㋡خالـــــــــی یعنی بی تــــــــو.....㋡

برای باران عزیزم ... 

 

دفتر خاطراتمو هر شب ورق میزنم 

اسم تو تو هر صفحشه میخونمو میشکنم
خالکوبی کردم اسمتو روی تموم بدنم
تا باورت شه اونی که هر لحظه یادته منم

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی

فکر میکنم نبودنت عادی میشه فردا برام
فردا میاد باز میبینم هیچی به جز تو نمیخوام
باهیشکی حرف نمیزنم هیچ جوکی خنده دار نیست
بعد هر زمستونی معلومه که بهار نیست

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی..............


 

دوشیزه نوشت ۱:این روزا حوصله هیچ کاریو ندارم.....حتی حوصله خودمو..... 

 

دوشیزه نوشت ۲:خیلی حالبه ها....من این همه گفتم راجع به کلیپ پست قبل نظراتون رو بگید ....اما انگار نه انگار....هیشکی اصلا پست رو نخوند....غیر از یکی دو نفر.... 

 

دوشیزه نوشت ۳:دیگه حرفی ندارم...... 

 

دوشیزه نوشت ۴:آهنگ وبم خیلی خفنه مگه نه؟! 

 

دوشیزه نوشت ۵: 

 

بارانم بالاخره رفت..... 

 

دوشیزه نوشت ۶:راستی بچه ها نظرات تا هفته دیگه تایید نمیشه!!!! 

دوشیزه نوشت ۷:شب یلدا همه تون مبارککککککک 

امیدوارم بهتون خوش بگذره کنار دوستان و آشنایانتون........فقط زیاده روی تو خوردن نکنید که چی؟؟؟؟؟.....بدبختی بعدش همانا و دل درد های زجرآور همانا.... 

خوش بگذره...

نظرات 21 + ارسال نظر

خودتم خفنی
نبینم حوصله نداشته باشی خانوم خانوما هرچند خودمم مثل توام ولی تا جایی که میتونی شااااااااد باش

شما لطف داری عزیزم
خب دیگه....چی کار کنیم....پیری و هزار دردسر
نمیتونم شاد باشم....تو یه کاری بگو شاید تونستم شاد بشم
ممنونم اومدی خانومی

یه پله از خفن بالاتره رها جون
یه ۲۰ . ۳۰ سانتی بالا پریدم
این آهنگ جز بهترین کارای کامران و هومنه ...
عاشقشم

هنو لنگ در هوایی ؟؟؟
بگی حوصله ندارم مطمئن باش که نخواهی داشت
اینقدر انرژی منفی به خودت نده دختر

حرفی که از دل بریاید لاجرم بر دل نشیند
دل نوشته های من از عمق دلمه ...
به خاطر همینه که زیبا هستن

جدی؟؟؟؟؟
خب دیگه ما اینیم!
هر کی یه نظری داره به هر حال
خدا رو شکر که دوسش داری
تقریبا آره...
چی کار کنم پس؟!حوصله ندارم خو...
پس فدای عمق دلت خانومی
بلــــــــــــــــــه خب...
ممنون که اومدی جیگر

رها کله مو بکوبم تو دیوار ؟!

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههه نکنی یه وقتا
اونوقت کسی نیست که برات بخیه بزنه

حدیث 1390/09/27 ساعت 15:00 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جیجییییییییییییییییییییر
خوفی؟

خیلی خوشحال شدم خبرم کردی دوست خوبم

میگم اون پسر بچه هه قابلی نداره
اگه میخوای سندش کنم

سلامممممممممممممممممم بر حدیث جوووووونی خودم
من خوبم...شما شطوری؟
خواهش میکنم گلم....وظیفه اس
نه مرســـــــــــــی....هر وقت بخوام میام وبت میبینمش دیگه
ممنونم از دست دلبازیت عزیزم

حدیث 1390/09/27 ساعت 15:03 http://hadiseshgh.blogfa.com

راستی چه شعر خوشگلی واسه باران گذاشتی

حسودینگا

الان میرم اسممو عوض میکنم میزارم باران


اهنگتم محشره

چرا حوصله نداری دوست جونی؟

خجالتم نده بابا...
این حرفا چیه؟!شما که حسود نبودی جیگر؟!
ایییییییییییییی جانم...فدای تو
نظر لطفته....محشری از خودتونه
خب دیگه چی کار کنیم....پیریه و هزار دردسر

قسمت جدید رو گذوشتم

به به....به سلامتی
اومدمـــــــــــــــــ........

همون باید خودت تعریف کنی خفن

پ نه پ.....بیام از آهنگ قراضه تو تعریف کنم؟!

تووووو...پییییرررر...
قربونت برم بزار سنت به 30 برسه بعد بگو پیر
من میگم برقص زیاد برقص اصلن برو کلاس...راه خوبیه

آره.....مگه چیه؟!
از کجا میدونی نرسیده؟؟؟؟؟؟
حتما....

زهره 1390/09/28 ساعت 13:30 http://yarafiq.blogfa.com

میخندی یا بیام قلقلکت بدم
اگه گذاشتیم باران یه نفس راحت از دست ما بکشه!
آهنگتان خفن است

نه نمیخندم....من قلقلکی نیستم
نمیذاریم دیگه....خوبیش به همینه
بس بسیار مممنون....

خیلیم دلت بخواد آهنگ به این خوبی
چیه اون آهنگ ضایعه تو

باز نظرای منو تائید نکردی دختر

آهنگ من ضایع اس؟!
برو این حرفا رو یه حا بزن خریدار داشته باشه....
اینجا همه تعریف کردن...
چرا تایید نمودم

شب یلداست
امیدوارم بخت ات مثل پوست هندونه سبز ،
لپات مثل دونه های انار سرخ ،
کام ات مثل قند و شکر شیرین ،
عمرت صد تا شب چله
و مشکلاتت مانند روز اول دی کوتاه باشه [چشمک] [قلب] [گل]

یلدا مبارک [قلب] [گل] [قلب]

خوشحال میشم بهم سر بزنی [لبخند]

چشم....الساعه خدمت میرسمـــــــ....

افسون گر 1390/09/29 ساعت 20:55

سلام عزیزم
خوش به حال باران!!!!!!!!

سلاممممممممممم گلم...
چرا خوش به حالش؟!

افسون گر 1390/09/30 ساعت 12:12

سلام رها
نوشتم خوش به حالش چون این همه دوستش داری
باران که هی می ره و میاد واست تجربه نشده؟
من فدای تمام ناراحتی ها و بی حوصله بودن هات آخه چی شده که بی رمق شدی؟

سلام نازنینم...
مگه من شما ها رو دوست ندارم که این حرفا رو میزنی؟!
فک نکنم دیگه بیاد...
چی بگم...همون بهتر که تو فلبم بمونه...

افسون گر 1390/09/30 ساعت 18:39

یلدات مبارک خانوووووووومی
نمی فهمم چت شده؟
اگه دوست داشتی با آجی افسونت درد دل کن

مرســـــــــــــی....یلدای شما هم مبارک
.....؟!!

حدیث 1390/09/30 ساعت 19:02 http://hadiseshgh.blogfa.com

یلدات مبارک

مممنونم....یلدای شما هم مبارکککککککککک

سلام آدرس وبلاگم تغییر کرده آدرسو واست گذاشتم البته فقط ی 1 بهش اضافه شده

اوکی....الان هم مال لینک هام رو درست میکنم هم میام ببینم قضیه از چه قراره...

sallaaam golam
bebakhshid dir shod
darsa sangine
2set daram
mamnun
bye bye

سلامممممممممم عزیزم
نه خواهش میکنم....همینکه اومدی عالیه.....دیر و زود داشت...سوخت و سوز نداشت
منم همین طور گلم
بوسسسسسسسسسسسسسس


ادما دو دسته ان:

۱ اونایی که مردادین

۲ اونایی که دوست دارن مردادی باشن

کریسمست مباررررررررررررررررک

منم ابی رو خیلی دوست دارم

مخصوصا مست چشاش....

معذرت مثل این که در مورد آهنگ وب اینجا باید نظر میدادم

افسون گر 1390/10/21 ساعت 16:06

سلام مهربون
من آپم میایی پیشم؟

فاطمه 1391/03/26 ساعت 15:04

سلام گلم،خوبی؟خوش میگذره؟خیلی وقته که نیومدم!! خیلی قشنگ شده واقعا عالیه!!!قشنگ مینویسیدلم برات خیلی تنگ شدهموفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد