㋡خالـــــــــی یعنی بی تــــــــو.....㋡

برای باران عزیزم ... 

 

دفتر خاطراتمو هر شب ورق میزنم 

اسم تو تو هر صفحشه میخونمو میشکنم
خالکوبی کردم اسمتو روی تموم بدنم
تا باورت شه اونی که هر لحظه یادته منم

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی

فکر میکنم نبودنت عادی میشه فردا برام
فردا میاد باز میبینم هیچی به جز تو نمیخوام
باهیشکی حرف نمیزنم هیچ جوکی خنده دار نیست
بعد هر زمستونی معلومه که بهار نیست

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی..............


 

دوشیزه نوشت ۱:این روزا حوصله هیچ کاریو ندارم.....حتی حوصله خودمو..... 

 

دوشیزه نوشت ۲:خیلی حالبه ها....من این همه گفتم راجع به کلیپ پست قبل نظراتون رو بگید ....اما انگار نه انگار....هیشکی اصلا پست رو نخوند....غیر از یکی دو نفر.... 

 

دوشیزه نوشت ۳:دیگه حرفی ندارم...... 

 

دوشیزه نوشت ۴:آهنگ وبم خیلی خفنه مگه نه؟! 

 

دوشیزه نوشت ۵: 

 

بارانم بالاخره رفت..... 

 

دوشیزه نوشت ۶:راستی بچه ها نظرات تا هفته دیگه تایید نمیشه!!!! 

دوشیزه نوشت ۷:شب یلدا همه تون مبارککککککک 

امیدوارم بهتون خوش بگذره کنار دوستان و آشنایانتون........فقط زیاده روی تو خوردن نکنید که چی؟؟؟؟؟.....بدبختی بعدش همانا و دل درد های زجرآور همانا.... 

خوش بگذره...

㋡ تغییرات+دلتنگی㋡

سلام... 

خوبین دوستان؟سلامتین که انشاالله!!! 

خب بنده آمده ام که هم آپ کنم هم تغییرات ایجاد شده رو به سمعتون برسونم هم یکمم بحرفم! 

قالب وبم خوبه؟ 

هم مال کرسمسه هم واسه زمستون 

آهنگم چه طوره؟! 

من عاشق این آهنگم......خیلی زیاد 

خودم چی؟ 

خودم خوبم به نظرتون؟؟؟ 

دیگه چی باید بگم؟! 

آهان..... 

من الان کمی تا قسمتی ابری بارانی هستم.... 

اما ..... 

راسشو بخواین تا قبل از اینکه بخوام آپ کنم کلی حرف داشتم واسه گفتن،اما الان همش پرید 

میخواستم بگم من خودمم نمیدونم میخوام برم.... 

نمیخوام برم..... 

نمیدونم.... 

لِنگ در هوام..... 

لطفا کمک کنین.....که بیارمش پایین یا اون یکی رو هم ببرم بالا..... 

باباجــــــــــــان....پام درد گرفت....بگین دیگه!!! 

آرام.... 

آرام.... 

باید آروم باشم....به قول خودمون ریلکس....ریلکس....ریلکس تر 

دیگه چی باید بگم؟! 

همین دیگه....حرف خاصی یادم نمیاد.... 

اگه بیاد دوباره مینویسم خو..... 

میگما..... 

با معرفت های وبم دو سه نفر بیشتر نیستن.... 

واسه بقیه متاسفم.... 

دیگه هم بهشون سر نمیزنم..... 

خوب فکری کردم نه؟! 

واسه حسن ختام آپم یه کلیپ آپلود کردم،اگه دوست داشتین اینجا را کلیک کنین! 

راستی زهره جون اینجایی که توی این ویدئو داری میبینی ،جلوی همون کلیسایی که راجع بهش پست گذاشته بودی! این آقایی هم که میرقصه نمیدونم میدونی یا نه؟!ایرانی هست...که مثله مایکل جکسون میرقصه!!!گرچه بازیگره آلمانیه ولی خب!!!دیگه دیگه!!!اگه بخوام بیوگرافیشو بگم طومار میشه منم اصلن حسه این کارو ندارم!!!اینا رو هم محض اطلاعات عمومی گفتم!

میبینی تو رو خدا....جلوی کلیسا و از این جور کارا؟؟!! 

خب دیگه....اینم از آپ این هفته.... 

دوستون دارم....

㋡ یـــا حســـــین ㋡

السلامُ علی الحسین 

و علی، علی ابن الحسین 

و علی اولاد الحسین 

و علی اصحاب الحسین 

********************* 

التماس دعا.......


 

دوشیزه نوشت ۱:کامنت های دو پست قبلی،همونی که رمز دار بود،همه با پاسخ تایید شد! 

دوشیزه نوشت ۲:از حالا به بعد هیشکی از تو لینک هام حذف نمیشه!!!!اگه کسی نیاد و سر نزنه دیگه خودش میدونه!!!اما اگه تا عید اصلا سر نزنه لینک تکونی اش میکنم!!!هر کسی هم که بیاد اینجا و بگه منو لینک کن،باید دو سه هفته ای مکرر بهم سر بزنه،اگه ببینم با معرفته لینکش میکنم!!! 

دوشیزه نوشت ۳:دوستون دارم...... 

دوشیزه نوشت ۴:باران جونم،زهره گلی و تموم کسایی که بلاگفا دارین،متاسفانه نمیتونم بهتون کامنت بدم.....بهم کد تایید نمیده....به محضه اینکه درست شد براتون کامنت میذارم......خلاصه گفتم که ناراحت نشید از دست من.....چون تقصیر این بلاگفا لعنتیه....

㋡خبر فوری!!㋡

سلامـــــــــــ دوستانـــــــــــــ 

خواستمـــــــــــ بگمـــــــــ تا هفتهــــــ  آیندهــــــــ نظراتــــــــــــــ تایید نمیشنـــــــــــــ.....بهـــ دلیلــــ برخیـــــــــــ مسائلـــــــــ..... 

پســـــ یهـــــ وقتــــ فکر نکنینــــــــــــ منـــــــــ دختر بدیــــــــــ هستمو نظراتـــــــــــ خوبتونــــــــــ رو تایید نمیکنمـــــــــــــــ....... 

ایشااالله هفتهــــــــــ آیندهـــــــ تمامیـــــــــــــ نظراتــــــــــــــــــ به همراهـــــ پاسخــــــــــ تایید میشوند ، ولیــــــــــ تویـــــــــ اینــــــــــ مدتـــــــــــــ بهتونـــــــــــــــ سر میزنمــــــــــــــــ و کامنتـــــــــــــــ همـــــــــ میذارمــــــــــ.....پس نگرانــــــــــ نباشینــــــــــــــ...... 

دعا نوشت:انشااالله هر چی بخواین توی این شب های عزیز  خود ابا عبدالله حسین(ع) بهتون بده!!!الهــــــــــــــــــــی آمــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــن

㋡از تظاهر متنفرم!!!㋡

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.