازم

سلاممممممممممممممممممم ابجی جوووووووووونم
خواهش میکنم گلم!دشمنت شرمنده بشه
منم یه سارا گلی که مثله یه خواهر برام میمونه بیشتر ندارم
خواهر اگه به یاد خواهر نباشه پس کی باید به یاد کی باشه؟!
ممنونم ابجی عزیزم....

چیرا به میزان خیلی زیاد غصه و حرص و جوش خوردم !!!

وااااااااااااااااااااااااای خدا مرگم بده!چرا ابجی؟؟؟

سلاممممممممم دوشیزه جونم
بابا ینی چی نمیگی ما دلمون تنگ میشه واست آخهههههه
چرا آخه دیر به دیر
باشه عزیزم هرجا هستی تو هر شرایطی خوشششششششششش باشی
ولی زود به زود آپ کننننننننن

سلاممممممممممممممم عزیزم
منم دلم واستون تنگ میشه گلم!اونم خیلی زیاد
خب دیگه!بودن یا نبودن،مسئله اینست
ممنونم گل نازم
باشه سعی میکنم ماهی یک بار رو حتما اپ کنم

راست میگی بمون

باشــــــــــــــه
اما منکه جایی نمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه کامنتم رو ندیدی و نخوندی که نوشته بودم:
Ich werde nicht überall

لی لی یانا 1390/06/30 ساعت 18:04

اره درسته هم غمگینم هم خوشحال فصل ارزوهامه

فدات

تو نمیدونی با من باید زیر دیپلم بحرفی؟؟؟؟؟؟
والا خارجی واسه من می نویسه

هه هه هه هه هه هه!!!!!!
عزیز دلم غصه نخور......بالای دیپلمی ها هم نمیتونن بفهمن من چی گفتم!مگر اینکه کلاس و درسش رو خونده باشن
میدونی حالا معنیش چی میشد؟؟؟؟؟؟
میشد:من هیجا نمیرم(به آلمانی بود)

منم اگه روزی بهت نگم بوس ماچ اپوش ! خوابم نمی بره !
آخه تو جیگر خودمی به هیچ کسم نمی دما ! گفته باشم بعد نگی نگفتی

فدات شم که اینقده تو ماهی ابجی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس مخصوص

دستم دیشب سر شد ! مجبور شدم که برم !
وگرنه که به این زودیا نمی رفتم خو

الهی من بمیرم واسه دستت
ایشااالله زودی خوب شه

وووواوووو !
چه خارجی می باشید شما !
آره خیلی باحال بود
میسی جیگر

نه بابا!!!!
راسشو بخوای در حد سلام علیک بلدم
اونم که برات نوشتم ترمه اش کرده بودم
خوش حالم خوشت اومده
خواهش عزیزم

فضول چیه عزیزم ؟
تو جیگر عزیز منی من دوسمت دارم

چرا دیگه!!من فضولم!اگه فضول نبودم که یه همچین سوالایی روازت نمی پرسیدم
تو هم عزیز دلمیو من خیلی خیلی خیلی دوست دارم

عزیزم این چه حرفیه خانومی ؟
تو جیگرترینی
دیگه نبینم به رهای من بد بگی ها اونوخ با من طرفیا
ماچ آبدار برای یه خواهر جیگر طلا

ممنونم بارانم
باشــــــــــــــــــه....من تسلیـــــــــــــــــــــــم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مخصوصم واسه خواهر شیطون خودم

باشه بابا آلمانی والا

با این آهنگت کامران و همون

ببینم یه سوال:
مشکلت با من چیه آیا؟؟؟
خب بگو شاید بتونم کمک کنم این مشکل حل شه!!!

رها به خدا بذاری بری
منم تعطیل می کنم و برای همیشه میرم هاهاهاهاهاها
به وبلاگ هرکی سر زدم پست خداحافظی گذاشته

تو بمون

نترس عزیزممن هیجا نمیرمشما هم وبت رو تعطیل نمیکنی؟!فهمیدی؟؟؟
باشه...من هستم در خدمتتون

سلنگ بر عزیز ترین خوشگل دنیا [قلب]

خوفی خوشی سلامتینا ؟!

امرو نیستی گفتم بیام حالتونو بپرسم

سلاممممممممممممممممم بر عزیزترین خواهر دنیا
من بدنیستم....سلامت هم اِی همچین......خوشم نیستم
ببخشید واقعا عزیزم.....نبودم خونه که بتونم بهت سر بزنم.....عصرم که اومدم ،اومدم وبت و برات نظر گذاشتم
من هیچ وقت شما رو یادم نمیره
فدای تو

حدیث 1390/07/01 ساعت 13:32 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام سلام سلام رها خانومیه خودم .

خوبی عزیز؟

ای وای تو هم که میخوای بری . اهان نه میخوای موقت بری.
اما دلمون واست خیلی تنگ میشه دوست من

از باران خانومی هم ممنونم که ازم حمایت میکنه .

مراقب خودت باش رها جون
امیدوارم موفق باشی

به به به!!!!ببینین کی اومده؟؟؟!!!!
حدیث جوووووووووووووووووووووووون خود خودم
چه طوری خاومی؟؟؟مسافرت خوش گذشت؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟
من بد نیستم،شکر!تو چی جیگر؟
آره.......منم دلم واسه تک تک تون تنگ میشه!به خصوص شماها که اینقده خوبین و آئم رو تو بدترین شرایط تنها نمیذارین!ازتون واقعا ممنونم
باران همیشه لطف داره
تو هم همین طور عزیزم
برات آرزوی بهترین ها رو میکنم و دعا میکنم به هر چی میخوای برسی خانومی

سلام دوشیزه رها
تا من اومدم با شما آشنا بشم
دیدم که داری کم پیدا می ش
آخه چرا؟
هم تو هم باران هم مهسا ۲۳ هم دوست جونی های دیگه ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به خدا منم ترم دانگاهم شروع شه کم میام اما نه انقدر که شما ها
دوشیزه جان می خوام بلینکمت حتی اگه کم بیایی هم عزیزی

سلام افسون گر جون
الهــــــــــــــــــــی .... عزیزمچی بگم؟!
باشــــــــــــه عزیز دلم....منم لینکت میکنم
ممنونم بهم سر زدی.....تو لطف داری عزیز

سارا 1390/07/02 ساعت 13:42 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام ناز گلم قالبت قشنگه ممنونم که اومدی بخدا زیاد حوصله نداشتم نظرات دوستان رو هم تایید کنم آخه خیلی زیادن لطف میکنن همگی مثل شما آبجی گل خودم عزیزم ممنونم چشم حتما یه آپ زیبا میکنم وخبرت میکنم

به به!!!!چه عجب ما کامنتتون رو زیارت نمودیم
ممنونم عزیز.....خواهـــــــــــــــــــش میکنم ابجی گلم
دوست دارم جیگر.....
لطف میکنی خانومی

من که باهات مشکل ندارم

دوکست جون خودمی

یعنی واقعا مطمئن باشم که مشکلی نداری؟؟؟؟
یو 2 عزیزم

سلاممممممممممممممممممممممممممم
میسی که سر زدی
میسی که لینک می کنی میسی که میایی و میری و بی نظر نمی ذاری
کلا امروز میسی دیگه

علیکم السلام
خواهــــــــــــــش عزیزم،قابل نداش که
منم کلا خوهـــــــــــــــــــــــــش جیجه

سلام عزیز دلم
آره قربونت برم اول شدی جیگر

سلاممممم جیگرم البته با تاخیر یک هفته ای
پس ایولللللللللللللللللللللللللللل

جیگرتو قربون برم

فدای تو خانومی

آخ فدات بشم عزیزم

خدا نکنه عزیزم
بوس بوس

سلام قشنگم ، آره عزیزم نظر خصوصیات رو خوندم ولی از صبح که اومدم بچه ها هم اومدن یکم طول می کشه بخوام جوابا رو بدم ...
حتما جواباشونو بهت می گم عزیزم

مرســــــــــــــــــــــــــی گلم.....لطف میکنی

از دست این حدیث شیطون بلا

یعنی خالی بسته؟!
چه جوری بفهمم کی راست میگه کی خالی میبنده؟

جیگرتو
عروسی چیه بابا ؟! حدیث داره سر به سرم می ذاره ...

اِاِ خب پس اشکال نداره
فک کردم عروسی کردی و ما رو خبر نکردی

ره جانم نمی دونم الان هستی یا نه ولی گلم دستم دوباره الان سر شده بعدا می یام جواب می دم ...
بوس

آخه چرا اینقده به خودت فشار میاری عزیزم؟
باشــــــــــــه من منتظر میمونم

شرمنده عزیزم دستم اون موقع بی حس شد
آره کامنت یکی از بچه ها رو دیدم "خودت که می دونی !!"
بعد یکم حالم دگرگون شد ولی الان خوبم

دشمنت شرمنده عزیز
خب خدا رو شکر خوبی....مگه این کیه که حالت رو دگرگون کرده؟

حدیث 1390/07/03 ساعت 18:55 http://hadiseshgh.blogfa.com

رها این اجی باران داره از زیر شیرینی دارن در میره ا .

حواست بهش باشه

اِاِ اِ اِ باران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حدیث جونی راست میگه؟
اگه راست گفته باشه و تو منو دعوت نکرده باشی خشن میشماااااااااااااااااااااااااا
از الان بگم هر وقت خبری بود باید به منم خبر بدی و دعوتم کنی

سارا 1390/07/04 ساعت 13:50 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام عزیزم عاشقتم وای آهنگ مورد علاقه ام رو گذاشتی ممنونم خانم گلی من عاشق کامران همومن تو بهترینی بهترین کادوی تولدم رو بهم دادی اومدم دعوتت کنم ناز گلم تولدم ۵ مهره یادت نره خوش اومدی

سلام جیگر خوشگله
خواهش میکنم عزیزم قابل تو رو نداره
وظیفه اس خانوم جون
میدونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
برای تو هم سورپرایز دارم تو وبم
بوسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد