㋡هدیه شب! ㋡

باز امشب به اسمان تیره نگاه می کنم  و باز همان سئوالات همیشگی توی ذهنم مثل ستاره ها روشن می شوند .

سئوالاتی بی پاسخ

سئوالاتی که هیچ کس به ان جواب درستی نمی دهد ،

سئوال اینکه چرا می گویند شب ظالمه ،

چرا شب با این همه سخاوت تیره ست ،

چرا شب با این همه ستاره جای خورشید رو نمی تونه بگیره ........

چرا.............چرا................چرا.........

و هزاران چراهای دیگر که هیچ کدام پاسخی ندارند ....

اما اسمان شب مثل همیشه ارامش را به من هدیه می کند و این تنها هدیه ای ست که هیچ کس نمی تواند ان را از من بگیرد .

و من شب را با تمام وجودم دوست دارم ، چون هدیه ای که به من می دهد با ارزش است .

منبع : خودم

نظرات 1 + ارسال نظر

ببخشید دیر نطر دادم خیلی قشنگ است هووووووووووووووورررررررررااااااااااااااا
اول شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد