㋡م-ا-د-ر(مادر) ㋡

م :محبت

ا :ارزو

د :دوستی

ر :راستی

را از مادرم اموختم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آخرین قطره اشک 1389/09/10 ساعت 17:02

سلطان عشق.......................................
هدیه الهی.......................................
پشتوانه......................................
انرژی مثبت..............................
مربی عشق.............................
ختم کلام! آخر عشق ورزی.....

سلام عزیزم من عاشق متانت شدم اما تو خیلی بدیچون من هر روز به وبت سر میزنم و به تو نظر میدم اما تو به وب های من سر نمیزنی اما بازم بهت میگویم توی دو تا وب هایم اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
اگه سر نزنی من دیگه باهلت قهر میکنم و نمیایم به وبت

سلام عزیزم مرسی رکه امدی گلم باز هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد