㋡کَم پیدا می شویــــم!!㋡

 

 یه سلام یهویی در تاریخ ۵ . ۰۷ . ۱۳۹۰ ،ساعت :۱:۰۰ بعد از ظهر 

اومدم که تولد یکی از بهترین دوستای خوبم و ابجی گلم سارا جونی رو تبریک بگم و رفع زحمت بنمایمواقعا شرمنده که نمی تونم جواب کامنتاتون رو بدمایشاالله شنبه هفته دیگه اگه عمری باقی باشه حتما میام و به همه تون سر میزنم و اگه خدا بازم بخواد آپ میکنمهمه تون رو یه عالمه دوست دارم.... 

اینم یه جشن تولد مختصر و مفید واسه آجی خودم(آجی جون شرمنده اگه کمه و در حد خوبی ها و مهربونی های شما نیست،ولی بدون که خیلی دوست دارم و برام عزیزی و در حد توانم واست هر کاری میکنم): 

این کیک تولدت: 

 

 

  

تولد......تولد.....تولدت مبارککککککککککککککککک 

مبارک.....مبارک.....تولدت مبارککککککککککککککک 

بیا شمع ها رو فوت کن تا  

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۹۸۷۶۵۴۳۲۱ 

سال زنده باشی........... 

 

اینم کادوی من به شما(البته مجازیه): 

 

اینا هم واسه گرم کردن مجلس به  

کار گرفتمشون: 

 

 

09.gif 

 

music269.gif 

 

16.gif 

 

 

 

Dance شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

اینم کادوی دوستان(از کیسه خلیفه میبخشم): 

 

 

 

دوست دارم خیلی زیاد....... 

امیدوارم هر جا که هستی شاد و خوش و 

سلامت زیر سایه خانواده خوبت زندگی کنی عزیزم


 

سلام به دوشیزه رها......... من همه گی هستم!(یعنی دقیقا برعکسش)اینجانب(یعنی خود خود جناب عالیم)میخواستم خدمتتون عارض شم که چی؟اگه گفتین؟خب شما که نتوستین بگین،خودم میگمخواستم بگم که از این به بعد 

کـــــــــــَم پــیـــــدا مــــــــــــــی شــــــــــــویــــــــــــــــــــمحالا بپرسین چرا؟؟دِ بپرسین دیگه!!!اصلا ولش کن....خودم میگم چرا!شما که هیچی نمیگین(خود درگیری دارم شدید به مدت مَدید)به دلیل برخی مسائل که به منم هیچ ربطی نداره....یا شایدم داره و خودم خبر ندارمخواستم به اطلاع شریف گرامی تون برسونم که از ۳۱ شَهرِ یِوَر دیگه وب رو آپ نخواهم کرد.......خوش حال شدین مگه نه؟!ولی شایدم آپ کردم.....اگه آپ کنم ماهی یه باراما از خبر دادن شرمنده......خبر بی خبرهر کی بامعرفت باشه خودش میاد دیگه!خبر لازم ندارهالبته خیلی ها دارن با وبلاگ هاشون و دوستاشون بای بای میکنن.....خب ما چرا نکنیم؟!ما چی مون کمتره؟!به هر حال من خبر دادم به شما از اینجا...خبرگذاریِ وبلاگِ برای یک لحظه آزادی ،خبرنگارِ واحدِخبرنگاری، دوشیزه رهاالبت بگماااا خاطره سفرم رو هر هفته آپ میکنم ادامه شو(دو تا قسمت بیشتر نیست....هر کی میخواد بدونه چی میشه آخرش بیاد وبمو یه نگاه بکنه)از همون سی و یکم بنده سرم شلوغ میشه بنزدیگه باید به کار و زندگیم بپردازم و یَلَلی طَلَلی رو بذارم کنارولی شما منو و بم رو فراموش نکنین....هر از گاهی سر بزنید....منم این کارو میکنمیه وَخ فک نکنین دارم خداحافظی میکنماااا؟!نه!!دارم میرم ولی گاهی سر میزنم و شاید آپ کنمخب الان میخوام تو این مدت از تموم دوستانی که به من لطف داشتن و منو قابل دونستن که دوستشون باشم تشکر کنم و بگم:خیلیییییییییییییییییییی دوستون دارم دوستای خوبم.....شما بِهم ثابت کردین تو فضای مجازی هم میشه یکرنگ و شاد بود ...... و اینکه میشه همدیگرو دوست داشتواقعا ازتون ممنونم...دعا میکنم هر جا هستین شاد و خوش حال و سلامت باشین و از زندگی تون نهایت استفاده و لدت رو ببیرینهمه تون رو به خدا میسپرمایشاالله سال دیگه بیشتر همدیگرو میبینیمبازم میگم من واسه آپ هام خبر نوَکنمپس ناراحت نشین اگه دیدین آپیدم و شما خبر دار نشدینحالا میخوام یه تشکر حسابی از شما خوشگلا به عمل بیارم  


 


 

خباران عزیزم(یار و غمخوار تنهایی هام)....سارای گلم(کیمیا گر دل و آجی جیگرِ دوشیزه)......لی لی یانای مهربونم......نیلوناز خوبم.....حدیث خانومی.....الی جووووووووووووووووونم.......کیمیای نازم.......سارای دوست داشتنی(تاک لرزان).... عاطفه جووونی خودم.......ساتی نازنینم.....نگین خانومم.....راحله خوشگلم.....قرطی خانومی خودم....ملیحه عزیزم....سارای جیگرم(خاطرات پرنسس)......شبنم خوبم......فرزانه خوشگله......ثمین گلی......شینای عسلم.....ندا گلی خودم.....وفا جونم که بی وفا شدی....و تموم کسایی که من یادم رفت اسماشون رو بنویسم(مثل دختر خاله عزیزم،غزل خانوم و...)،ازتون واقعا ممنون و متشکرم........از ته دلم همه تون رو دوست دارم21100000(اگه منو ندیدین حلال کنین.....ولی به احتمال شصت درصد میبینین )اینم تقدیم به همه شما دوستای با مرام و نازنین: 

 

 

من و وبم رو فراموش نکنینا.......وگرنه شب میام تو خوابتون و حسابتون رو میرسم(مِزاح فرمودیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دور هم یکم بخندیم)    


 

دوشیزه نوشت :آهنگ وب رو دوباره عوض کردم ، پس اسپیکرهاتون رو زیاد کنین تا بشنوین و اگه دوست داشتین لذت ببرین !همون طور که گفتم خاطرات سفرم رو که فقط دو قسمتش مونده ،تو دو هفته متوالی میذارمش تو وب!هر کسی که میخواد بدونه داستان به کجا میرسه و براش مهمه بیاد و بخونه!ولی تو رو خدا نظر یادتون نره!وگرنه شخصا میام و وبتون رو منفجر میکنم!برای همه تون آرزوی بهترین ها رو دارم!

تا بعد فهلا........بابای.......................... 


 

بعداً نوشت :من خداحافظی نکردم به خدا!!!! 

حالا حالاها درخدمتتون هستیم!!! 

پس نگران نباشید!!!! 

چون من مزاحمتون میشم....ولی به مقدار کم!!!  

 


 

بعد بعدا نوشت : آهنگ وب رو دوباره عوض کردم!!! 

 

اما قول میرم اخرین تغییر باشه!!! 

 

امیدوارم خوشتون بیاد........!!!!

㋡خاطره دوم㋡

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز 

  

 

............... ســـــــــــــــــــــــلامـــــــــــــــــــــــــــــــــ خوشگلای مــــــن 

 

 

 ........خوبین؟!خوشین؟!سلامتین؟چه خبرا؟  

  

 ...... من خوبم ! تا وقتی شما خوشگلا خوب باشین و کنارم باشین..عالیم

 

.......امروز می خوام هفته دوم مسافرتم رو شرح بدم براتون 

 

.....جونم براتون بگه که،میخوام راجع به عروسی و مخلفاتش بنویسم 

 

 انشاالله که عروسی و جشن و دوس دارین دیگه؟؟؟؟   

 

.......اگه جوابتون مثبته.......زود بپرین و خاطره ام رو دنبال کنین 


  ادامه مطلب ...

㋡چی بگم؟!㋡

سلامــــــــــــــــــــــــ .........! 

یه سلام از اعماق قلب شکسته ام! 

صبر و تحملم تموم شده! 

دیگه طاغتشو ندارم! 

دیگه نمیتونم.......! 

ایــــــــــــــــــــــــــــــــ خــــــــــــــــدا...... 

خوش حالم که پیش منیــــــــــــــــــــــــــ ....... 

شــــــــــکرتـــــــــ.......! 

Daram bala miaram....delam mikhad 

dad bezanam........bagam:berid be jahanam!!!Liaghat nadarin 

harchi bahatoon mehraboon bashan....har chi behetoon 

hichi nagan badtar mikonin.....layeghe doos dashtane 

va eshghe mano nadarin.......baraye khodam moteasefam 

  midooni baraye chiiiii???? vase hemaghatam vase sadegim 

vase hame chiz!!!!dg khaste shodam 

har chi be khodam migam velesh kon....ama 

bazam nemishe.....nemitooonam 

به این نتیجه رسیدم که : 

ادما ارزش ندارن.....که به خاطرشون 

غصه بخورمو خودمو هلاک کنم که بهم 

توجه کنن و دوسم داشته باشن! 

جدا که ادما پست ن......همینین که بودن! 

هیچ وقت درس نمیشن! 

بالاخره یه روز حالتو میگیرن و بهت بی اعتنا 

میشن!از اول دوران بشریت همین بوده و  

هست و خواهد بود! 

خـــــــــــــدایــــــــــــــــــا.......... 

این چه مخلوقیه که به هم نوعای خودشم 

بی اعتناس!بی توجهه! 

Midoonin chie?!  manam mikham hamin 

joory basham.......vase hichki arzeshy ghael 

nasham......mase khodeshoon.......vase kasi ke 

barat arzesh ghael nist na bayad arzesh 

ghael shod.......be in nokte pey bordam 

ke zendegi arzeshe ino nadare ke be khatere 

digaran khodeto azab bedi......manam misham yaki 

mese khodeshoon......injoori khiale manam rahate 

این بهترین راه حله! 

هیچکی بهت اهمیت نمیده.......هیچکی 

برات تب نمیکنه......پس منم برای هیچکس 

هیچکس تب نمیکنم و نمیمیرم! 

این یه قانونه! 

جواب بدی همون بدیه! 

جواب خوبی بازم بدیه! 

پس منم یه ادم بد شایدم خوب......شایدم یه 

 

بازنده شایدم ......نمیدونم.........! 

Bayad ba hameye adama ye joor raftar 

kard......chon hame mese haman.....bayad 

beheshoon bi eatena va bi tafavot bood bayad 

rahashoon kard ta ghadreto bedoonan vagarne 

savaret mishano to ro nafahm talaghi mikonan 

az nazare man in raftar ha shayeseteye hamoon adamast  

kasaei ke chizy az mohabato del soozi nemidoonan....in 

hamun chizie ke hame mikhan.....ba hame bayad bad  

bood......rahi joz in nist 

این ترانه روخیلی دوس دارم 

برای شما هم میذارم شاید خوشتون بیاد: 

 

از همه اشنا ترم ..... غریبه تر از همه شد 

غصه کوچیکه دلم ...... چه ساده یک عالمه شد 

از همه اشنا ترم ..... رفتو دیگه منو نخواست 

فرصته گفتنم نداد ..... حتی برای التماس 

******************************************** 

غریبه اشنای من .... شکستنه دل اسونه 

اما اینو یادت نره .... دنیا یه جور نمیمونه 

یکی نشسته اون بالا .... درده منو خوب میدونه 

یه روز یکی مثله خودت....میاد دلتو میشکونه 

******************************************** 

وقته شکوندنه دلم .... حتی بهم نگاه نکرد 

به های و هوی گریه هام ... خندیدو اعتنا نکرد 

عکسای یادگاریموسوزوندو با خودش نبرد 

رو تنهاییم چشماشو بست ...غصه اشکامو نخورد 

*******************************************  

غریبه اشنای من .... شکستنه دل اسونه 

اما اینو یادت نره .... دنیا یه جور نمیمونه 

یکی نشسته اون بالا .... درده منو خوب میدونه 

یه روز یکی مثله خودت....میاد دلتو میشکونه  

 


 

دوشیزه نوشت ۱:ببخشید که یه مدت نبودم و نتونستم بهتون سر بزنم.....ولی شما هم  

 

نا مردی نکردینو نیومدین حتی یه نظر خشک و خالی بدین! 

 

 

دوشیزه نوشت ۲:شاید برم......برم و یه جای دیگه یه وب بزنم برای خودم و تنهایی هام 

 

برای کسایی که منو ولقعا دوس داشته باشن!نه برای کسایی که فقط میخوان یکی مثه 

 

منو داشته باشن که همیشه براشون نظر بده ولی خودشون حتی یه کامنتم نذارن! 

 

 

دوشیزه نوشت ۳:دیگه هیچی برام مهم نیست ..... هیچی! 

 

 

دوشیزه نوشت ۴:یه هفته .... شایدم بیشتر گذشته .... برای همین لینک تکونی داریم! 

 

 

دوشیزه نوشت ۵:دیگه واسه هیچی دلیل نمیارم! 

 

 

و امـــــا اســــــــــامی : 

 

۱- ساره 

۲- روشنا 

۳- هستی 

۴- سیما 

۵- ارتا 

۶- سارا(شر و ورهای یک نیمچه وروجک....) 

۷- زهرا 

۸- پری 

۹- شیدا 

۱۰- راحیل(ملکه منز....) 

 

 

راستی دوستای گلم واسه یه نفر که خیلی به دعای 

شما عزیزان نیاز داره دعا کنید......ازتون میخوام 

از ته دلتون دعا کنید براش.....شما دلتون پاکه 

خدا صداتون رو میشنوه....پس به خاطر این دوستمون 

صداش بزنین.....ممنونم از همه تون گلای قشنگم!