㋡بای بای دوستان!㋡

بودنم را کسی بـــاور نکــــرد...... 

             می روم ، شاید رفتنم را بـــاور کنند....... 

لیک می دانم رفتنم را هیچ کس نمی فهمد....هیچ کس.....!!! 

 

 

عکس های منتخب - سری 8


 

 

دوشیزه نوشت یک:رفتن دوست نازنین و خوبم <باران>بسیار غم انگیز و وحشتناک برام هست!! 

 

دوشیزه نوشت دو:سر فرصت کامنت های پست قبل رو تایید خواهم کرد!! 

 

دوشیزه نوشت سه:همه تون رو دوست دارم... 

 

دوشیزه نوشت چهار:قسمت آخر خاطراتم رو دو روز دیگه میذارم رو وب،هر کس مایل بود بدونه آخرش چی میشه،چند روز دیگ یه سری به اینجا بزنه!! 

 

دوشیزه نوشت پنج:از رفتن یهویی ام ناراحت نشین....قبل از ناراحت شدن،منو ببخشید!!! 

 

دوشیزه نوشت شش:همه تون رو به خدا می سپارم...!!! 

 

دوشیزه نوشت هفت:خدایا!مواظب دوستانم باش،به خصوص باران عزیزم!!! 

 

دوشیزه نوشت هشت:تا دیداری دیگر،البته شاید....خدا حـــافظ 

 

بعد دوشیزه نوشت:نظرات پست<خاطره سوم> تایید شدند همراه با پاسخ!برین حالشو ببرین....!

㋡میلاد امام رضا㋡

حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم تو را 
هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم 
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو 
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم 
... 
میلاد نور مبارک!!!!! 

  

 

عکس های منتخب - سری 20

㋡خاطره سوم㋡

ســـــــــــــلامـــــــــــــ بــــــــــــه هـــــــــــــــــمه . . . . 

 

خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟ دماغتون چاقه ؟ 

 

من خوبم . . . . خدا رو شکر . . . . میگذره با تموم بدیش . . .  

  

 امروز با کلی بدبختی جواب کامنت های پست قبل رو دادم....گفتم که بدونید

 

امروزم میخوام راجع به ادامه جشن عروسی بحرفم . . .  

 

امیدوارم دیگه تموم بشه . . . . ولی مگه میشه ؟! 

 

خسته شدم از بس تایپ کردم . . . تازه باید فکر کنم یادمم بیاد 

 

خب دیگه چاق سلامتی بسه . . . بریم زودتر سراغ مسافرت کزایی 

 

پس تا دیر نشده بپرین ادامه . . . .  


بعدا نوشت:بچه ها با اون دل های صاف و پاکتون برای یک نفر دعا کنید حالش خوب باشه.....نمیدونم درست در چه وضعیتیه ... ولی خواهش میکنم براش دعا کنید...ممنونم  

 

بعد بعدا نوشت:واقعا از همه تون معذرت میخوام بچه ها!!!که نمیتونم بهتون سر بزنم!!!اما قول میدم به محض خلوت شدن سرم،به همه تون سر بزنم!!!!فقط میتونم کامنت ها رو تایید کنم!!!!امیدوارم بتونین وضعیت منو درک کنین!!!تو شرایط خوبی نیستم!! 

 

بعد بعد بعد بعدا نوشت(روز ۱۹ مهر):خب خواستم بگم که حال دوستم خوب شدهخدا رو صد هزار مرتبه شــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر 

بــــــــــــــاران جــــــــــــــــــــــــــــــونم،کامنت دونی ات برام باز نمیشه....ممنونم ازت خیلی زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد


ادامه مطلب ...