㋡بهترین های من!!!! ㋡

شب را  دوست دارم  برای تاریکی

روز را دوست دارم برای روشنایی

اسمان را دوست دارم برای ازادی

زمین را دوست دارم برای زندگی

دریا  را  دوست دارم  برای  پاکی

طبیعت رادوست دارم برای شادی

پدر را دوست دارم برای مهربانی

مادر رادوست دارم برای ازخودگذشتگی

خدا  را  دوست دارم  برای  بخشندگی

8x28f4.gif image by anbarin

منبع : خودم

نظرات 4 + ارسال نظر
تنها 1389/08/09 ساعت 15:31 http://tanhaiman13.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگه!در ضمن بابت اون کمکت هم ممنون!

خواهش میکنم عزیزم!
بازم خواستی کمکت میکنم!

تنها 1389/08/09 ساعت 15:32 http://tanhaiman13.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!منم اول شدنو دوست دارم!

اره میدونم!
اول شدن خیلی حال میده!
منم خیلی خیلی خیلی دوست دارم!
بازم تبریک که دوم هم شدی!

سلام خیلی قشنگ است میتوانی اشعارت را کتاب منی عالیه من که توش ماندم

ببخشید کتاب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد