㋡خدافظی دوشیزه ...㋡

 

یه سلااااااااااااااااااااااااام تابستونی ، تابستونی به تموم وب  

 

نویس هااا! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

خب من اومدم که خدافظی کنم از شما دوستان!شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

اخه میدونین دارم میرم مسافرت! 

 

برای یه مدتی نیستم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

خیلی ناراحتم که دارم شما و این وب رو ترک میکنم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

سختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

دلم واسه همه تون تنگ میشـــــــــــــــه! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

امیدوارم که زود زود برگردم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

فقط شما این وب رو ترک نکنین! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

با نظراتتون من و این وب رو شـــــــــــــاد کنین! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

حداقل وقتی نیستم با نظرای شما این وبلاگ سر سبز  

 

بشه!!! 

 

خواهش میکنم فراموشم نکنین هاااااااااااااااااااا شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

دلم میگیره اگه برین و  منو فراموشم کنین! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز  

 

اگه نظر ندین از لینک هام حذفتون میکنم(همون قانون خودم  

 

که بعد از ده روز اگه یک نظر از کسایی که لینکشون کردم  

 

دریافت نکنم لینک هام رو تکون میدم  تا یکم خالی بشه)! 

 

در ضمن نظرات هم باز هست و خوبی سیستم بلاگ اسکای 

 

اینه که نمیشه نظر خصوصی گذاشت! 

 

پس هوراااااااااااااااااااااااا به این سیستم! 

 

یه چیزه دیگه!اونایی که از لینک هام حذف میشن که انشاالله 

 

هیچ کدومتون جز این لینک ها نباشین تویه ،یه پست  

 

اختصاصی 

 

اسامی شون نوشته میشه تا بی معرفت ها معلوم بشن! 

 

گرچه فک کنم تا وقتی برمیگردم شما دوستان فرصت دارین 

 

که بیاین و نظر بدین!

 

اخه من همه تون قد دنیا دوست دارممممم! شکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

 

دوستون دارمممم دوسسسسسسسسسسست 

 

جووووووووووووووووووووونای خودم! 

 

اینم واسه شما خوشگلا! 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه تون رو به خدا می سپرم! 

 

شاد باشین دوستای گلم! 

 

نـــــــــــــــــــــظــــــــــــــــــــــــر یادتون نــــــــــــــــــــــــــره!  

 

قسمت کامنتام رو بترکونیییییییییییییییییییییییییییییییین!

 

تا بعد

نظرات 84 + ارسال نظر

ای بابا !
ادم هر خبریم که می خواد بده این شکلی می ده آخه ؟!
بابا ما قلبمون ضعیفه آخه ...
خوش بگذره رها جان ، ایشالا به سلامت برین و برگردین

حدیث 1390/04/15 ساعت 13:12 http://hadiseshgh.blogfa.com

رها جون ایشالله سفر خوبی داشته باشی

مارو هم یاد کن چه سفر زیارتی باشه چه غیر زیارتی

حق نگهدارت

اخی الهی
ایشالا بهت خوش بگذره
اما نمیدونم چرا دلم گرفت که میخوای بری
خیلی خوبه که بری مسافرت
اما ....
نرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
نه خوب برو
عزیزم
من تند تند میام اینجا برات نظر میزارم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

رااااااااااااااااااااتی منم به روزم
تا نرفتی بدو بیا

ندارها 1390/04/15 ساعت 14:06

سلامممممممممم عزیزم مسافرت خوش بگذره به سلامت بریو به سلامت برگردی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی][عصبانی]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک][شیطونک]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش][ناخوش]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]

()×()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿FlØwër✿:::×()

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

مواظب خودت باش.کامنت قبلیمو پاک کن

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿
()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

()×()×()×()×()×()×()×()×:::✿مواظب خودت باش✿

سارا 1390/04/15 ساعت 14:15 http://kimia-s-f

سلام رها جون کجا میخوای بری بهم بگو هرجا میری سلامت باشی بهتون خوش بگذاره فکرکنم خارج از کشور میری خوش بحالت من که دلم پوسیده بخدا التماس دعا بذای فرداشبم دعا کن گرفتارم بدجور گلم من همیشه میام فقط تو زود برگرد دلم برات تنگ میشه

سارا 1390/04/15 ساعت 14:22 http://kimia-s-f

همیشه بیادتم رهای خوب ومهربانم خوش بگذره من هروز برات نظر میذارم مطمئن باش دوستت دارم خوش قلب مهربونم فدات بشم آجی عزیزم دوستت دارم دلم گرفت میخوای بری ولی خوش باش بدون منم تو لحظه هاتم درسته تنهام ولی بایاد تو دلخوشم بهت حسابی عادت کرده بودم هانی به قول خودت

سارا 1390/04/15 ساعت 14:23 http://kimia-s-f

نگو خداحافظ بگو به امید خدا دیدار دوباره اما بزودی

سیما 1390/04/15 ساعت 14:52 http://waylover.blogfa.com/

الهی
فدای...تو..شم..نفسم..مراقب..خودت..باش...امیدوارم..حسابی..بهت..خوش.بگذره..عزیزم..عاشقتم...هوارتا..بای..بای

رها جونم هم خوشحالم هم ناراحت.. خوشحال که داری میری سفر ناراحت که دیگه چند وقت نیستی
خوش بگذره خانومی
سوغاتی یادت نره ها

مراقب خودتم باش.. امیدوارم ک9ه جز بی معرف ها نباشم

[ بدون نام ] 1390/04/15 ساعت 15:14

به به سلام رها خانومی

بابا دمت گرم قالب عوضیدی

داری میری به سلامت برگردی ایشالا

بعد.... با دیدین این بای که آخر نوشتی گه گیجه بنفش گرفتم با این رنگ عوض کردنش

ااااا کامنت قبلی مال من بودا بی اسم رفت

زود زود برگردی فدات

امیدوارم از مسافرتت لذت ببری ... جای ما را هم خالی کن و به جای همه ما خوش بگذرون ... منم دلم برات تنگ میشه یه عالمه ... هر وقت اومدی خبر بدی ... و برامون خبر های خوب و شادی بیار

سیلام!

رها جون دلمون برایت میتنگولد!

زود ببرگد!

مواظب خودت باش!

سوغاتی یادت نره!

فعلا گلم!

★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*

★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*

KIMIYA 1390/04/15 ساعت 18:29 http://www.parinton.blogfa.com/

salam dos jo0o0o0o0o0onim mec ke bem sar zadi bazam
be webam bia bo0o0o0o00o0o0os chokolati

خوش بگذره عزیزم
بهت سر میزنم

سلامـــــ
چطوریــ؟
آجی چرا نیشتیـــ؟
دعا میمکنم می خطر باشه
فقطــ بدونـــ سوغــآتیـــ بیا
بیچارتـــــ میکنمـ
شوخیــ کردمـــ

کجای ایران میری؟کی میای گلم؟

رها جان من نمی دونم اون جناب کی بودن ولی دستشون درد نکنه نظر خواهی های منو حک کردن
اومد گفت : رها ازت چی خواسته بود ؟!
بعد تا من بیام جواب بدم دیدم نظر خواهیم فیلتر شد
رها از شما توقع نداشتم خانوم

dr.shabnam 1390/04/16 ساعت 23:44 http://takikardi.blogfa.com

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥
آپم...
اگه بیای خوشحالم می کنی[گل]

وای رها جونم دلمون واست تنگگگگ میشه زودی برگردی هاااااااااااااا
خوش بگذره عزیزم

ووووواوووووو !
جلی المخلوق ! دارم شاخ در می یارم رها جون ! ببین هنوز در نیومده ؟! ( شاخامو می گم ! )
همه جورشو دیده بودیم ولی دیگه جعل اسم کامنت گذار رو ندیده بودیم !!!
ببین مادر » من معروف شدم ! دیگه برام جعل اسم و وبلاگ انجام می دن !
دیدی رها ؟! دیدی آخرش تو وب تو معروف شدم !
عزیز دلم شاید زیاد مسخره بازی در آوردم و کلافه ت کردم ولی در کل اومده بودم بهت سر بزنم که با کامنتی با نام و آدرس وب خودم مواجه شدم ! خیلی ناراحت شدم خب آخه چه معنی داره این مسخره بازیا ؟!
رها جان فقط می تونم بگم متاسفم چون من اون نبودم شاید یکی از دوستان برای مزاح این شوخی مسخره رو کرده ولی اون من نبودم !
البته منم نظر خواهیم قفل کرده بود ولی می دونستم که بلاگفا قاط زده باز و خواستم بگم که ما نمک نخوردیم که نمکدون بشکنیم ...
من باز هم عذر خواهی می کنم رها جان هم از طرف خودم هم از طرف اون دوست لوسی که به جای من کامنت فرستاده بود
امیدوارم که به بزرگی خودت ما رو ببخشی
دوست دارم رها جان به امید دیدار

سلنگ دوباره منم !
اخه می دونی من باید توی این مدتی که حضور نداری بار دو نفر رو رو به دوش بکشم !
خودم و حدیث !
دخترک شیطون بلا معلوم نیست کجا رفته ؟!
ولی خب از اونجایی که ما عند معرفتو مرام می باشیم هم به جای خودمون هم ب جای اوشون براتون می کامنتیم ساید دلهاتان مشعشع گردد
منتظر کامنت های بعدی ما باشید !

من همین الان یه نکته رو کشف کردم !
یا به قول معروف : یـــــــــــــــــــــــافــــــــــــــــتــــــــــم !
یـــــــــــــــــــــــافــــــــــــــــتــــــــــم !
وبلاگ شوما هیچ وقت هیچ وقت سبز نمی شه !
چون قالبت نارنجــــــــــــــــــیــــــــــــــــــه !
خودمم می دونم که کلهم خیلی بی مزه می باشم ولی شوما برای شادی دل یک مادر پیر یه نیم خندی بزن !
خب دیه فکر کنم آفتاب کمی زیاد مایل به کله مان تابیده قاط را در آغوش گرفتیم !
پس تا درودی دیگر بدرود

sara 1390/04/17 ساعت 15:49 http://www.s-75.blogfa.com

سلا دوست عزیز______[گل]
من یک وبلاگ درست کردم_____خوش حال میشم بهم سر بزنی.[گل]
راستی میتونیم با هم دوست بشیم؟؟؟[گل]
اگه با تبادل لینک موافقی بگو.[گل]
موافق بودی من با اسم "خاطرات پرنسس" بلینک[گل]
منم با هر اسمی که گفتی میلینکمت.[گل]
منظرت هستم__________[گل]_____________

سلام بلاگتون قشنگه...
راستی سفرهم بهتون خوش بگذره
در پناه خدا

سارا 1390/04/17 ساعت 17:50 http://kimia-s-f

سلام عزیزم امروزم اومدم دلم گرفته ولی بازم اومدم بدونی بهت وفادارم آجی خوبم

[ بدون نام ] 1390/04/17 ساعت 21:07

oخودم چن روز ینیستم

سلام عزیز دلم
کاری نداشتم فقط اومدم یه سلامی عرض کنم و برم

.... 1390/04/18 ساعت 15:00 http://pami.blogfa.com

سلام دوست گلم
من برگشتم ولی اینبارم که تو میری....امیدوارم بهت خوش بگذره...زودبرگرد..دلم میتنگه واست....دوست دایم..برگشتی خبرم کن..

ســـ ـــلوووووووووم یااللــــه من اومـــدم!

رها جووووونــــم ایـــشالا کلی خوش بگذره بهت

فکر کنم رفتی آلمان.آره؟؟

هر وقت برگشتی برامون از خاطرات سفرت بنویسیــا!

زود برگرد

خدا همـــراه آبجی گلم باشه

سلام رهایی ، خوبی دخمل ؟
دلمون برات تنگ شده عزیز دلم
گل نازم می دونم که هنوز برنگشتی ولی وظیفه ی خودم دونستم که بیام بهت بگم که آپ کردم جیگرم هر وقت که اومدی قدمت به روی چشم ( البته من عینکیما ! حواستو جمع کن ! )
دوست دارم رها جان بازم می یام پیش وبلاگت !
بوس بوس تا بعد

سارا 1390/04/19 ساعت 17:22 http://kimia-s-f

سلام رها جون هرجا هستی شاد باش وسلامت خوش بحالت کاش من جای تو بودم باوجود گرفتاریهای ذهنیم امروزم اومدم بیادت بودم خداکنه زودتر برگردی

حدیث 1390/04/20 ساعت 11:30 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام سلام سلام ۱۰۰ تا سلام .

۵ تا به خاطر این چند رئز که نبودم ما باقیشم به خاطر اون روزهای پیشین که نبودم ( وای خدا جون چقد من نبودم )

در ابتدا میخواهم از دوست عزیز و گرامی خودم باران جان به خاطر لطف بزرگی که در حق من کردن تشکر ویژه کنم (میگم حفظیاتم خیلی خوب شده یه واو هم جا نذاشتم )

باران جون دوست داریم ( میدونم الان داری از خودت میپرسی مگه اینجا وب بارانه ) ( خو چرا از خودم نمیپرسی تا جوابتو بدم )

رها جون تو رو هم دوست داریم

حدیث 1390/04/20 ساعت 11:32 http://hadiseshgh.blogfa.com

عزیز واسه غیبتم واقعا شرمنده ام . من جز اون دسته از بی معرفتا نیستما .

یه مسافرت کوتاه رفته بودم .

امیدوارم سفر شما هم به خیر و خوشی باشه .

زودی بیا . دلمون واست تنگیده

وای حدیث جون شوما هم می دونید ما عقده ی این را داریم که ازمون تقدیر و تشکر شه هی !

چقدر الان ذوق کردم که ازم تشکر کردین !

دوستان همین جا اعلام می دارم که منتظر تقدیرات و تشکرات گرم شما هستم

سلام رهااااااااااااا جوون
خوش بگذره زود زود برگرد
دلم برات تنگ میشه

حدیث 1390/04/21 ساعت 11:49 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام ابجی رها .


ای بابا کجایی تو ؟ دلمون واست یه هیولا تنگیده ا( خیلی خیلی خیلی زیاد)


زود بیا جیگر

منتظریم

سلام خومشله هنوز از سفر برنگشتی
اومدی بهم سر بزن

سلام........
وبلاگ قشنگی داری
به وب منم سر بزن
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم
منتظرماا

سلام این اولین باریه که میام وبتون امیدوارم که آخرین بار هم نباشه اگه مایلید منو با اسم هرچی که عشقته بلینک و بگو که با چه اسمی لینکت کنم گل دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد