㋡باز امدم....!! ㋡

باز امدم

با یه دسته گل

با یه دنیا عشق

با دریایی از احساس

متفاوت تر از همیشه

بیشتر از گذشته

امدم تا بگویم

دوستت دارم را بشنوم

خوشبختی را حس کنم

با تمام وجودم

فقط یک چیز بگویم

دوستت دارم تا ابد

.

.

.

.

.

.

راستی انتقاد های قشنگتون رو برای این شعر  

 

بدید.

 

خواستم بگم تمام شعر یا مطلبی که در این وبلاگ  

می بینید که تعریف از خودم نباشه، خودم نوشتم.

 

گرچه نمی توان اسمشون رو شعر گذاشت چون  

 

برای شاعر شدن نکاتی لازمه که من خیلی هاشو  

 

ندارم .

 

 نظر هم یادتون نره 

 

منبع:خودم

نظرات 7 + ارسال نظر

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من اول شدم!

تنها 1389/08/11 ساعت 16:00

ممنون که خبرم کردی!

تنها 1389/08/11 ساعت 16:02

فعلا بای بای!می بینمت!

سلام گل یخ خیلی قشنگ است به وب من هم یک سری بزن عاشق نوشته ات شدم به این کارت ادامه بده منظورم شعر نوشتن است تازه یک چیز اپ کردم به من هم سر بزن خوش حالم که دومین نفری ام که نظر میدهم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم عزیزم!
از این همه لطفی که داری!
واقعا تشکر!
چشم حتما بهت سر میزنم گلم!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از این نظرات خوبت!

نظرت را خواندم تازگی ها میخواهم یک چیز اپ کنم اگه وقت شد بازهم سر میزنم

سلام گل یخ ببخشید امدم دوباره مزاحمت بشوم نظر بدم یک چیز جدید اپ کردم ببخشید اولین نفر به تو نگفتم به تنها گفتم اما الان به تو هم میگویم تا اول بشی به من هم کمک کن


از طرف : یکی از عاشق های نوشته ات

سلام گل یخ خودمم (شیطان سرخ عشق ) ولی یک وب دیگه ام زدم بیا و سر بزن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد