㋡بدون شرح!㋡

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب اینم از این!!! 

راستش این چند تا عکس اخر از وطن دومم بود! 

منظورم المان عزیزم بود! 

فعلا تا بعد خداحافظی............!!!!!! 


 

الان اومدم یه چیز بگم و برم! 

اخه خیلی مهمه! 

یعنی برای منکه یه فمنیسم هستم خیلی مهمه! 

اومدم که بگم درسته که این وبلاگ برای همه هست و هر کسی که  

دلش خواست میتونه بیاد اینجا! 

اما نکته مهمش اینه که فقط دخترا لینک میشن و نظراتشون تایید 

میشه! 

بنابراین اینجا جایی برای اقایون وجود نداره! 

خب دیگه حرفمو زدم! 

گفتم اینا رو که کسی اگه اومد ناراحت نشه که چرا نظرش تایید نشده! 

این قانون وبلاگ منه! 

حالا همه دخترا برا خودم و خودشون یه جیغغ بکشن! 

برای اطلاعات بیشتر به بالای وبلاگ که درباره من و وبلاگ هست  

مراجعه کنین!

نظرات 90 + ارسال نظر

عکسای قشنگین

مرسی هانی!
نظر لطفته!
راستی وطن دومم رو پسندیدی؟؟؟

لینک شدی

مرسی!
تو هم همین طور عزیز!

سارا 1390/03/28 ساعت 12:13 http://kimia-s-f

سلام دوست خوبم عکسهای قشنگی گذاشتی دستتون درد نکنه واقعا زیبا بودن خوش بحالتون که رفتین اگه وطن دومتونه

خواهش میکنم عزیزم!
اما فعلا نرفتم!
قراره که برم!
دعا فقط جور بشه هانی!

سلامممممممم عزیزم
خوبی خوشگلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دلم برات تنگ شده بود واسه همتون
ممنونم که منو فراموش نکردی
تو بهترینی
راستی من امروز روزه گرفتم موقع افتار تورم دعا میکنم اگه دعای خواصی داری بگو تا به خداجوووووووووونم بگم
آخه ما همدیگرو خیلی دوست داریم(خداجووونمو من)
وطن دوم یعنی چی؟؟؟؟؟
یعنی از آلمان خوشت میاد یا اونجا زیاد میری یا فک و فامیلی چیزی میزی داری؟؟؟؟؟خوب دیگه خیلی حرف زدم زود بیا جوابمو بده هاااااا

دووووووووووست دارم هواااااارتا

من خوبم !
تو چه طوری؟؟؟؟؟
خواهش میکنم عزیزم!من دوست جونام و فراموش نمیکنم!
تو هم بهترینی و خوبی گلی!
مرسیییییییییییییییییییی از اینکه برام دعا میکنی!
واقعا محتاجم به دعا!
بیشتر دعا کن که موفق بشم و بتونم به وطن دومم برم!
منم با خدا خیییییییییییلیییییییییییی رفیقم!
هر دوتاش درسته گلی جووووووووووووون!
اما تا حالا نرفتم!ولی ایشاالله میرم!
اینم جوابت هانی!
منم همین طورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خیلییییییییییییی دوسسسسسسسسست دارممممممممم!
بوووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووس

بعضی از مناظر فوق العاده هستش و بقیه قشنگ

ممنونم!
اما نگفتی از وطن دومم خوشت اومد یا نه؟؟؟؟

خوندم گلم
حتما دعات میکنم
منتظرتم

ممنون گلم!
اما منتظرم برای چی هستی؟؟؟
میخوای چی کار کنم؟

soroor 1390/03/29 ساعت 08:15

ghashang bud

ممنونم سرور جوووووووووووووووونم!
حالا نظرت راجع به وطن دومم چیه؟؟؟؟؟؟

خیلی زیبا بود عزیزم

ممنونم عزیزم!

سارا 1390/03/29 ساعت 11:18 http://kimia-s-f

سلام آبجی اسمتو نمیدونم پروفابل هم که نداری ممنونم برامون دعا کن من خیلی تحت فشار خانواده ام هستم کتک بدبختی تهمت فقط بخاطر عشقم وخیلی چیزهای الکی ارزش عشقم وصبوریهاش خیلی زیاده

سلااااااااااااااااااااام ابجی جووووووووووووونم!
هر چی دوست داری بهم بگو!
میتونی مثل بقیه (رها) صدام کنی!
اییییییییییییییی به روی چشـــــــــــــــــــم حتما برات دعا میکنم گلم!
صبور باش!ایشاالله هر چی زووووووووووودتر این اتفاقات تموم میشه!
فقط به خدا توکل کن و بهش اعتماد داشته باش!
خیییییییییییلیییییییی دوسسست دارممممممممم هانی!
بووووووووووس

سلام خانوم خانوما!

خوبی؟

چرا منو دوس نداری تو؟ هان؟

چرا دووووووووووووووووست ندارمممممممممممم!
کی این حرفو زده !هان؟؟؟
من شما دووووووووووووووووووووووست دارمممممممممممممم
اونم خیییییییلییییییییییی زیاد!
من خوبم!
شما چه طوری خوشگله!

چرا که خوشم نیومد .... من عاشق آبجو های آلمانی هستم
..............
راستی گلم میدونم یه آدم بیمار پیدا شده که میاد تو وبلاگ دیگران بی ادبی میکنه و آدرس دیگران را میده ... حدس میزنم به اسم منم اومده برای تو بد گویی کرده
اگر به آی پی ها دقت کنی متوجه میشی که من نبودم
گربه شیطونی میکنه ولی بیادب نیست

مرسیییییییییییییییییی که اومدی خبر دادی!
شرمنده به خدا!
فکر کنم منم زوووووووووود قضاوت کردم!
راسش وقتی اومدم وبلاگت و نظراتت رو دیدم فهمیدم!
خلاصه کلی شرمنده شدم به خدا!
ببخشید
منم اولش باورم نمیشد که شمایی داری این حرفا رو میزنی!
معذرت که زود از کوره در رفتم!

[ بدون نام ] 1390/03/29 ساعت 20:51

سلام عزیزم خوبی؟
منم ان شیطان کوچولو که هی بهش میگفتی چرا دیگه اپ نمیذاره؟
بالاخره رفتم برای تو یک اپ جدید گذاشتم
برو بخونش اما اما اول باید قول بدهی که نظر یادت نره دوست دار تو
(( شیطان کوچولو ))

مرسیییییییییییییییییییی گلم!
واقعا از لطفت ممنون!
همین الان میام پیشت!

قلم 1390/03/29 ساعت 22:39

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام بر رفیق شفیق
شرمنده ام در حد تیم ملی آلمان اصلا یادم رفت خبرت کنم و سر بزنم ولی خیلی عکس های قشنگی بود
منو که میشناسی آدم زیاد نظر دادن نیستم ولی دمت جیز این پستت خوب نظر دادنبترکه چشم حســــــــــــــــود
فعلا بای مرسی که سر زدی

به سلــــــــــــــــــــــــا به بهترین رفیق خودم!
چه خبرا دوست جوووووووووووووووووووووووووووون خودم؟
اره میدونم!
ولی بازم ممنون که اومدی!
معلومه که عکس های قشنگیه!
مگه میشه المان جای زشتی باشه!
بعدشم چون وطن دوم ماست باید بهش احترام گذاشت!
دوسسسسسسسسسست دارمممممممممممممممم!
بوووووووووووووووووووس

سلاااااااااااااااااااااااااام
میسی اومدییییییییییییییی
منم لینکونیدمت عزیییییییییزم
بوس بوسییییییییییییییییی

ممنونم ارتا جووووووووووووووووووووووون!
از اینکه سر زدی!
بــــــــــــــــــــــــــــــوس

کاملا بهت حق میدم .... چون منم دفعه اول که دیدم دوستان اومدن تو وبلاگ من بد دهنی کردن ناراحت شدم .... اما بعش متوجه شدم که اشتباهی رخ داده
حالا هم خودت را سرزنش نکن و شاد باش چون گربه یه عالمه دوست داره

مرسی پیشی خوشگلم!
امیدوارم که این بنده حقیرو ببخشی!
البته شما که پیشی ملوسی هستی!مطمئنم که تا الان منو بخشیدی!مگه نه؟

مرسی عسیسم که اومدی و بهم سر زدی

با افتخار لینک شدی

خواهش میکنم گلم!
شما از دیروز جزء لینک های من شدی هانی!

سلااااااااااام خانووووووووووووووم
خوبی گلم
من تازه اون داستان مامانت و خوندم
خیلی باحال بود
راستی تو المان زندگی میکردی؟
اخه گفتی وطن دومم
بازم راستی ممنون که سر میزنی عسلم
خیلی خوشحال میشم
بوووووووووووووووووووووس

من خوبم!
شما چه طوری خانومی؟
من زندگی نمیکردم!
اما عین وطن دومم دوسش دارممممممممممم!
میخوام برم اونجا!
حالا نمیدونم کی!
یک سال دیگه!دو سال دیگه شایدم سه سال دیگه!
درست حسابی معلوم نیست!
خواهش میکنم عزیزم!
وظیفه است!
منم خوش حال میشم میبینم دوستای خوبی مثل شما دارمممممم!
بوس بوس بوس

سارا 1390/03/30 ساعت 13:25 http://kimia-s-f.blogfa.com

سلام اسمتون رو نگفتین دوشیزه رها خوشحالم کردی مرسی

خواهش میکنم هانی!
اما همون طور که گفتم میتونین مثل بقیه رها صدام کنی!
بوووووووووووووس

عکسهای خیلی خووشگلی بود
به عنوان وطن دوم عالیه

ممنون عاطفه جووووووووووووووووونم!
خوش حالم که وطن دومم رو پسندیدی!
بوووووووووووووس

قرطی خانوم 1390/03/30 ساعت 17:31

سلام سلام- صد تا سلام!


پس مطمئن باشم که منو میدوستی؟

علیک سلام به روی ماهت!
مطمئن مطمئن باش که خیلی دوست دارمممممممم!
بوس بوس بوس

مریم 1390/03/31 ساعت 14:40 http://asemaneh1322.blogfa.com

ممنون عزیز دلم که به وبلاگم اومدی و وقت گذاشتی ونظر دادی ولینکم کردی با افتحار لینکت میکنم دوست گلم
در ضمن اون مطلب فقط طنز بود و قصد دیگه ای نداشت

merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii golam ke sar zadi!
khob har chi bud jaleb bud honey!
omidvaram ke doostaye khoobi baraye ham bashim!

کیمیا 1390/03/31 ساعت 15:00 http://www.wk80.blogsky.com

سلام مرسی که بهم سرزدی باشه منو با اسمه (( just william))
بلینک و بهم خبر بده

باشه هانی جوووووووووووونم!
بوس بوس

rahelejoon 1390/04/01 ساعت 07:46 http://bahar16.blogfa.com

★•’✿★•’✿★•’✿★•’
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
سلام عزیزم خوبی؟

من آپـــم خوشحال میشم اگه بیایی و بخونی

حتما بیا منتظرتم^_^

اومدم عزیز دلم!
بوووووس

فرزانه 1390/04/01 ساعت 09:45

ممنونم عزیزم که منو لینک مردی

یه عالمه خوش به حال شدم

بازم پیشمون بیا خانوم گل

خواهش میکنم عزیز!
چشم حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این وظیفه منه هانی!

جالب بود دیدم نوشتی فمنیشت هستی .... یه مطلب به مناسبت روز زن نوشتم .... البته بیشتر تصویری هستش .... اگر دوست داشتی یه نگاهی بهش بکن

http://devil-angel.blogsky.com/1389/12/15/post-40/

خب من اون مطلبت رو خوندم!
راسش با عزض شرمندگی فکر کنم باید از لینک هام حذفت کنم!
چون شما یه مرد هستید!
واقعا متاسفم!

سارا 1390/04/02 ساعت 10:43 http://kimia-s-f

سلام رهاجونم مرسی که اومدی عزیزم منم همیشه بهت سرمیزنم از خودت بگو

واسه همینه همش برام کامنت میذاری؟
من چی بگم از خودم!
تو پروفایلم گفتم چه جور ادمی هستم!

شما صاحب اختیاری ... من اول یه گربه هستم .... بعدش آدم وقتی یه گربه را میبینه که دمبش را بالا نمیزنه جنسش را ببینه
ببخش اگر شوخی میکنم ... دوست دارم کمی لبخند بزنی
اما من شما را در لینکم نگه میدارم ... البته در دید عمومی نیستش .... چون من قبلا هم یک سری مشکلات داشتم و هم برای من و هم برای دوستان خط و نشون کشیده بودن پس آدرس دوستام را پنهان کردم

البته با این تفاصیر احساس میکنم شما مذکر هستید!
پس جای هیچ بحثی نیست!
اگه خیلی دلتون میخواد که جز لینک های من باشید یا اینکه نظراتتون از این به بعد تایید بشه همچنین من بیام و وبتون نظر بدم باید مشخص کنید که مذکرید که یا مونث!
اگه جواب درستی ندید جدا شرمنده اخلاق ورزشی تون میشم!

سارا 1390/04/02 ساعت 11:59 http://kimia-s-f

سلام عزیزم شرمنده الان لینکتون کردم همیشه تو نظراتن وارد وبتون میشدم بخدا الان لینک کردم یادم رفته بود ببخش رهاجون

دشمنت شرمنده گلم!
اشکالی نداره!
بالاخره انسان گاهی اوقات حواس پرت میشه!
شما هم که یه انسان هستید!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]
.
.
من با چه اسمی بلینکمتون؟

سلام گلم!
ممنونم از حضورت!
با اسم وبم بلینک!

Soroor 1390/04/03 ساعت 03:25

sssssssssssssssalam
chetori ostad? khubi? manam khubam shokr...dir dara javab midam bebakhsh
man oomadam melbourne,australia.vase darso ina dige.dige kholase hesabiye hesabi halal kon...be omide didare dobare
ya ali

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام سرور جووووووووووونم!
بالاخره رفتی ما رو تنها گذاشتی!
اما اشکال نداره!
من همیشه به یادت هستم!
امیدوارم هر کجای این هستی پهناور هستی موفق و سر بلند و شااااااااااااااااااااد باشی گلی!
دلم خیلی برات تنگ میشه!
منم امیدوارم دوباره ببینیم همدیگرو!
بازم به من گفتی استاد!!!!اخه من فقط یه شاگرد خردم در برابر استادی شما!
خلاصه که ما رو فراموش نکن!من که هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت فراموشت نمیکنم هانی جووووووووووووووونم!

شناختی؟؟؟؟

مگه میشه گل زیبایی مثل شما رو نشناخت عزیزم!
همین الان وبت بودم!
برات کامنت گذاشتم جووووووووووووووووووووونی!
بوووووووووووووووس

بابا فمینسم!!!!!!!

هه هه هه هه هه هه هه هه هه!!!
خب مگه چیه؟؟؟
اشکالش چیه؟
یعنی میخوای بگی تو فمینسم نیستی!

رها جونم
واقعا شرمنده ...

دیروز وقت نکردم برا کسی کامنت بذارم

امروز می خواستم بذارم که تو خودت اومدی

خیلی خوشحالم کردی عزیزم

ممنونم

خواهش میکنم گلی!
دشمنت شرمنده هانی!این چه حرفیه!
منکه ناراحت نشدم!فقط یه کوشولو دلخور شدم!
که اونم اشکال نداره !
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام خانومی هم بلاگت قشنگه
هم عکسات فوق العادست
هم وطن دومت محشرررررررره
با افتخار لینک شدید

مرسی سارا جووووووووووووووووووووووونم!
من که شما رو خیلی وقته لینک کردم!
بووووووووووووس

ندارها 1390/04/04 ساعت 13:31

ای اتیش پاره تو کجا بودی ؟؟ نمیگی دلم برات تنگ میشه نمیگی یه ندایی هست ؟؟ دلم برات یک مورچه شده خوشحالم که دوباره شروع کردی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلاااااااااااااااااااااااااااااام ندا جوووووووووووووووووووونم!
شرمنده به خدا!
اخه قرار نبود دوباره برگردم!
ولی میدونی اخه دوباره معتاد شدم!
خوش حالم دوباره میتونیم با هم باشیم !
بووووووووووووووووس
منم دلم برات اندازه یک اتم پروتون شده بود هانی گل!
میلینکمت!

ثمین 1390/04/04 ساعت 14:45 http://samineabani.blogfa.com

ســـــــــــلوم علیک

ایــــــــشالا زودی دوستاتو می بینی رها جون!

راستی گلم اهل کدوم شهری؟؟

واسه لینکام لازم دارم

علیک سلاااااااااااام خوشگلم!
خدا کنه!
واسه چی میخوای؟؟؟

سلامـــــــ
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥

سلام ناز گلای من!
ای به چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم الان میام!

سلام عزیز مرسی از اینکه اومدی
و لینک کردی
منم لینکت کردم
بازم سر بزن
آلمانم نازه

سلام گل قشنگم!
ممنونم از حضورت!
مرسیییییییییییییییییییییی هانی جوووووووووون!
واقعا جدی گفتی؟اخه هر کی میاد یه مزخرفی راجع بهش میگه حرس منو در میاره!
بازم مرسسسسسسسسسسی

سارا 1390/04/05 ساعت 10:52 http://kimia-s-f

سلام رهاخانم خوبی خوشگلم چه خبرا منم دوستت دارم عکسهایی که گذاشتی قشنگن بازم آپ کن منتظرتم بوسسسسسسسسسسسس

سلامممممممممم خانومم!
من خوبم تو چه طوری؟؟خوبی؟؟
خبر هم هیچی!سلامتی!
خب راسش نمیدونم چی کار کنم اپ بکنم یا نه؟؟؟
اما چون شمایی ای به چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!
بووووووووووووووووووس

yasna 1390/04/05 ساعت 12:56 http://yasna73.blogfa.com/

silaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ajieee gole man khoofe?

سلااااااااااااااااااااااام خانوم خوشگله!
چه عجب از این طرفا!
راه گم کردین!
قدمت روی چشــــــــــــــم خوش اومدی هانی!
من بد نیستم شما چه طوری خانومی؟؟؟

ستاااااااااااره 1390/04/05 ساعت 15:14

سلام خانوم
نظر سنجیتونم شرکت کردیم

دست گلت درد نکنه هانی!لطف کردی!
ممنون بوس بوس
راستی بگو ببینم کدوم ستاره هستی؟؟؟
اخه وبلاگت رو ندادی!
من دو تا ستاااااااااااااااااره دارم!

سلام آبجی رها جونم!
شرکت کردم!
ممنون که سر زدی!
بازم از این کارا بکن
لینک شدی گلم!

چشــــــــــــــــــــــــــــم عزیز!
ممنونم هانی!
منم خیلی وقته لینکیدمتون!
بوس بوس

سلام گلم مرسی که اومدی
بازم بهم سر بزن

خواهش گلی!
الان میلینکمت!
ممنون سر زدی!
بووووووووووووووووووووووس

سهلام گلم
نظرم دادم......الان زودی میلینکمت فقط اگه میشه بیا وب خودم جواب بده الانم شانسی دیدم که باید با اسم وبت بلینکمت
باااااااااااااااااای عزیزم

سلاااااااااااام جوووووووونی!
باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اما من که بهت خبر دادم
بوسسسسسسس

شما هم لینک شدی شیرین عسل

ممنون بوس بوس بوس هانی جووووووووون!

لی لی یانا هم دوشیزرو می دوسته المان رو هم خیلی خیلی می دوستم

اوه خیلی خوش حالم!
ممنون که منو و المان رو میدوستی!
چون من عاشق المانم!
بووووووووووووووووووووووووووووس واسه تو که خیلی مهربونی!

سارا 1390/04/05 ساعت 22:29 http://kimia-s-f

سلام رها جونم خوبی آپ کردم عزیزم بیا منتظرتم

او کـــــــــــــــی همین الان با کله میــــــــــام!
بوووووووووس

وای سلام دوشیزه رها جان اگه بدونی !
الان دارم اشک شوق می ریزم آخه اصلا نمی تونستم بیام تو وبت ! الان اینقدر زوق زده م که همه حرفام یادم رفت
نترس بابا خوب اومدم اینجا که زحمتای خوشملت تشکر کنم واقع شرمنده م کردی عزیزم کاش بتونم تمام زحمتا و محبتات رو جبران کنم
وای عزیز دلم چقدر وطن دومت خوشمله
رها جون باورت می شه از صبح تاحالا دارم تلاش می کنم
بیام تو وبت بعد الان اینقدر هیجان زده م که کل حرفایی رو که داشتم یادم رفت
خیلی خوشحالم که دوستمی ، دوست دارم عزیز دلم
بازم می یام پیشت موفق باشی گلم

سلام باران جووووووووووووووووووووووووووونم!
چه طوری خانومی؟؟؟
خوش حالم که اومدی عزیز!بابا من از شما توقعی نداشتم!
همین که تو وبت بهم جواب میدادی کافی بود برام!
بابا چرا اینقدر شرمنده ام میکنی!
از خجالت اب شدم پشت نت!
نمیدونم چی باید گم!فقط میتونم بگم:
ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!
واقعا از وطن دومم خوشت اومد؟؟
منم خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوش حالم که تو هم دوست جووووووووووووووون خودمی!
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هانی جوووووووووونم!
بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد
دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد ...

ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم
گر جان طلبید دریغ از جان نکنیم
دنیا گر لبریز شود از یاران خوب
ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم ...

ای گفتی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد