㋡زندگی در ۱۰ ثانیه㋡

این ها را از مادربزرگم اموختم تا در زندگی از ان استفاده  

 

کنم.وقتی شرایط به هم می ریزد،وقتی اوضاع خراب می شود،وقتی  

همه چیز عالی و بی کم وکاست است،این چند کلمه را به خودت  

 

بگو:این نیز می گذرد.

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام خانومی ...
راست میگه ... خیلی درسته ... همه چی میگذره و معمولا هم خاطرات خوشش به جا میمونه ... پس خوبه که تو هر شرایطی بتونیم بگیم "این نیز میگذرد" ... موفق باشی ...

مررررسی عزیزم!
از اینکه اینجا اومدی ممنونم!
حضورت باعث گرمای اینجا شد!
امیدورام که بیشتر بیام پیشت!
چون لذت بردم از وبت!
بووووس









مرسی گلم ...

خواهش میکنم عزیز!
خیلی ماهییییییییییییییییییییییییییییی!

کاغذ پاره 1389/12/07 ساعت 17:51

سلااااااااااااااااااام علیکم ستاره!!!
من نمی دونم تو چرا با من قهریییییییییییییییی؟
اخههههههههههههه چیراااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟
اخه من کدوم نظر تو رو تایید نکردم که این دومیش باشه؟؟
در کل ممنون که سر زدی!!
فقط بهم بگو چرا قهری!!
به قول مامان بزرگت: این نیز بگذرد.ولی تا وقتی دلیل اش رو ندونستی نذار بگذره!!

اره میدونم گلی!
الان دیگه اشتی هستیم!پس بیخی خی!
گفتم شاید گفتم باهات قهرم و فحش دادم تایید نکنی!
وگرنه میدونم تو همیشه خوب بودی هستی خواهی بود عزیزم!
خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممم!

مرسی گلم ...

خوهش میکنم گلی جووووووووووووووووووووون!

سلام دحتر رها ... دوست گل من ...
چطوری با معرفت ؟؟؟
خیلی باحالی دوستم ... دوست دارم یه دنیا عزیزم ...
میگم عزیز جان یه آپی بکن دیگه ...حوصله ام سر رفت خوب

سللللللللللللللللللاااااااااااااااام به دوست گل خودم!
باشه حتما این کار رو میکنم!
مرسی که بهم سر میزنی!
راستی معذرت که نمیتونم برات درست و حسابی جبران کنم خانومی!
منم دوست دارمممممممممم عزیزم!

مهنا 1390/02/16 ساعت 00:38

hm.ghabool daram:X manam hamishe ino migam:X

جدا که جمله ی قشنگیه!
تشکر بابت این همه مهربونی و لطفت!
بازم این طرفا بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوش حالم میکنی گلم!

مهنا 1390/02/17 ساعت 02:15

Salam nana
Misi k behemon sar zadi

خواهش میکنم عزیز!
منم از شما ممنونم که اومدی اینجا!

لینکتون میکنم با اجازه تون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد