㋡خاطره چهارم(قسمت آخر)㋡

 

 

سلام به همه شما دوستای گل و مهربون 

 

خوبین؟خوشین؟سلامتین؟ 

 

خب دیگه!امروز میخوام سر و ته فضیه مسافرت رو هم بیارم 

 

یعنی تمومش کنم اگه خدا بخواد 

 

ممکنه یکم بیش از حد طولانی بشه....ولی دیگه چاره ای نیست 

 

باید زودتر تمومش کنم.....خیلی کسل کننده داره میشه 

 

من داره حالم بهم میخوره....شما چه جوری تحمل میکنین این چرت و پرت 

 

های مزخرف منو؟؟؟ 

 

ولی دیگه نگران نباشین.....تموم شد خدا رو شکر  

 

راستی من واقعا بابت این تاخیر طولانی شرمنده ام...لطفا به بزرگی خودمو خودتون 

 

منو ببخشین...دیگه هر هفته سعی میکنم آپ کنم...احتمالا هم روزای شنبه....پس 

 

دیگه خودتون بیاین....از این به بعد دیگه خبر نمیدم...هر کی که با معرفت باشه و 

 

کَرَمشم بیشتر خودش سر میزنه

 

حالا هم زودتر بِپّرین ادامه مطلب..... 


 


ادامه مطلب ...

㋡توجـــــــــــــــــــــه!!!㋡

اولـــــــــــــــــ سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

دومــــــــــــــــ تصمیمـــ دارمـــ از هفتهـــ دیگهــ هـــــر هفتهــــ  

 

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

بنمایمـــــــ....... 

 

هـــــــــر کــــــــی موافقهــــــ دستاشـــــــــــ بالـــــــــــــــــــــا...... 

 

برقصینـــــــــ همهــــــــ یالـــــــــــــــــــــا......

㋡فعلا در خدمتتون هستم!!!㋡

سلام به دوستای خوبم! 

  

نتم قطع بود 

 

به همه تون سر میزنم! 

 

نگران نباشین... 

 

ممنون از کامنت هاتون... 

 

با تاخیر عیدتون مبارک 

 

شاد باشید....!!! 

 

دوستون دارم 

 

کامنت های پست قبل با پاسخ تایید شد


 بعدا نوشت:آهنگ وبم رو عوض کردم!!!!! 

 

پس اسپیکر هاتون رو ببرین بالا تا قشششششنگ 

 

گوش بدید!!!!

㋡صرفا جهت اطلاع!㋡

اینجانب اعلام میدارم که: 

 

امروز تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد یک سالگی وبم هست! 

 

تولدشــــــــــــــــــــــــ مُبـــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

ایشااالله صدساله بشه!به همراه دوستای خوب و مهربونی مثل شما! 

 

دوستون دارم....از حمایت ها و دلتنگی هاتون ممنونم..... 

 

فک نکنین که آپ کردم به معنی بازگشت اصلیم هست.....اما سر میزنم....هم اینجا هم به وبلاگ هاتون....در حقیقت هم رفتم هم نرفتم.....خودمم نمیدونم رفتم یا نرفتم؟! 

 

شاد باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.....کادو هم فراموش نشه لفطا 


 بعدا نوشت:افسون گـــــــــر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم 

 

ممنونم ازت خانومی......شرمنده ام کردی 

 

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی بابت تبریکت همچنین از کادوی فوق العاده ات جیگر 

 

امیدوارم بتونم برات جبران کنم 

 

خیلی ماهی نازنین 

 

حالا هم لینکت رو میذارم تا دوستان دیگر هم بدونن که چه کادوی زیبایی بهم دادی خانومم: 

 

http://www.just-some-min.blogfa.com/ 


 بعد بعدا نوشت:الان میخوام کادوی بهترین شخص تو زندگیم رو براتون بذارم که بهم هدیه داد! 

 

منم برای قدردانی و تشـــــــــــــــــــــــــــــــکر از این دوست و همراه همیشگی من،کادوش رو میذارم تا بفهمه که خیلی دوسش دارم و برام عزیزه!مثله خواهرم میمونه! 

 

عزیزم!نازنینم!خواهرم!خیــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم ازت! 

 

از حمایت ها و الطافت هم ممنونم!امیدوارم هر جا که هستی شاد باشی! 

 

از کادوهای نازت هم ممنون.....شرمنده ام کردی 

 

دوســـــــــــــــــــــــــتت دارم.... 

 

اینم از کادویی که عزیز دلم بهم داده(ببینین چقد ناز و خوشگله):