㋡ خاطره اول ㋡

ســـــــــــــــــــــــــلام.............. 

 

 

خب بالاخره انتظار ها به پایان رسید!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

این شما و این خاطرات سفر دوشیزه! 

 

البته قسمت اولش!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

از خوش حالی که دوباره روحیه ام برگشتم روی جام بند نمیشم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

 

میدونین خوش حالیم از برگشتن دوباره بهترین دوستم هم هست!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

باران جووووووونم خوش حالم برگشتی!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

میدونین چیه؟! 

من یکم تو این خاطره هام جزئیات رو هم مینویسم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز 

 

اگه دوس داشتین تو قسمت های بعدی هم می تایپم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

اما اگه دیدین کسل کننده اس بگین که نتایپمشون! 

 

فک کنم توضیحات لازم رو دادم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

 

برین و خاطره رو سیاحت کنین! 

 

ینی برید و بخونینش......!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 


ادامه مطلب ...

㋡سلام!ما برگشت نمودیم!؟㋡

  

 

 

سلام ... سلام ... صدتا سلــام! 

 

 

خان دایی جون....خان دایی جون!  

 

 

ای وای ببخشید... مثنکه اشتباه شد! 

 

 

منظورم این بود که سلــــــــــــــــا م دوستای گلم! 

 

من برگشتم!! 

 

خب من دوباره اومدم تا همه رو سر کار بذارم! !

 

 

 

وای .....یعنی منظورم اینه که همه رو 

 

شــــــــــــــاد کـــــــــنمـــــــــــ!!!! 

 

 

 

جا داره همینجا از تمومی شما دوستای گلم تشکر کنم! 

 

 

از تمام کامنت ها و الطافتون واقعا ممنونم!! 

 

 

دوستون دارم دوستای خوب و مهربونم! 

 

 

جدا که خوشحالم کردین! 

 

 

خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود !!! 

 

  

 

ایشاالله به زودی جبران میکنــــــــــــــم! 

 

 

 

 

راستی نماز و روزه هاتون قبول باشه گلای  

 

قشنگم!RoseتصاویرشباهنگRoseتصاویرشباهنگRoseتصاویرشباهنگRoseتصاویرشباهنگ 

 

 

خب دیگه وراجی بسه! 

  

 

به زودی به همه تون سر میزنم! 

 

 

 

دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره! 

 

 

 

منتظرم باشین! 

 

 

 


 

دوشیزهـــ نوشت ۱:از باران ، حدیث،سارا،سیما،الهه و نگار، ندارها،هستی،ثمین،فرزانه،جودی ابوت،لی لی یانا،شیدا ،نگین،ملی، و تمومی دوستان خوبی که اومدن و همچنین گربه تنها که هنوزم میاد و با پررویی نظر میده کمال تشکر و قدر دانی رو دارم!(شرمنده از اون دوستای خوبی که اسمشون رو نبردم چون اونقدر زیاد هستین که کلی وقت میبره اسماتون رو تایپ کنم!اما همیشه توی قلبم هستین و از یادم نمیرین!دوستون دارم!) 

دوشیزهـــ نوشت ۲:با عرض معذرت از اقایونی که بهم نظر دادن!اولا دستشون درد نکنه که اومدن!دوما اقای نسبتا محترم اول وب رو کامل بخون بعد اگه اجازه داشتی نظر بده!سوما نظراتون به دلیل قانون سرسخت و مهم وب پاک میشه! اینا رو گفتم که نگی نگفتی!البته قبلا کامل شرح داده بودم!

دوشیزهـــ نوشت ۳:به زودی زود به همه تون سر خواهم زد! ناراحت نشین!

دوشیزهـــ نوشت ۴:بازم مـــــــــرســـــــــــــــــــی !دوستون دارم یه عالمه ... هر چی بگم بازم کمه!  

دوشیزهـــ نوشت ۵:راسش فک کنم همش تشکر کردم!تو اپ های بعدی از سفرم و خاطره هاش مینویسم!

 

 

 

اینم واسه شما دوستای خوشگل : 

 

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز 

 

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

 


 

راسشو بخواین چون من دختر بسیار خلاق ،باهوش،مهربون،و... میباشم میخوام که بعد از این ها بازم بحرفم! 

هر چی نباشه بالاخره یک ماه هست که هیچی نوگفتم! 

خب از هر چه بگذریم سخن دوشیزه خوش تر است ....یعنی...ببخشید !!!سخن دوست خوش تر است یحتمل!!!! 

زندگی بس ناجوانمردانه مزخرف و تکراری و سرد و گرم است!(یعنی هوا...) 

من برگشتم با یه عالمه خاطره و سورپرایز های مختلف و باحال! 

چون دختر باحالی هستم (چشم حسود بترکه!! )میخوام یه جور دیگه باشم! 

اعتراضی هست؟؟؟(چه چیزا؟چه حرفا؟بیخود اعتراضی هست!!!همینجا بگم که هیچگونه اعتراضی جایز نیست!) 

از این به بعد دوشیزه عوض میشه!!! 

هر کی دوس نداره به جهنم!!!ببخشید از بی ادبی!!!خب به من چه دوس نداره!!! 

مسافرت روی حرفام تاثیر گذاشته! 

زیاد جدی نگیرین!یقینا منظوری ندارم!ناراحت نشین! 

خب فک کنم دیگه باید رفع زحمت کنم!اینجوری بهتره! 

فعلا بای تا های! 


 یه ایده جدید دارم! 

میخوام اخر پست هام سوال هایی رو مطرح کنم که شما باید قبول زحمت کنین(منظورم اینه که اجباریه!فعل معکوس بیده!)و جواب بدین! 

اینم سوال: 

چرا بسیاری از دوستان کامنت های اپ هاشون بیشتر از ۳۰۰ تاست اما مال من به زور به ۸۰ تا میرسه؟ 

هر کی جواب درستی بده خو درست جواب داده دیگه از من کاری بر نمیاد! 

اما جایزه اش ۱۰ تا کامنت از طرف من هست! 

در ضمن کسی هم که بتونه راه حل این سوالو به من بده ۱۵ تا کامنت از من هدیه میگیره! 

پس زود باشین!! 


 

و امــــــــــا......... 

 

اسامی بی معرفت هایی که تو این مدت نیومدن و نظر هم ندادن به تشخیص خود خود جناب عالیم از لینک هام حذف شدن :  

 

۱-فائزه (faez...)

۲-ستاره (mol...)

۳-سکوت 

۴-سمانه و سحر 

۵-قرطی خانوم 

۶-ستاره (shiny...)

۷-ارتا 

۸-مرمر (aseman...)

۹-درسا 

۱۰-کیمیا (wk8...)

۱۱-یسنا 

۱۲-سحر

 

خب اینم از دوستای بی معرفت!!! 

(حرف اختصاصی برای باران جوووونم:) 

راستی باران جوووونم اول سلام، 

دوم اینکه منظورت از اون کامنتی که گفتی تو نبودی چی بود؟؟؟ 

ببببببببببببببببببببببببببببببب 

(حرف اختصاصی برای سارا جوووونم:) 

سارای گلم اول سلام، 

دوم اینکه عزیز  اگه منظورت به اون کامنتی که عاطفه گذاشته بود ، باید بگم که یه ادم مردم ازاری هست که به جای ما وب نویس های بلاگ اسکای میره و نظر میده!از طرف ما فحش میده و کارایی میکنه که بقیه رو با ما بد کنه!نمیدونم چه هدفی از این کار داره؟خلاصه من اینو گفتم که بدونی اونقدرها هم بی معرفت نیستم! 

اتفاقا یه بار هم از طرف یکی دیگه برام کامنت گذاشت! 

چه فحشایی داد!من داشتم شاخ در می اوردم! 

منم از همه جا بی خبر هم به اون طرف پریدم! 

خدا منو ببخشه!همین طور اون وب نویس بیچاره!

بعدشم من تازه یک روزه که برگشتم!چطور میتونم برم پیش اون ولی پیش شماها نیام!؟؟ یک کمی تفکر بیشتری کن گلی جووووووون!

منم برای اینکه دیگران اشتباه شما رو نکنن پاکش کردم! 

ننننننننننننننننننننننننننننننن 

(حرف اختصاصی برای جودی جوووونم:) 

اول سلام گلم، 

دوم اینکه من وب جدیدت رو پیدا نکردم که بهت خبر بدم ؟؟؟؟ 

چی کار کنم بتونم پیدات کنم؟؟؟ 

منتظرم هااااااااااا..........