㋡خدافظی دوشیزه ...㋡

 

یه سلااااااااااااااااااااااااام تابستونی ، تابستونی به تموم وب  

 

نویس هااا! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

خب من اومدم که خدافظی کنم از شما دوستان!شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

اخه میدونین دارم میرم مسافرت! 

 

برای یه مدتی نیستم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

خیلی ناراحتم که دارم شما و این وب رو ترک میکنم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

سختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

دلم واسه همه تون تنگ میشـــــــــــــــه! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

امیدوارم که زود زود برگردم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

فقط شما این وب رو ترک نکنین! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

با نظراتتون من و این وب رو شـــــــــــــاد کنین! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

حداقل وقتی نیستم با نظرای شما این وبلاگ سر سبز  

 

بشه!!! 

 

خواهش میکنم فراموشم نکنین هاااااااااااااااااااا شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

دلم میگیره اگه برین و  منو فراموشم کنین! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

اگه نظر ندین از لینک هام حذفتون میکنم(همون قانون خودم  

 

که بعد از ده روز اگه یک نظر از کسایی که لینکشون کردم  

 

دریافت نکنم لینک هام رو تکون میدم  تا یکم خالی بشه)! 

 

در ضمن نظرات هم باز هست و خوبی سیستم بلاگ اسکای 

 

اینه که نمیشه نظر خصوصی گذاشت! 

 

پس هوراااااااااااااااااااااااا به این سیستم! 

 

یه چیزه دیگه!اونایی که از لینک هام حذف میشن که انشاالله 

 

هیچ کدومتون جز این لینک ها نباشین تویه ،یه پست  

 

اختصاصی 

 

اسامی شون نوشته میشه تا بی معرفت ها معلوم بشن! 

 

گرچه فک کنم تا وقتی برمیگردم شما دوستان فرصت دارین 

 

که بیاین و نظر بدین!

 

اخه من همه تون قد دنیا دوست دارممممم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

دوستون دارمممم دوسسسسسسسسسسست 

 

جووووووووووووووووووووونای خودم! 

 

اینم واسه شما خوشگلا! 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه تون رو به خدا می سپرم! 

 

شاد باشین دوستای گلم! 

 

نـــــــــــــــــــــظــــــــــــــــــــــــر یادتون نــــــــــــــــــــــــــره!  

 

قسمت کامنتام رو بترکونیییییییییییییییییییییییییییییییین!

 

تا بعد

㋡بی دلیل㋡

www.youtube.com/watch?v=Hzi2PmrVWR0  

 

www.youtube.com/watch?v=dEGO194wOSY 

 

دوست داشتین سر بزنین!! 

 

به قولشون: 

 

دمـــتــــــون تپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررم!!!! 

㋡بد بختی دوشیزه㋡

سلااااااااااااااااااااااااااااام به هه گی دوست جوووونیای 

خودم! 

خب راسش اومدم یه عذر خواهی بکنم! 

اخه میدونین این نت لعنتی قطع شده بود!نمی تونستم بیام 

نت! 

واسه همین چند روزی نبودم! 

اما الان دوباره نت درست شده و من دوباره اومدم! 

پس منتظر من تو وب هاتون باشید! 


 دوشیزه نوشت ۱:می خوام یه تغییراتی بدم!یعنی  

 

می خوام از  

 

این به بعد هر کسی که میام وبش و نظر میدم اما اون   

 

نیاد  اینجا  

 

یا اینکه بی خیال ما بشه با عرض شرمندگی از اخلاق  

 

ورزشی  

 

همه شون از لینک هام پاک میشن البته بعد از ده روز! 

دوشیزه نوشت ۲:خواستم یه تشکر حسابی از باران  

عزیزمــــــــــــ بکنم که تو این چند روزی که  

 

نبودم  منو 

 

حسابی شرمنده کرده!!! 

 

راسش نمیدونم چه طوری از خجالتش در بیام و جبران  

 

کنم؟؟؟ 

 

دوشیزه نوشت ۳: شما بگین چی کار کنم؟؟؟؟ 

باران جوووووووووووووووووونم 

 

 خییییییییییلیییییییییییییییییی 

 

خیییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییی 

 

دوسسسسسسسسسسسسسسسسست  

 

دارمممممم! 

 

البته من تموم دوووووووست جووووووونیامو دوست  

 

دارم! 

 

دوشیزه نوشت ۴:خب دیگه اینم از خبر  بد بختی من که  

 

تو این چند روز نبودم!!! 

 

اینم چندتا عکس واسه تشکر از باران 

 گلممممممممممممممم: