㋡تنـــهای تنــــها㋡

 میرم بی هیچ حرفی... ... 

نظرات پست فعاله بدونه تایید منه.....اگه کسی کاره واجبی داشت که نخواست که همه عمومی ببینن...تو آخر پست اونجایی که نظر میده....رو اسم من که نوشته شده توسط من....کلیک کنه....میره تو پروفایلم....اونجا زیره عکسه R که مثه پروانه هست نوشته تماس با من....اونو کلیک کنه میتونه واسم پیغام خصوصی بذاره.....اینم طرزه پیغام خصوصی گذاشتنه بلاگ اسکای هست دیگه.....خب من واستون لینکه همین صفحه رو میذارم....شاید کسی نتونست پیدا کنه.... 

http://love-germany-2006.blogsky.com/profile/441382754348407/


 

خــدایـــا ..... 

آنــکـــه در تنــهایـی تنــها تریـن تـنـــهاییــم تنــهای تنـــهایــم گــــذاشـــت ... 

خواهــــشی دارم .... 

تـــو در تنهـــایــی تنـــها تریــن تنـــها ییــش تنـــهای تنـــهایــش نـــذار . 

 

 

عکس های منتخب - سری 21


 

دوشیزه نوشت ۱:نظرای پست قبل تایید شدند به همرا جواب! 

دوشیزه نوشت ۲:فک کنم یه چند وقتی نباشم.....نمیدونم....شاید! 

دوشیزه نوشت ۳:دنیای خیلی بدی شده!خیلی بددددددددد! 

دوشیزه نوشت ۴:همه تون رو دوست دارم! 

دوشیزه نوشت ۵:کریسمس مبارک!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 56 + ارسال نظر
افسون گر 1390/10/03 ساعت 12:35

برام نمی گی چی شده؟
چرا این جوری شدی رها؟
من انقدر داغووووونم این روزها که واسه خاطر شما ها میام نت
نکنه عشق و عشقی و نامردی در کاره؟

چی میگی دختر؟!دنیا که به آخر نرسیده...
چی شده که رهای شاد و پر انرژی حالا دیگه نمیخواد آپ کنه؟
منم مشکل دارم منم میگم دنیا بده ولی باید باهاش کنار اومد باید قوی بود تا بتونی تو جنگ نابرابری که هس پیروز بشی باور کن شعار نمیدم شرایط منم خیلی بده خیلی بد ولی دارم میجنگم گاهی زمین میخورم ولی دوباره بلند میشم....بلند شو دختر بلند شو

salaaaaam
apet aaaaali bud golam
man?
nei2nam!
ishalla apam mikonam
fadat
bazam bia unvara
byeeee

سارا 1390/10/03 ساعت 18:18 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام رها جان باران کجا رفته آخی ناراحت نباش گلم راستی رمز رو هم بهت میدم برو بخونش فداتشم گلم

والا وبلاگ من چیزه بدی نداشت ولی متاسفانه فیلتر شد

خیلی دنیای بدی شده

حدیث 1390/10/03 ساعت 20:44 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها خانومی

خوبی؟

چه عکس قشنگی
ایشالله هیچ وقت تنها نشی دوست خوم

کجا میخوای بری دوست جون؟ به اطر امتحانا میری کلک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث 1390/10/03 ساعت 20:47 http://hadiseshgh.blogfa.com

خدایا انکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت

به حق تنهاییت او را در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش مگذار

منم باهاش خاطره دارم

اخ یادم اومد

سلاااااااااااامممممممم آبجی جووووووووووووووووووونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[:S003
کجا داری میری رها جووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد باران نمیخوام تو رم از دست بدم باور کن خواهش میکنم نرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا درس داشتم واسه همین نتونستم بیام رها جونیشرمنده
دوووووووووووووووووووووست دارم رهای من

dr.shabnam 1390/10/03 ساعت 22:44

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام سلـــــــــــــــــــــــــــــام
من برگشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام عزیز دل خواهر
چطولی ؟؟
منم تو تنهایی گیر کردم رها ... شدییییییییییید
اصلا هم نمی تونم از توش بیام بیرون ...
لامصب مثه باتلاق می مونه ... بیشتر دست و پا بزنی . بیشتر توش فرو میری ...
منم هستم ... نیستم ... می خوام کمتر بیام
منم دوست دارم عزیز دلم ...
مواظب خودت و دل مهربونت باش

سارا 1390/10/04 ساعت 10:26 http://kimia-s-f.blogfa.com/

اینم رمز فقط اینجا نظر خصوصی نبود گلم تا برات راحت بنویسم عیبی نداره تو زود پاکش کن میخوام فقط خودت بدونی مرسی عزیزم ۱۳۶۵اوضاع معده ام خوب نیست از صبح که بیدار شدم بزور نفس میکشم برام دعا کن

سلاااااااااااام سلام صدتا سلام به رها جوووووووووووووووونی خودم گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه تو بگو کم حرفتر از تو تو دنیا نیست به جون عزرائیل راست میگمااااااااا
تو راست میگی گلم تو این دنیا جای شوخیو خنده نیست قبول دارم
دلم واسه باران جوووووونم و تو گلم تنگ میشه باور کن عزیزم نمیدونم اگه بیام نت به وبم سر بزنم برم پیش کی
گلم قول میدی بهم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم من تحملشو ندارم اووووووووووکی؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونم که که نمیتونی از گلی مثل من دل بکنی
اعتماد به نفسم از مال تو بیشتره ها رههههههههه جووووووووووونم
من به اندازه ی تمام تارموت دوووووووووووووست دارم
حالا نکنه کچل باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا رهای من مو داره این هوااااااااااا مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم کم حرف تر از تواما
رها جوووووونم منو واسه نیومدنم بخشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گلم واسه همه چی ممنونم خووووووووووووووووووشگلم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
واسه دعاتم ممنونم خدا کنه با نمرات خوبی قبول شم
بیایا دوباره وگرنه بغلت میکنم فهمیدی
ببین دیگه چقد تهدید ترسناکی بود
بابای عسل الی بیایااااااااااااااااااااااااااااااااا
دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

dr.shabnam 1390/10/04 ساعت 16:48 http://takikardi.blogfa.com

کریسمس مبارک
بدو بیا آپم

افسون گر 1390/10/04 ساعت 18:41

باشه نگو
هر جور دوست داری
اصرارت نمی کنم

دست دست دست کریسمسه

دوشیزه بیا وسط

میام وسط به شرطی که میای وبلاگم آدرستو بذاری کچل خان

وای گیج شدم با این آهنگ قر قاطیط

این روز ها دارم جون می دم
ثانیه به ثانیه
اگر خواستی بدونی چرا بیا تو وبلاگی که آدرسشو می ذارم واست

dr.shabnam 1390/10/09 ساعت 13:18 http://takikardi.blogfa.com

سلام سلام
ممنونم عزیزم
خواهش می کنم گلم مهم این که اومدی
نه بابا چه خجالتی ؟ حقیقتٌ گفتم دوست به این خوبی از کجا پیدا کنم؟
دل منم خیلی خیلی برات تنگ شده بود گل گلی
موفق باشی

ســلآم
من خوبم توهم خوبی[نیشخند]
بدو آخرین آپو کردم
بدو ببین چیگفتم بدو ها

منتظرم
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

افسون گر 1390/10/10 ساعت 10:49

وبلاگی که اومدی وبلاگ منو عشقم بود
این روزا فهمیدیم که به بیماری خطر ناک ممکنه داشته باشه
واسه همین من داغونم و نگران

dr.shabnam 1390/10/10 ساعت 20:48 http://takikardi.blogfa.com

سلام سلام
آپم خوشحال می شم اگه بیای

منتظرتم عزیزم

کریسمس تو هم مبارک ... آهنگ وبت من رو کشته

سلام

خودزنی کردم با چاقو! هنوزم همینطوریم..افسرده

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

در جمع نیک اندیشان بانتظار نظرات و تجربیات خوبتون نشسته ایم .

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
http://nikandishi.blogfa.com

با تشکر. مدیر وبلاگ

افسون گر 1390/10/15 ساعت 17:09

کجایی تو؟
نگرانتما

سلام گلم دلم گرفته کجایی میای پیشم

خانوم آپ نمودیم تاشیف بیارید

زهره 1390/10/18 ساعت 12:42 http://yarafiq.blogfa.com

سلام رها جونی...خوبی؟:)

mali 1390/10/20 ساعت 09:33 http://mal-mal9.blogfa.com

آپــَـم[گل]

رهـــــــــا کجا میخوای بری؟

کی میای؟؟؟؟

تو بری من با کی دیوونه بازی کنم آخه؟

یه عاشق 1390/10/24 ساعت 12:53

سلام گلم آخه چرا میری عزیزم ناراحت شدم بخدا

افسون گر 1390/10/25 ساعت 12:03

باشه رها جان
برو
انگار نه انگار که افسونی هم بوده
برات آرزوی خوب دارم

سهـــــــلام عزیزمــــــــــــــــــــــ
بی دلیل؟؟ همینجوری میخوای بری بی معرفت؟؟
حداقل یه دلیلی چیزی..
البتـــــه
بهت حق میدمـــــــ...
شاید خودمم همینکارو کنم !
دلم بدجور گرفتـــــه

سلاممممممممم عزیز دلم رها جانم
چرا انقد ناراحتم میکنید
چرا آخه همه دیگه میرن و دیگه نمیان آبجی گلم هاااااااااااا
خیلی دوووووووست دارم باور کن همیشه به یادت هستم رها جونم باور کن از همه نظراتو ÷یشنهاداتتم خیلی ممنونم باور کن گلم اون از بارانم اینم از رها جونم
÷س منم دیگه نمیام نت و وبلاگم آخه دیگه از کجا دوستای گلی مثل شما پیدا کنم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دوست کردم و کاری نکردی که حلالت بکنم گلم ایشالله هر جا هستی خوشو سلامت باش گلم
بوووووووووووووووووووووووووووس
خدانگهدار دوست گلم باشه
مواظبب خودت باشا

حدیث 1390/11/02 ساعت 13:12 http://hadiseshgh.blogfa.com

کجا میری رها جونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

dr.shabnam 1390/11/06 ساعت 12:39 http://takikardi.blogfa.com

رها جونم؟
کجا می ری خو؟
یعنی دیگه نمیای؟

سلام رها جان خوبی دختر گل کجایی هم نگرانتن

عرعر ! 1390/11/10 ساعت 14:00

افسون گر 1390/11/24 ساعت 15:03

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
www.just-some-min.blogfa.com

____¤¤¤¤¤¤¤¤______¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤ UPAM ¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________ ¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤
_______________¤¤¤
_______________ ¤¤
______________¤¤
_____________¤
___________¤
________¤¤
______¤¤¤
_____¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤
________¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤
________¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤


ولــنــتــآیـــن مــبــآرکــ[قلب]ـ

منتظـرمـ[قلب]ــــــــــــ

رهآ کجایی دختر؟ دلم برات تنگ میشه خوب

حدیث 1390/12/01 ساعت 18:30 http://hadiseshgh.blogfa.com

ینی دیگه نمیای رها جون

خیلی بی وفایی

ساتی 1390/12/04 ساعت 11:20

رهـــــــــــــا

________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

♥           ♥


                   ♥                     ♥

             ♥                  ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥


                             ♥      ♥


    ♥         ♥




     ♥


             ♥         ♥




             ♥                   ♥


  ♥             ♥


     ♥


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥


     ♥


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥

             ♥                  ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥


                             ♥      ♥


    ♥         ♥


     ♥


             ♥       ♥




             ♥                 ♥


  ♥             ♥


     ♥


           ♥           ♥


                    ♥                     ♥

 ♥                     ♥



ســلآم عــزیــزم بــبــخــشـــیــد اگــه بــه وبــت ســر نــزدم ســرم شــلــوغ بـــود

دلــلــشــم تــو""" آپـــــــــــم""" گــفــتــمآ

منتظـرتـم

______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

سـلآم مــن آپـــم بــدو بــیــآ

نهال 1390/12/20 ساعت 17:52

سلام دوست عزیزم رهاجون
لینک شدی دوست داشتی لینکم کن!!

نهال 1390/12/20 ساعت 17:58 http://barobax4.blogfa.com

اینم آدرسم ببخشید!!

سـ[قلب]ـلآم
عـزیـزم عـیـدت مــــبــآرکــ[بوسه]


مــــــــــن آپــــــــــــــــــم بـــــــــــــــدو وبـــــــــــمو یــــــــه تـغــــــییرآتـــــــــــی دآدم لـطـفــــــآ بـیـآ نــظــرتــو بــــــــــــگــــــــــو


[گل][قلب] مـــنـــتــظــرتــــم[گل][قلب]

رهاااااااا دلم برات تنگ شدهههههههههههه

زندگی دفتری از خاطرات است
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفر رهگذریم
انچه باقیست فقط خاطره هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد