㋡بی دلیل㋡

www.youtube.com/watch?v=Hzi2PmrVWR0  

 

www.youtube.com/watch?v=dEGO194wOSY 

 

دوست داشتین سر بزنین!! 

 

به قولشون: 

 

دمـــتــــــون تپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررم!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی 1390/04/23 ساعت 15:03 http://abcabc.javanblog.com/

____&&&&&&______&&&&&&_______
________________________________
______&_______________&_________
____&&&&___________&&&&________
_&&&&&&&&&_____&&&&&&&&&_____
_________________________________
___*__________&_______________*__
_*___*______&&&&____________*__*__
________&&&&&&&&&&&____________
____&______________________&_____
____&&___________________&&______
______&&&&&&&&&&&&&&&&&________
________&&&&&&&&&&&&&___________
___________________________________
___________***سلام***_________________
اومدم به وبلاگتون سر زدم و مطالبش رو خوندم خیلی جالب بود!
البته به یه دلیل دیگه هم اومدم تا رسم و رسوم رفاقت رو به جا آورده باشم!
آیا تو هم رسم و رسوم رفاقت رو به جا میاری؟
این پیام رو به همه ی اون کسایی که فکر میکنی با معرفتند و یا این که برای شناخت با معرفتا بفرست!
راستی اگه تو با معرفتی بیا تا ببینم واقعا با معرفتی؟
.
.
.
.
.
هفته ی با معرفتا مبارک!
.
.
.
.
با معرفت دوست دارم!
چاکریم!
از طرف یکی مثل هستی!
بااااااااااااای
تااااااااااا
هاااااااااای
وای یه چیزی یادم رفت!
شکل های مختلف عاشق شدن رو دارم از دیگرون نظر خواهی میکنم!
خوش حال میشم تو هم بیای مطلبم رو بخونی و به سوال]به نظر شما عشق چگونه به وجود می آید و اگر عاشق شدید چگونه عاشق شدید؟[جواب بدی!
حتما بیا اگر نیومدی خوب دیگه نیومدی من چی کار کنم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد