㋡چند حرف دل .......! ㋡

-کاش زمان به عقب بر می گشت و من همچنان  

شاد و ازاد

 

بودم  ،

 

چون الان نمی توانم برای لحظه ای ازادی شاد  

 

باشم.

 

۲-کار ها همیشه ان طوری که انتظار داریم  

 

پیش نمیره،

 

واسه همین سیل شکایت ها به خدا سرازیر  

 

میشه ،

 

غافل از اینکه هیچ کدام نمی دانیم که شاید  

 

خودمان کوتاهی کردیم.

 

۳ -هیچ وقت از کسی که دوستش داری  

 

خداحافظی نکن،

 

چون بالاخره روزی این خداحافظی سر اغاز  

 

سلامی برای دیگری می شود.

 

منبع : خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر 1389/09/03 ساعت 16:01 http://shaberangi.com

با عرض سلام و خسته نباشید

تبریک میگویم وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید .
باعث خوشحالی همه ماست ، اگر شما نیز در
دنیای مجازی شب رنگی فعالیت نمائید

با آرزوی توفیق روزافزون برای شما دوست عزیز

http://shaberangi.com

عزیزم از ورودت به وب کوچک من خوش اومدی!
از تعریفتون ممنونم!
وب شما هم عالیه!
از دعوتتون هم تشکر میکنم!
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی!
عیدتون هم مبارک باشه!

تنها 1389/09/03 ساعت 16:04

خیلیییییییییییییییییییییی زیبا مثل خودت!
ایشالا تعطیلات خوش بگذرد هر چند شنبه از دماغمون در میارنش!
ولی بازم خوبه!
عیدتتتتتتتتتت مباااااااااارک!

سلام خوش حاللممممممم که اول شدم قالب جدید مبارک
راستی عیدت مبارک ما هم که از ساداتیم فکر کنم تنها بهت از طرف همه ی سادات عیدی داد عیدت مبارک

عیدت مبارک عیدت مبارک عیدت مبارک

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوشگلم!
عید تو هم مبارککککککککککککککککککککککککککک!
ممنونم اومدی عزیزم!
منم در اسرع وقت میام پیشت گلم!
عیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد