㋡عشق از زبان بزرگان㋡

نه تنها دوست دارم  دوستم بدارند ،

بلکه دوست دارم بشنوم که دوستم دارند .

(جرج الیوت)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com
 

یادم اید تو به من گفتی :

 

((از این عشق حذر کن!

 

لحظه ای چند بر این اب نظر کن ،

 

اب ، اینه ی عشق گذران است ،

 

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است،

 

باش فردا که دلت با دگران است !

 

تا فراموش کنی ، چندی از این شهر

 

سفر کن !))

 

(فریدون مشیری)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com
دوستت دارم ،

نه تنها برای انچه که از خود ساخته ای ،

بلکه برای انچه که از من می سازی .

(روی کرافت)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com
عشق ان نیست که به هم خیره شویم ،

عشق ان است که هر دو به یک سو بنگریم .

(انتوان سنت اگزوپری)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com
با تمام قلب عاشق باش

با تمام ذهن عاشق باش

ارزش عشق بیش از اینهاست .

(سوزان پولیس شوتز)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com
خداوند در شب بیداری ها با توست و

اشک هایت را با عشق خود

پاک می کند .

(پائولو کوئیلو)

㋡زندگی در ۱۰ ثانیه㋡

این ها را از مادربزرگم اموختم تا در زندگی از ان استفاده  

 

کنم.وقتی شرایط به هم می ریزد،وقتی اوضاع خراب می شود،وقتی  

همه چیز عالی و بی کم وکاست است،این چند کلمه را به خودت  

 

بگو:این نیز می گذرد.