㋡ تغییرات+دلتنگی㋡

سلام... 

خوبین دوستان؟سلامتین که انشاالله!!! 

خب بنده آمده ام که هم آپ کنم هم تغییرات ایجاد شده رو به سمعتون برسونم هم یکمم بحرفم! 

قالب وبم خوبه؟ 

هم مال کرسمسه هم واسه زمستون 

آهنگم چه طوره؟! 

من عاشق این آهنگم......خیلی زیاد 

خودم چی؟ 

خودم خوبم به نظرتون؟؟؟ 

دیگه چی باید بگم؟! 

آهان..... 

من الان کمی تا قسمتی ابری بارانی هستم.... 

اما ..... 

راسشو بخواین تا قبل از اینکه بخوام آپ کنم کلی حرف داشتم واسه گفتن،اما الان همش پرید 

میخواستم بگم من خودمم نمیدونم میخوام برم.... 

نمیخوام برم..... 

نمیدونم.... 

لِنگ در هوام..... 

لطفا کمک کنین.....که بیارمش پایین یا اون یکی رو هم ببرم بالا..... 

باباجــــــــــــان....پام درد گرفت....بگین دیگه!!! 

آرام.... 

آرام.... 

باید آروم باشم....به قول خودمون ریلکس....ریلکس....ریلکس تر 

دیگه چی باید بگم؟! 

همین دیگه....حرف خاصی یادم نمیاد.... 

اگه بیاد دوباره مینویسم خو..... 

میگما..... 

با معرفت های وبم دو سه نفر بیشتر نیستن.... 

واسه بقیه متاسفم.... 

دیگه هم بهشون سر نمیزنم..... 

خوب فکری کردم نه؟! 

واسه حسن ختام آپم یه کلیپ آپلود کردم،اگه دوست داشتین اینجا را کلیک کنین! 

راستی زهره جون اینجایی که توی این ویدئو داری میبینی ،جلوی همون کلیسایی که راجع بهش پست گذاشته بودی! این آقایی هم که میرقصه نمیدونم میدونی یا نه؟!ایرانی هست...که مثله مایکل جکسون میرقصه!!!گرچه بازیگره آلمانیه ولی خب!!!دیگه دیگه!!!اگه بخوام بیوگرافیشو بگم طومار میشه منم اصلن حسه این کارو ندارم!!!اینا رو هم محض اطلاعات عمومی گفتم!

میبینی تو رو خدا....جلوی کلیسا و از این جور کارا؟؟!! 

خب دیگه....اینم از آپ این هفته.... 

دوستون دارم....

نظرات 33 + ارسال نظر

سلام رها جونم
خوبی نانازم خانومی ؟
من که میگم اون لنگ رو بیار پایین ...
زمینی بهتر از هواییی بودنه

قالب نو مبارک .... چه زود رفتی پیشواز ؟
آهنگت هم خیلی نازه
من بازم آکادمی می خوام

سلاممممممممممم عزیزم...
مرســـــــــی...شما خوبی؟
اگه همه موافق باشن لنگم رو میارم پایین
ممنون....آره دیگه
ممنونم....نازی از خودتونه
منم همین طور

افسون گر 1390/09/19 ساعت 10:48

چرا بارونی هستی؟
دلت از چی گرفته؟
متاستفانه آهنگ وبلاگت باز نشد نفهمیدم تغیرات دادی یا نه
ویدیو هم که انقدر حجیمه تندی لود نمی شه!!!!!!!!!!
به محض سمع و بصر دوباه می نظرم برات
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس


راستی حتما اون یکی لنگت رو بیار پائین و بمون تا ابد

چی کار کنم...بارونیه دیگه
از خیلی چیزاعزیزم...هم آهنگ....هم قالب....هم آپ جدید...تغییرات بیشتر از این
پس یادت نره نظر بدیااااااااااااااااا...منتظرتم
باشه چشم....سعی میکنم بیارمش پایین
بوووووووووووووووووس

والا سال به ۱۲ ماه تو ۱۳ ماهشو بارونی هستی

اون که میرقصه امیده دیگه داداش نوید ی کیلیپ با ابی خوندن

نه اشتباه میکنی عزیزم....
اونیکه میرقصه نویده....اگه ویدئو رو تا اخر ببینی اسمش رو میزنه

سللااااااااااااااام عزیزم
شوما پاتو بیار پایین بهتره باور کنننن
قالتم قشنگه اهنگتم قشنگه خودتم قشنگی
منم دوووووووست دارممممم

سلامممممممممممممم گلم
چشـــــــــــــــــــــــم...
ممنون....شما لطف داری.....کلیپم رو دیدی یا نه؟!
بوسسسسسسسسسسسسس

فرزانه 1390/09/19 ساعت 12:28

خانومی سرعت خیلی پایینه
نتونستم دانلود کنم

خب آنلاین ببینش...

نخیرم نوید چاق تره اون امیده رها خانوم

اولا که چاق نیست و هیکلیه....
دوما اون امیده که هیکلیه نه نوید....
ببین دیگه داری آمپره منو بالا میبری

رها کتک ؟!

آره.....بیا بزن که خیلی حوس کردم

افسون گر 1390/09/19 ساعت 16:37

یادم رفت بگم قالبت رو خیلی خیلی دوست دارم

مرسی عزیزم....نظر لطفته...

دخترخاله 1390/09/19 ساعت 17:20

سلام
چطوری؟؟؟این مطلب را خواندم......ولی چیزی که منو متعجب کرد این بود که تو این مطلبو ساعت ۸ ونیم نوشتی... یعنی تو ساعت ۸ و نیم بیداری؟؟؟؟؟؟؟چه قدر سحر خیزی.........

آره.....هاااااااااااا من خیلی سحرخیز بیدم
حالا شما زیاد تعجب نکن
خواب نمیومد گفتم بیام آپ کنم...علافیه و هزار دردسر
مرسی که همش برام نظر میذاری...

زهره 1390/09/19 ساعت 18:40 http://yarafiq.blogfa.com

چه باحال بود رهاما ایرانیا سرو کله مون از همه جا پیدا میشه:دی...قالب خوشگلت مبارکت باشهرها تو تهران مسلمونارو کلیسا میذارن؟

واقعــــــــــــــــــــــــــــــــا؟!
آره جدا....
مرسی....آهنگم چه طوره؟؟؟
نمیدونم....تا حالا نرفتم ببینم

نخیرم اشتباه میگی

اصلا نظای من کوشن؟؟؟؟

نه دیگه!!شما داری اشتباه میکنی...
اگه منظورت نظراتت هست،که الان همش تایید شد....
ولی بهتره یه سرچی بکنی وگرنه کارمون به گیس و گیس کشی میکشه

حدیث 1390/09/20 ساعت 10:48 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جان

خوفی؟

کلیپه خیلی باحال بود . رقص مایکل جکسون عشقه
توهم بلدی اینطوری بلقصی کلک
بابا هنوز خیلی تا کریسمس مونده

ببخش دیر اومدم

در پناه حق

سلاممممممممممممممم حدیث ججججججوووووونی
میسی...تو خوفی؟
خدایی با حال بود؟!منکه کلی خندیدم....من از این کلیپا زیاد دارم
نه بابا....تو رقص معمولیشم ما موندیم....
چشم به هم بزنی کریسمسه...
نه عزیزم این چه حرفیه؟!مرسی که اومدی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

حدیث 1390/09/20 ساعت 11:14 http://hadiseshgh.blogfa.com

وروجک تو ک هستی

دلخوریه من همیشه یک ثانیه طول میکشه . الان دیگه دلخور نیستم لووووووووووووووووووول

فدای تو و دلخوری هات گلم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
حالا ما رو میبخشی؟؟؟؟

افسون گر 1390/09/20 ساعت 11:32

راستش تو این آکادمی شدیدا طرفدار ماهان بودم که سوم شد
و پارسال شدیدا طرفدار کسری بودم که دوم شد
تصمیم گرفتم سال دیگه طرفدار کسی نشم وگرنه چهارم می شه!!!!!!!!!!!!!
می خواستم بگم که آهنگو گوشیدم
و دوستیدم

اتفاقا طرفدار یکی بشو شاید اول بشه
خواهش....قابل نداره....کلیپ رو چی؟!اونو دیدی؟!

بابا مطلب قشنگ!!!!!!!!!!!!! بابا شکلک قشنگ! به ما هم یه سری بزن! خوشال میشیم!

جاااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مظمئنی درست اومدی؟!

رها

جان رها....

اوا رها اشتباهی کامنت دادم بهت
ببشجید
حواس نمی ذارن که برا آدم

اشکال نداره....تا باشه از این کامنت های اشتباهی

کمی تا قشمتی کل کل و دوست میدارم

آرههههههه....پس بیا کل بندازیم

زهره 1390/09/21 ساعت 00:45 http://yarafiq.blogfa.com

آخه اینجا تو کلیسا عروسی دوستم بود ارشاد نذاشت برمدوستمم خیلی بهشون گفت قبول نکردن..
آهنگت!یکی بهترشو اگه داری بذاردوسمت دالم

چراااااااااااااااااااااا.....بیخود نذاشتن بری....میومدی خودم ردیفش میکردم....
باشه....منم همین طور

زهره 1390/09/22 ساعت 15:47 http://yarafiq.blogfa.com

قرفونت:*..

فدای شما...

بچه جون آخه کل کل کنیم که کم میاری

دلم میسوزه واست

من کم میارم؟!به...خانومو باش...من زیادم میارم....
آخیییییییییییییی واسه من....دلت به حال خودت بسوزه

دفه بعد بیای آدرس وبتو نذاری دونه دونه موهاتو میکنما

من کچلم ......

کیمیا 1390/09/23 ساعت 19:42 http://parinton.blogfa.com/

میدونی رابطه دوتا چشم چه جوریه؟
باهم پلک میزننن،باهم حرکت میکنند، باهم گریه میکنن، باهم میبینن وباهم میخوابن گرچه هرگز همدیگرو نمیبینن
دوستی هم همین جوریه،زندگی بدون دوستی جهنمه
این هفته،هفتهی بهترین دوسته.
بهترین دوست توکیا؟
این رو ببرای همهی دوستای خوبت بفرستحتی برای من؛البته اگه یکی ازاوناحساب میشم.
ببین چندتا پس میگیری.اگهبیش از7تاگرفتی،پس واقعا محبوبی

یعنی الان میخوای بگی من این کامنت رو واسه باز هزارم برای هفت نفر بفرستم؟؟؟؟
من قبلا این کارو کردم....

رها کتک ؟!

آره....دلم میخواد شدیددددددددددددد

زندگی شاید همین باشد :
تکه نانی
خورده هوشی
سر سوزن ذوقی ...
و خدایی که "در این نزدیکیست"

وووووووووواوووووووووو

قسمت جدید رو گذاشتم [لبخند]

باشه....الساعه در خدمتیمــــــــــ....

سارا 1390/09/25 ساعت 18:21 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام گلم خوبی خداروشکر که رمز نیست نظراتت خدا کنه بدستت برسه رها جان خوبی بخدا شرمنده ام که من همش مریض بودم دل درد داشتم من همیشه بیادتم

سلام....
به به.....
چه عجب....
از این ورا؟!....
راه گم کردین؟!....
پارسال دوست امسال نه بابا.....
میخواستی دیگه نیای خب.....
معلومه که به دستم میرسه
بد نیستم....شما چه طوری؟؟؟
دشنت شرنده گلم...
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟چی شده عزیزم؟
بهم بگو چی شده؟؟؟؟؟؟

سارا 1390/09/25 ساعت 18:23 http://kimia-s-f.blogfa.com/

به به چه آهنگ قشنگی منم دارمش خوبه دست گلت درد نکنه دوستت دالم زیاد

مرســــــــــــــــــــی....قشنگی از خودتونه
منم همین طور عزیزم

چرا نمی شه رها ؟
خب وقتی صدامو نمی شنوه ...
آره نا امید نمی شم و بازم صداش می کنم ولی باور کن نمی خواد که بشنوه

چرا میشنوه...
الهــــــــــی من فدای غصه دار بودنت برم....
غصه نخور عزیزم....غصه نخور گل نازم....

سارا 1390/09/26 ساعت 13:17 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام گلم ممنونم که اومدی آهنگت باز عوض کردی گلم قشنگ حالا که حالم خوب شده هرروز بهت سر میزنم بخدا وقتی شبا آن میشی برات پیغام هم میذارم متاسفانه سرعت نت خرابه ببخش گل نازم

آره....خواهش میکنم
من آن میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به حق چیزای ندیده....من الان تقریبا سه هفته اس تو میلم نرفتمیعنی چه؟!
خدا ببخشه...اشکال نداره عزیزم.....بوسسسسس

چطوری فشنگم؟؟؟

باز آدرس نذاشتی دختره ی سرتق

شما بهتری گویـــــــــــا
........!!!!!!!!!!

kimiya 1390/10/02 ساعت 12:33 http://parinton.blogfa.com/

sllllllllllllllllllllllllllllllllllllm
khobi azizam
vay ajab ahange webwt bahale
kheili khosham omad

سلام به روی ماهت
ممنونم...شما چه طوری؟
خواهش میکنم....قابل نداره هانی
نظر لطفته....قشنگی از خودتونه
بوسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد