㋡صرفا جهت اطلاع!㋡

اینجانب اعلام میدارم که: 

 

امروز تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد یک سالگی وبم هست! 

 

تولدشــــــــــــــــــــــــ مُبـــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

ایشااالله صدساله بشه!به همراه دوستای خوب و مهربونی مثل شما! 

 

دوستون دارم....از حمایت ها و دلتنگی هاتون ممنونم..... 

 

فک نکنین که آپ کردم به معنی بازگشت اصلیم هست.....اما سر میزنم....هم اینجا هم به وبلاگ هاتون....در حقیقت هم رفتم هم نرفتم.....خودمم نمیدونم رفتم یا نرفتم؟! 

 

شاد باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.....کادو هم فراموش نشه لفطا 


 بعدا نوشت:افسون گـــــــــر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم 

 

ممنونم ازت خانومی......شرمنده ام کردی 

 

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی بابت تبریکت همچنین از کادوی فوق العاده ات جیگر 

 

امیدوارم بتونم برات جبران کنم 

 

خیلی ماهی نازنین 

 

حالا هم لینکت رو میذارم تا دوستان دیگر هم بدونن که چه کادوی زیبایی بهم دادی خانومم: 

 

http://www.just-some-min.blogfa.com/ 


 بعد بعدا نوشت:الان میخوام کادوی بهترین شخص تو زندگیم رو براتون بذارم که بهم هدیه داد! 

 

منم برای قدردانی و تشـــــــــــــــــــــــــــــــکر از این دوست و همراه همیشگی من،کادوش رو میذارم تا بفهمه که خیلی دوسش دارم و برام عزیزه!مثله خواهرم میمونه! 

 

عزیزم!نازنینم!خواهرم!خیــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم ازت! 

 

از حمایت ها و الطافت هم ممنونم!امیدوارم هر جا که هستی شاد باشی! 

 

از کادوهای نازت هم ممنون.....شرمنده ام کردی 

 

دوســـــــــــــــــــــــــتت دارم.... 

 

اینم از کادویی که عزیز دلم بهم داده(ببینین چقد ناز و خوشگله): 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر

سلووممممم جیگل ....
ملسی که سر زدی........
اگه نت اررور نداد الان میلینکمت...بازم بیا
شعر کوتاها قشنگ بود...عکسا بازنشدن

سلام عزیز
خواهـــــــــــــــــــــــــــــش منم ممنونم که سر زدی
مرســـــــــــــــی....باشــــــــــه سعی میکنم
شعر؟؟؟
میدونم باید درستشون کنم...
بازم تشـــــــــکر

سلامممممممممممم رها جووووووووووووونم خوبی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم واست حسابی تنگیده بوووودا
تولد
تولد
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک وبلاگ عزیزم
وای که چقد دووووووووووووووووست دارم
امیدوارم ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۸۸۸
ساله بشی
حالا خودمونیما خودمم نمیدونم چند سال میشه فقط میدونم کلیه
کادوی من هر وقت بیام وبم میام وبت تا مثل وب خودم باشه.
یعنی الانم هستا ولی خب اونطوری بیشتر احساس مالکیت میکنم
مخاطب اون مطلب کسی هست که خیلی میخوامش ولی حیف که اون نمیتونه ببینه و نمیدونه دوسش دارم
بابای گلم

سلاممممممممممممممممممم بر الی نازنین
من بد نیستم...شما چی عزیز؟
واسه همین دل تنگیت همش اینجا بودی و سر میزدی؟!
ممنونم عزیزم....مرســــــــــــــی
اما از کادویی که میخوای بهم بدی سر درنیاوردم
ولی همین که اومدی بازم جای تشکر داره
ای شیطونحالا نگفتی کیه؟؟؟
بوس بوس

حدیث 1390/08/06 ساعت 12:25 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جونم .

خوبی؟
تولد تولد تولد وبلاگت مبارک .

چقدر ما تفاهم داریم دو روز قبل از تولد وبلگ تو تولد وبلاگ من بود . چه جالب

تبریک نگفتیا

مراقب خودت باش دوست جونی

سلاممممممممممممممممممم بر حدیث جووووووونی خودم
من بد نیستم....شما چه طوری؟خوبی؟خوش میگذره؟
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
واقعــــــــــــــــــــــــــــا؟!من نمیدونستم عزیز...شرمنده
اگه الان تبریک بگم دیره؟!
تولد وبت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک...ایشاالله که همراه صاحب هاش ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹
سال عمر کنه
تو هم مواطب خودت باش ناز گلم....بازم ممنونم از حضورت خانومی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

افسون گر 1390/08/07 ساعت 10:03

ای فدای تو و قالب نو و وبلاگ یک ساله ات بشم
ببخش این روز ها در گیر بودم و نیومدم
الان واست یه هدیه ی خوب دارم
یه سر بیا وبلاگم تا ببینی

جیگــــــــــــــــــــــــر تو
ممنونم عزیزم
باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه میام

افسون گر 1390/08/07 ساعت 10:23

خجالت نداره
شرمنده منم که دیر اومدم وب وگرنه زود تر هدیه ات رو می دادم

چرااااااا دیگه....شرمنده ام نمودی شدید...راضی به زحمت شما نبودم
از کادوی زیبات هم ممنونم
دشمنت شرمنده باشه گلم...این حرفا چیه؟؟؟!!من از شما توقعی ندارم
مرســـــــــــــــــــی خیلی زیاد

افسون گر 1390/08/07 ساعت 18:47







فدای تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

مهفام 1390/08/08 ساعت 11:57

سلام رها خانومی مرسی که اومدی پیشم
من و افسون به داشتن دوست هایی مثل شما مفتخریم

خواهـــــــــــــــــــــش عزیزم...باید زودتر میومدم...شرمنده دیر اومدم
منم به داشتن شما دوستای خوب و مهربون افتخار میکنم و به خودم میبالم
ممنونم سر زدی نازنینم

افسون گر 1390/08/08 ساعت 18:50

آپم خانوووووووووووووووووووووومی

با سَر میامــــــــــــ البته با تاخیــــــــــــــــر

سلااااااااااااااااااااااام عزیززززززززمممممممممممممم
دلم واست دنیا دنیا تنگیده بود
تولد وبتم مباااااااااااااارررررررککککککککک مهربونممممممممم

سلامممممممممممممممممممممممممم نازنین
منم خیلی خیلی خیلی بیشتر دلم برات تنگیده
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلم

شمسک 1390/08/09 ساعت 13:16 http://shamsak.blogfa.com

سلام آجی رها:-*
تولد وبلاگ خوشگلت مبارک باشه...ایشاالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال عمر کنه
خوبی عزیز دلم؟
میدونم که وجودم برات کادو هستش(آخر اعتماد بنفس)

سلامممممممممم بر شمسک مهربان
ممنونم...مرسی...
من بد نیستم..شما چه طوری؟
آژه(ورژن جدید ،آره هستش)
اعتماد به نفست منو کشته

سارا 1390/08/10 ساعت 13:35 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام خانم گلی به به مبارکه تولد وبت عزیزم شرمنده که ندنستم گل نازم ببخش برات تو وبم تولد میگیرم حتما

سلام ابجی جوووووونم
ممنون
راضی به زحمتت نیستم عزیز

ها؟؟؟؟؟؟ کی به کیه؟؟

چی؟؟؟؟؟؟کی چی کی به کیه؟؟؟؟؟یعنی نَوَفهمیدَم چی وَگُفتی جیـــــــــــــــــــــگر

سارا 1390/08/13 ساعت 00:25 http://kimia-s-f.blogfa.com/

رها جانم باهام قهر کردی ناز گلم من که بهت تبریک گفتم اوضاع روحیم اصلا خوب نیست مشکلاتم زیاده وتنهام

نههههههههههههههههههههههههههههههههاین چه حرفیه؟؟
قهر کدومه؟؟؟نتم قطع بود نتونستم بیام...شرمنده
چراااااااااااااااااااااااااااااااا عزیزم؟چی شده؟هان؟

سلامـ رهاجونمـ


آپمـ


بدو بیا که منتظرتمـ

سلام عزیزم
چشم میام

I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U

I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U



I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U I♥U




LoVe U t0o0o0o0o0o

ای امیر عرفه بی تو صفا نیست که نیست
بی تو اندر عرفه عشق و وفا نیست که نیست
ای امیر عرفه یوسف زهرا مهدی
حاجتی غیر ظهورت به خدا نیست که نیست


یک نخ از جامه احرام تو مارا کافیست
نه که مارا همه خلق جهان را کافیست
پسر حضرت نرگس به جمالت نازم
گوهر مهر تو مارا به دو دنیا کافیست
در منا یا که حرم یا عرفات یا مشعر
لحظه ای یاد کنی از من شیدا کافیست
گر تو راضی شوی از من همه روزم عید است
نامه ای گر شود از سوی تو امضا کافیست
[گل]

ممنون....الان با این نظر باید بیام وبتون؟؟؟؟

سارا 1390/08/19 ساعت 00:22 http://kimia-s-f.blogfa.com/

معلومه که نیومدی از تو بعیده عزیزم خداکنه زودتر بیای نظراتمو تایی کنی بدونی بیادت بودم دلتنگت میشم عزیزم عیدتم مبارک باشه گل نازم امیدوارم همه جا خوش باشی

آره نبودم دیگه هانی!نتم قطع بود!ممنونم که به فکرم بودی ابجیعید تو هم مبارککککککککککک گلمتو هم همین طور نازنین
بوسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد