㋡فعلا در خدمتتون هستم!!!㋡

سلام به دوستای خوبم! 

  

نتم قطع بود 

 

به همه تون سر میزنم! 

 

نگران نباشین... 

 

ممنون از کامنت هاتون... 

 

با تاخیر عیدتون مبارک 

 

شاد باشید....!!! 

 

دوستون دارم 

 

کامنت های پست قبل با پاسخ تایید شد


 بعدا نوشت:آهنگ وبم رو عوض کردم!!!!! 

 

پس اسپیکر هاتون رو ببرین بالا تا قشششششنگ 

 

گوش بدید!!!!

نظرات 31 + ارسال نظر
kimiya 1390/08/19 ساعت 19:12 http://www.parinton.blogfa.com/

باز هم با نام تو افسا نه اى گلریز شد

باز هم در سینه ام عشق تو شور انگیز شد

باز هم همراه بوى میخک و محبو به ها

خاطراتم پر کشد با یاد تو در کوچه ها

باز هم وقتى نگاهت گیرد از من فاصله

دیده ام مى بارد اما نم نم و بى‌حوصله

باز قلب پنجره بر روى‌من وا مى شود

باز هم پروانه اى در باغ پیدا مى شود

باز هم لاى‌کتابم مى‌نهم یک شاخه یاس

مى‌کنم بهر پیامى قاصدک را التماس

باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگیر مى‌شوم

باز هم با یاد تو سر شار رویا مى‌شوم

مرســـــــــــــــــــــــــــــــی عزیز بابت شعر زیبات
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

افسون گر 1390/08/20 ساعت 11:19

خوب شد اومدی
بابا دلم گرفت
دیگه داشت از نگرانی دق می کردم
خدارو شکر خودت سالمی
نت فدای سرت

قربون دلت
واااااااااااا خدا نکنه گلم....من که بود و نبودم زیاد توفیری نداره
ول فک کنم از لحاظ روحی یه مقدار بیمارم
ممنونم....بوسسسسسسسسسسس

واقعا؟؟؟؟؟

سلام دیووووووووووووونه

نه پَ؟!غیر واقعا
مرســــــی از این همه لطف
فک کنم دست کمی هم ازش نداشته باشم

یعنی چیییییییییییییییییییییییییییییی ؟
تو کی اومدی ؟ هان ؟

برا چی نگفتی که برگشتی ؟
اینطوریاست ؟

به هر حال خوش اومدی

قالب نو مبارک

اینم که آهنگ جنیفر خودمونه ...
بچه محله مونه

چییییییییییییییییییییییییییییییی یعنی چییییییییییییییی؟؟
دو روزه برگشتم...نتم قطع بود
اومدم که ....
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیز
ممنونم
هه هه هه هه هه هه....
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

[ بدون نام ] 1390/08/21 ساعت 13:08

سلام عسیسم.
به نظر من اصلا اهنگ واسه وبت نذار.(به نظر من)
خواسی منو بلینک....
بگو تا منم بلینکمت

سلام
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید اما چه جوری؟!شما نه اسمی دادی و نه ادرسی

هه می خواستم تازه بیام خبرت کنم

سلامممممم خواهری
مگه چی شده؟!

رها از این به بعد نظرا رو تایید می کنم بچه !
خودتو لازم نیست بزنی به اون راه ! بزن به این راه

چه خوووووووووووووووووووووووووووووووووب
ببشخید کدوم راه؟؟؟

برا اینکه آپ کردم می خواستم خبرت کنم دیگه
نه گلم از این به بعد هر چی رو که خواستی تایید کن به جز اونایی که خودم می گم : تایید نشه یه وقتی !

واااااااااااااااااااااااااااای مرسی
اما چون من از ۲۴ ساعت ۲۳ ساعتش تو وب شما میچرخم دیگه زودتر خودم اومدم
یعنی الان اینم تایید نکنم؟؟؟

خب گفتم دیگه
راستی نظرت راجع به قالب و آهنگم چیه ؟!
داستان چطور بود ؟

فهمیدم
قالبت یه کوچولو غمگینه...آهنگتم غمگینهالبته اهنگشو خیلی دوست دارم،اما اینکه گذاشتیش تو وبت خیلی غمگینش کردی
داستانتم محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آفرییییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننننننننننن

خب با حساب خودم می شه 20 قسمت !
بعد هفته ای یه بار هم آپ کنم و کم بذارم بعدشم توی ایام محرم نذارم فکر کنم تا آخر سال باهاش درگیر باشیم
خو وقتی خودمم غمگینم قالبو آهنگمم غمگین می شن دیگه !

خیلی کمه که!
عالیه که!
شما بی خود غمگینی..وقتی با منی باید غمه غصه رو فراموش کنی

ینی نظری رو که برا من می ذاری رو نمی تونی کپی کنی که تو وب خودت پیست ش کنی ؟
نه من هنوز سالمم
احتمالا بازم بلاگفا مشکل ذهنی پیدا کرده

آره...دقیقـــــــــــــــــــــا...
بعدشم برعکسشم نمی تونم...یعنی نمیتونم تو بلاگفا پیستش کنم
مگه قرار بود نباشی؟!
فک کنم راست میگی

رها فکر می کنم یه بار از وبم خارج شی بعد داخل شی درس شه

نه !!!درست نشد

خب مثل اینکه رفتی ، خدا به همراهت عزیزم
ممنون که اومدی

اره رفتم...البته با اجازه شما
خواهش...وظیفه بود عزیزم

سلااااااااااااااااااام فدای تو بشم مننننننننن
چطوری تو؟دلم واست لک زده خانومی سری بزن دلمون باز شه

خدا نکنه هانی
من خوبم....برای اولین بار
ممنونم....ای به چشم...سر فرصت میام خدمتت

پنجره خانه را بگشا
شاید آن پرنده ای که از کوچه می گذرد
نغمه شادمانه ای برای تو هدیه آورده
پنجره ها را رو به زندگی باز کن
تا تو هم با طبیعت هم نوا شوی ! [گل] [گل] [گل]

شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود
اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری .
عید غدیر خم مبارک [گل] [قلب] [گل]

مرســـــــــــــــــــی گلم
عید تو هم مبارککککککککککککککککککک

سارا 1390/08/23 ساعت 13:25 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام عزیزدلم خوب شد آپ کردی گل نازم چه آهنگ پر انرژی دستت درست با سلیقه ای خانمی میبوسمت آپت عالی بود خوشم اومد

سلام آجی
ممنونم....خیلی مرسی....لطف داری گلم
منم همین طور....بوسسسسسسسسسسسسسس

کیمیا 1390/08/23 ساعت 14:28 http://parinton.blogfa.com/

_________@...@______!____________!_______@....@
_______@...........@_____!__________!______@............@
_____@..................@_____!_______!____.@.....................@
____@....من .................@___!_____!___@.............آپم.........@
__.@................................@__!___!__@.....................................@
__@................آپم..................@_!_!_@.............آپم.....................@
_@..........................................@!.!@.............................................@
__@.....................بدو بییا............@@............بدو بیا.......................@
___@..........................................@............................................@
_____.@................................@***@..................................@
_________@.......................@*****@.........................@
____________@..................@****@....................@
__________@.......................@***@.........................@
.______.@...............................@*@................................@
_____@....................................@@........................................@
___@........................................@@.............................................@
__@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@
__@....................................@______@.......................................@
____@.............................@_________.@...............................@
______@.....................@______________@.....................@
_________@.........@_____________________@.........@
____________@____________________________@

الساعه خدمت رسیدم...

kimiya 1390/08/23 ساعت 14:54 http://parinton.blogfa.com/

salam azizam mec ke omadi
man motevalede tir hastam

سلامممممممم نازنینم
خواهـــــــــــــش میشه...وظیفه بود

دیشب 7-8 ساعت بلاگفا اصلا کلا قطع بود
سلام عزیز دلم ، خوبم خوبی ؟
عید تو هم مبارک عجیجم
ایشالا شما هم هر چی آرزو داری برآورده شه به حق علی ، و قشنگترین های زندگی رو هم برات آرزومندم
بیشتر از تموم قشنگیا دوست دارم

کلا بلاگفا همیشه یه چیزیش هست،مگه نه؟!
سلاممممممممممممممممممم گلکم،من خوبم
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ایشااللهممنونم....منم برات آرزوی بهترین و عالی ترینها رو تو زندگی میکنم
ما بیشتر....

سلام گل قشنگم خوبی ؟
می دونی چند وقته ندیدمت ؟! ( به خودت بخندا خب از صبح تا حالا زمان خیلی زیادیه ! ن پــ ؟! )
عیدت مبارک جیگر
البته صبح هم گویا یه بار تبریک نمودیم عرض ( حرف زدنم شکل چینیا شده جدیدا ها )
ایشالا که به حق همین عید عزیز و مبارک یه عیدی خوب بگیری از مولا علی (ع) ایشالا به تموم خواسته های قشنگت برسی
و دیگه این که من خیلی احساس نمکی بودن می کنم ولی خب نیستم شما به دل نگیر
دوسمت دارم خیلی زیاد زیاد
عید مبارک [گل]

سلاممممممممممممممممممم گل نازم
من خوبم،شما چه طور؟
آره....تازه من امروز (سه شنبه)اومدم که کامنت هامو تایید کنم،پس زمان خیلی زیادی گذشته
عید شما هم مبارککککککککککککک عزیز
مگه بده آدم عید به این بزرگی و تاریخی رو چند بار تیریک بگه؟!
ایشاالله و به همچنین گلم
مگه نیستی؟!(منظورم با نمک بوداااا)
اتفاقا شما هم نمک و هم شکر و عسل و...خلاصه هر چی شیرینی خوشمزه هست،توی زندگی من هستی
من به توان بی نهایت دوست دارم خیلی خیلی زیاد
ممنونم....عید شما هم مبارککککککک

افسون گر 1390/08/25 ساعت 09:36

این بیماری روحی هم شده دردسر
والا من خودم دو هفته است شبا کابوس های گنگ می بینم صبح که بیدار می شم خسته ام انقدر که تو خواب در تکاپو بودم
اوضاع ذهنیم انقدر قاطیه رسما عصبی هم شدم!!!!!

خدا نکنه عزیزم
کلا این روزا ما آدما عصبی شدیم...هر روز که میگذره این اعصاب هم بیشتر خراب میشه
شما فقط ریلکس باش

سلاممممممم خوشگل خامومم
وای که چقد دلم واست تنگیده این هوا
عیدت مبارکککککککککککک عزیزممممممممم

سلامممممممم عزیزم
منم همین طور...ببخش که نمیتونم زیاد بهت سر بزنم
عید شما هم مبارککککککککککککککککککک

شمسک 1390/08/25 ساعت 13:41 http://shamsak.blogfa.com

سلام جیگولی:*
عید تو هم مبارک دوست خوبم

سلام گلم
ممنونم...

به ببین کی اومده ؟!
باران ؟! نه نه اشتباه حدس زدی !
رها جونی اومده وبلاگ باران سر زده !
و کمی هم گویا بوی دلخوری می داد کامنتش
آخه بارونش خعــــــــــــــلی بی معرفت تشریف فرما شدن
خو دل بارونی هم برای رها جونی تنگ شده بود
پ نه پ ؟! نشده بود ؟!
ولی رها باید بارونشو ببشخه از کامنتاش نترسه
آها آها آها ... بیا بابا ... حالا قر کمری ناش ناش ... نیناش ناناش ناش ناش ...
بدو بخلم ناش ناش
مـــــــــــــــاچ اوریجینال مخصوص یه رهای صبور از دست باران !

بلهههههههههههههههههههههههههههههه خو...ما همیشه باید به آبجی مون سر بزنیم
نههههههههههههههههه زیاد...اما چرا یه کوشولو بودم..اما الان دیگه حتی همون یه کوشولو هم از آبجی گلم دلخور نیستم
راجع به من چی فکر کردی هان؟به من میا از کسی دلخور بشم؟!اونم از بهترین خواهرم؟!
نههههههههههه گلم این حرفا رو نزن...بی معرفت چیه؟!حتما سرت شلوغ بوده یا کار مهمی داشتی....پس دیگه از این حرفا نشنوم(چه خشن شدما)
منم خیلی خیلی زیاد دلم برات تنگ شده
معلومه که میبخشمت...درسته کار بدی نکردی اما کلا این کارو میکنم
بابا جان نخون...قرم گرفت پای نت....دِ نخون دیگه
بیااااااااااااا بخل خودم که کلی دلم برات تنگ شده
میگماااااااااااااااااا حالا با این اوصاف نمیخواد به خاطر من هر روز بهم سر بزنی و خودتو خسته کنی،همین که گاهی اوقاتم به یادمون باشی کفایت میکنه
بوووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ویژه و پر احساس برای یه آبجی مهربون که تو دنیا تکه!

خدایا کی به کی میگه مشنگ

در اینه شما مشنگ میباشی شکی نیست!
کلا خوشم میاد خو

افسون گر 1390/08/26 ساعت 20:56

خانوم شما یدونه ای
شما همتا نداری
شما نباشی نت تعطیله
من عاشقتم
قبوله؟

مرســـــــــــــــــی....به همچنین نازنین
نه بابا!این طوری هام که میگی نیست
منم همین طورررررررررررررررررررر گلم

الکی که بهم نمی گن بارون بلا !
تو می گی ف من می رم فرحزاد و برمی گردم و یه چرت هم می زنم و عصری بلند می شم برا تو کامنت می دم
شونصد دفعه گفتم حسی که داری و از توی کامنتت می فهمم
حالا تو هی بیا انکار کن که ناراحت نبودی ! من که می دونم شده بودی ولی از اونجایی که خیلی گلی بشخیدیم
باووووجه دیجه دیر نمی یام پیشت زود زود می یام می گم اصلا چطوره وب خودمو تعطیل کنم 24 ساعته تو وب تو باشم ؟!
من دوشت دارم یه عالمه ، هر چی بگم بازم کمه !

اییییییییییییی بلا شیطون!
حالا تو خودتو از دری وری های من ناراحت نکن خانومی
گلی از خودتونه عزیزم
فکر بدی نیستاما به آخر و عاقبتش نمی ارزهاونوقت همه میان شاکی میشن که چرا اومدی فقط پیش من
منم بیشتر و زیادتر دوست دارممممممم یه عالمه،
هر چی میگم خیلییییییییییی بازم کمه

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥




           ♥  آپم         ♥

                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥آپم

                             ♥      ♥

    ♥         ♥
آپم

     ♥

             ♥         ♥



             ♥                   ♥

آپم
  ♥             ♥

     ♥

           ♥           ♥آپم

                   ♥                     ♥
آپم
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥آپم

     ♥

           ♥           ♥

                   ♥                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

              ♥

           ♥                   ♥       ♥

                      ♥

                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥

    ♥   ♥☻♥راحــــــلــــــــــه مـــــنــــــتـــظـرتــــت♥☻♥

ای به چشم
الساعه خدمت میرسمـــ

شمسک 1390/08/27 ساعت 17:48 http://shamsak.blogfa.com

رها از بس دست بالا رقصیدم مردم دیگه این پستو عوض کن

باشـــــــــــــــــــــه
خو دست رو بیار پایین

حدیث 1390/08/28 ساعت 00:24 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جونی

خوبی؟

خیلی وقته خبر مارو نگرفتیا بی وفا حتما ما باید سر بزنیم

امروز تولد عزیزمه . دوست دارم بیای و بهش تبریک بگی

ممنون

سلامممممممممممممممممممممم بر حدیث خودمون
از این ورا؟راه گم کردین؟
آره...میدونم...آخه نمیتونم به همه سر بزنم...هر روز میتونم به ۳ یا ۴ تا وب سر بزنم...اگه بتونم...به جز باران
واقعا منو شرمنده خودت کردی...ببخش بخدا....
باشــــــــــــــه...تولدشون مبارککککککککککککک
اومدمـــــــــــــــــــــــ
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلنگ فقط جون من نرو رو ساعت کامنتم !
خب باجه حالا اگه رفتی هم که دیگه رفتی خب
خوفی ؟ خشی ؟ سلامتی ؟
بابا این روزا چرا اینقدر دیر می گذرن ؟!
هی ما منتظریم که زودتر هفته ی دیگه بشه هی نمی شه !
چیه داداش نیگا داره ؟ خب منتظرم هفته ی دیگه شه زودتر آپ کنه رها جونیم دیجه
جیگرشو من برم
رها جای منم آپ کن مادر جان ! این چند وقته که نبودم بدجوری از عادت آپ کردن در اومدم
حسشو ندارم انگاری
فردا ینی امروز پر انرژی آپ می کنیا ...
می خوام بترکونی ها
پر انرژی آپ نکنی کتکه !
قرفونت برم ، به خدا می سپرمت عزیزم ، فردا می یام خوشجل تر ببینمت ... آخه الان دیگه چیشام نیبینه !
بوس بوس تا فردا ...

ببینم تو خواب نداری این موقع صبح تو نتی؟!
مثنکه باید یه برخوردی باهات داشته باشم!
آخه دختر خوب چرا نمیری بخوابی؟!خوابت نمیبره؟!
این شب بیداری ها خوب نیست بخدا...سلامتیت تو خطر میوفته...نکن با خودت...نکن عزیزم
وقتی شما این جوری میکنی،نه خوب نیستم
الان هفته دیگس....الان که جواب دادن به کامنت هام تموم شه پست رو میذارم...البته با اجازه شما
فدای تو بشم من
بیخود تبل بازی در نیار که باید هر هفته آپ کنی...خودت گفتی پس زیرش نزن
باشــــــــــــــــــه...به روی چشم ابجی گلم
فدای تو،خدا نگه دارت باشه نازنینم،پس منتظرتمممممممم
برووووووووووووووووووووووووووووووو بخواب لطفا....
بوسس بوسس بوسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد