㋡بی تو!! ㋡

روی شن های خیس ساحل مدت زیادی ست  

 

که بی هدف و بی توجه قدم می زنم .

 

غروب خورشید مثل همیشه نیست ، یه دفعه  

 

دلم می گیره .

 

این اولین باری ست که بی تو غروب را نگاه می  

کنم ،

 

این اولین باری ست که بی تو قدم می زنم ،

 

این اولین باری ست که بی هدف راه می روم ،

 

این اولین باری ست که دیگر پیش من نیستی .

 

دلم می خواد برگردم به همون روزی که تو را  

 

دیدم ،

 

دلم می خواد برگردم به همون روز تا بی توجه  

 

از کنارت بگذرم ،

 

تا دیگر مجبور نباشم دوری ات را تحمل کنم ،

 

تا دیگر مجبور نباشم بی تو بودن را تحمل کنم ،

 

اما باز هم از ته قلبم دوستت دارم   

 

منبع : خودم

نظرات 2 + ارسال نظر

فقط یک کلمه عالیه واااااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی ی ی من اولین کسی ام که به این مطلب زیبا نظر میدم امیدزارم از اپم چوشت بیاد

امیدوارم از اپم خوشت بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد