㋡عشق ㋡

نیکوست،که ثروتمند باشی و پر توان،

اما

نیکو تر ان است که دوستت بدارند .

(اور پیدس)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

انجا که ازدواجی بدون عشق صورت بگیرد

حتما

عشقی بدون ازدواج در ان رخنه

خواهد کرد .

(بنیامین فرانکلین)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

عشق حقیقی در پی پاداش نیست،

اما لیاقتش را دارد .

(پائولو کوئیلو)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

تار و پودش را از خوبی و مهر ،

خوش تر از تافته ی یاس و سحر بافته ام:

((دوستت دارم)) را

من دلاویز ترین شعر جهان یافته ام !

(فریدون مشیری)

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.Tak-20.com

خوشبخت ان است که

از دیگران پند گیرد .

(حضرت محمد (ص))

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها 1389/09/08 ساعت 16:36

خیلیییییییییییییییییییی قشنگ بود!منم دوستت دارم را به تو هدیه می کنم!

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنونم عزیزم!
من اینجا از خجالت عرق ریختم!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلم!

سلام خیلی قشنگ بود من یک هدیه برات دارم
ااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپ

مرسیییییییییییییییییییییییییی گلی جووووووووووووووووون!
اومدم عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد