㋡ خاطره اول ㋡

ســـــــــــــــــــــــــلام.............. 

 

 

خب بالاخره انتظار ها به پایان رسید!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

این شما و این خاطرات سفر دوشیزه! 

 

البته قسمت اولش!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

از خوش حالی که دوباره روحیه ام برگشتم روی جام بند نمیشم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

 

میدونین خوش حالیم از برگشتن دوباره بهترین دوستم هم هست!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

باران جووووووونم خوش حالم برگشتی!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 

میدونین چیه؟! 

من یکم تو این خاطره هام جزئیات رو هم مینویسم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز 

 

اگه دوس داشتین تو قسمت های بعدی هم می تایپم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

اما اگه دیدین کسل کننده اس بگین که نتایپمشون! 

 

فک کنم توضیحات لازم رو دادم!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

 

برین و خاطره رو سیاحت کنین! 

 

ینی برید و بخونینش......!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

 


یک روز قبل از رفتنمون 

 

مامان:برو ساکت رو بچین.... ..... !

 

من(در هر حال تایپ کردن خداحافظی ام در وب):چییییی؟!؟! 

 

مامان:مگه کری؟ 

 

من:معلومه که نه! اگه کر بودم که نمی تونستم حرف بزنم که!

 

مامان:اگه اون کله پوکت رو از تو اون لپ تاپ بیرون بیاری  

 

میفهمیدی  

 

من چی گفتم!منکه گوینده اخبار نیستم یه حرفو صد بار بزنم! 

 

من(هنوز در حال تایپ کردن):وااااااااااااااااای مامان جووون!حالا بگو  

 

 چی گفتی؟! 

 

مامان:گفتم برو چمدونت رو بچین!ْ!! 

 

من:چیییییییییییییی؟اها !باشه!!الان میرم! 

 

یه دقه وایسا!ببینم گفتی برم چمدونم و بچینم؟ اره؟!

 

مامان:اره دیگه!پـــ- نه پــــ-.....!میخوای بذارش فردا تو فرودگاه  

 

بچینش! 

 

من:اخه الان که خیلی زوده! 

 

مامان:هیچم زود نیس!تا بخوایم همه رو جمع کنیم کلی وقت  

 

لازمه! 

 

من:مگه قراره بیشتر از ۲۰ روز بمونیم؟ 

 

مامان:نه!ولی بالاخره باید وسایلو جم کنیم یا نه؟! 

 

من:خیلی خب شما برو منم میام! 

 

مامان:منم میام ینی چی؟!حتما میخوای فردا بیای؟!نخیر!نمیشه! 

 

همین حالا! 

 

من:باشه اصلا نخواستیم!اومدم بابا !اومدم........!

 

مامان:اخر از دست تو دق میکنم! 

 

من:باز شروع کرد!شد یه بار از این حرفای چرت نزنی؟! 

 

مامان:والا به خدا.......دخترام دخترای قدیم........مامانه هنوز  

 

حرف  

 

نزده دختره دست به سینه در خدمت بود......! 

 

من:مامان دخترای قدیم برده بودن!الان وضع فرق میکنه!ما رو با  

 

اون زمان مقایسه نکن! الان عصر تکنولوژیه!نه عصر حجر!

 

مامان:تو اگه این زبونو نداشتی چی کار میکردی؟! 

 

من:هیچی میشدم یکی مث همون دخترای قدیم! 

 

(مامان در حال پرت کردن بالشت به طرف من):ای دختره ی  

 

ور پریده..............!

 

من:مامااااااااان........خشونت..........زشته هااااااااااااااااااااااااا 

 

مامان:زشت تویی و اون نت لعنتی!اخر کله ات میره توش! 

 

روز رفتنمون،ساعت۱۱:۱۵شب پرواز،ساعت ۸:۳۰ صبح 

 

بابا:بلند شین دیر شد.....! 

 

من(خواب و بیدار):چی دیر شد بابا!؟! 

 

بابا:پروازمون دیگه!پاشین دیگه شب شد....! 

 

من:اخه بابا وقتی تازه صبحه چه جوری شب شد؟! 

 

بابا:تا شما کاراتونو بکنین شبه دیگه! 

 

من:اگه گذاشتین یه روز با خیال راحت بخوابیم؟! 

 

بابا:پاشو ببینم تنبل! 

 

من:باشه یه نیم ساعت فقط!!! 

 

بابا:مگه با تو نیستم میگم پاشو!(در حال پرت کردن دمپایی طرف  

 

من)! 

 

من:اییییییییییی بابا!هر کی به ما میرسه میخواد ما رو کتک بزنه!  

 

ببینم!نکنه زدن ما جایزه داره و ما خبر نداریم!؟!اگه داره خب بگین 

 

منم خودمو بزنم!شاید جایزه بزرگه نصیب خودم بشه!

 

مامان:اگه اینقد تنبل و پررو نباشی کسی کاریت نداره! 

 

مامان:پرواز چه ساعتیه؟ 

 

بابا:۱۲:۳۰شب...... 

 

مامان:مطمئنی؟ 

 

بابا:اره بابا!خود اونی که بلیت صادر میکرد گفت! 

 

مامان:پس تا اون موقع وقت داریم!حالا کی باید راه بیوفتیم؟ 

 

بابا:ساعت ۱۰خوبه فک کنم.....! 

 

همون روز پرواز ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر 

 

مامان:میشه یه نگاهی به بلیتا بندازی ببینی درسته؟ 

 

بابا:درسته دیگه خانوم!

 

مامان:حالا یه نگاه ضرر نداره!(مرغ مامان همیشه یه پا داره)!  

 

بابا:بفرما مال همه درسته!فقط.......! 

 

مامان:فقط چی؟؟؟؟ 

 

بابا:یه دقیقه بذار......اینکه ساعت پرواز مال ۱۱:۱۵ شبه......! 

 

مامان:چییییییییییییییییییی؟؟بذا ببینم........ 

 

مامان:راست میگی!!! 

 

بابا:زنیکه احمق گفت ساعت ۱۲:۳۰! 

 

مامان:دیدی گفتم یه نگاه بکن!حالا چی کار کنم هیچ کاری نکردم! 

 

بابا:میخوای چی کار کنی؟شما که همه کاراتو کردی که! 

 

مامان:هنوز سوغاتیا رو نذاشتم........... 

 

بابا:پس چرا داری منو نگا میکنی!برو بچین دیگه......عجب  

  

 

بیشعوریه !شیطونه میگه برم شکایتا............!  

 

مامان:خیله خب!شما نمیخواد بری شکایت!اگه زودتر بلیتو نگا  

 

کرده بودی میفهمیدی!حقا که مردی و حرف حرفه خودته! 

 

بابا:پس چی فک کردی! 

 

مامان:ای خداااااااااا!صبحا باید از دست این دختره حرص بخورم! 

 

شبا هم از دست تو!خدایا خودت کمک کن......! 

 

بابا:به جای این حرفا برو زودتر وسایلو جم کن!دیر میشه هااااااااا 

 

مامان:باشه!اقای حواص جمع.....!

 

شرح  هفته اول  مسافرت به صورت خلاصه 

 

بالاخره بعد از کلی بدو بدو و کار کردن به طوریکه گه گیجه گرفته  

 

بودیم 

 

رفتیم فرودگاه!خوب بود ترافیک نبود و زود رسیدیم!از شانس ما  

 

پرواز 

 

بدون تاخیر بود!ما هم چمدونا رو دادیم و سوار شدیم!ساعت ۳  

 

صبح  

 

رسیدیم!رفتیم خونه ی دایی بزرگم!حدود ۴ روز اونجا موندیم!همه  

 

دور 

 

هم بودیم!ما و خالم اینا و مامان بزرگم و دایی کوچیکام!خیلی  

 

خوب بود! 

 

اما خیلی بهم بد گذشت!اخه نمیشد راحت بود!همشم صبحا  

 

ساعت ۸  

 

سر و صدا میکردن نمیذاشتن ادم بخوابه! سه روز بعدشم رفتیم  

 

خونه 

 

عمه کوچیکم!اونجا بهترین جا بود!راحت بودم!دو تا دختر  

 

عمه هامم  

 

خیلی ازمون پذیرایی میکردن!واقعا که کیف میداد!یه اتاق کامل 

  

 در دست ما بود!خوبیش به همینم بود!  

 

عین پروانه دورمون میچرخیدن!منم خر کیف شده بودم! 

 

اینقده ذوق از خودم در وکردم که نگو و نپرس!

 

خلاصه که خونه ی عمه ام راحت و اسوده بودم!هیچ کاری  

 

نمیکردم! 

 

نه اینکه نخواما!نه!اما اونا اجازه کار کردن نمیدادن!منم لذت  

 

میبردم! 

 

خیلی اونجا واقعا بهشت بود!فقط اونجا راحت بودیم!فک میکردم  

 

عجب 

 

مسافرت خوب و عالیه!ولی فکرشو نمیکردم که مزخرف دربیاد! 

 

حالا بعدا تعریف میکنم چقد بهم سخت گذشت! 

 

تا اینجا فعلا یه هفته گذشته و همه چی ارومه،من چقد خوش  

 

حالم..... 

 

ولی شادی رو اخر مسافرت میشمرن......القصه ما هم روزامون  

 

رو  

 

یه جوری میگذروندیم!کلی هم کار داشتیم!نا سلامتی عروسی 

 

 دایی 

 

کوچیکمون بود!ایشاالله اگه عمری باقی باشه پست بعد راجع به  

 

عروسی و تولدم و خیلی چیزای دیگه که باحاله براتون مینویسم! 

 

ببخشید اگه این خاطره یه کم کسل کننده شد!ولی باید اینا رو  

 

میگفتم 

 

تا بتونم بقیه رو هم تعریف کنم!اخه نمیشه که یهو رفت سراغ  

 

قسمتای 

 

خوبه مسافرت!برای الان کافیه!تا بعد فعلا بای بای........! 

 

در ضمن نظر یادتون نره........وگرنه کتکه! 

 


 

و اما سوال این دفعه : 

 

یچرا هیچ کسی به سوالی که دفعه قبل مطرح کردم جواب  

 

نداد؟  

 

 


 

برای لی لی یانای عزیزم: 

 

تولدت مبارک خانومی! 

 

ایشاالله که همیشه شاد باشی و سلامت! 

 

زیر سایه خدا و پدر و مادر خوبت!  

 

دعا میکنم به هر چی میخوای برسی گلم! 

 

اینم یه هدیه از طرف دوشیزه :  

 

امیدوارم خوشت بیاد.........! 

 

 

 

 

 

 

اینم یه کیک مخصوص تو!

 

 

  

 

 

 دوشیزه با هدیه اش: 

 

 

 

چند نفرم استخدام کردم که بیان و 

 

تولدت رو بترکونن: 

 

 

 

09.gif 

 

 

 

16.gif 

 

Dance شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

 

درست برقصید بابا جان! 

 

نا سلامتی تولد دوستمه هاااااااا 

 

پول یا مفت که نیس بدم بهتون! 

 

Danceشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

 

Dance شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

 

خب گلم! 

 

امیدوارم که خوشت اومده باشه! 

 

ببخشید اگه هدیه ات کم بود! 

 

اینم بقیه اش! 

 

 

 

 


 

منتظر خاطره بعدیم باشید.........! 

 

ایشاالله تو همین هفته ادامه شو میذارم........! 

 

دوستون دارم دوستای گلم......!

 

نظرات 69 + ارسال نظر

خوشحالم که تا اینجا خوش گذشته عزیزم
ایشالا همیشه شاد و سرزنده باشی
هیچوخ غم تو دلت نیاد

مــــــــــــــــــــرســــــــــــــــــی گلم!
ولی چه کنم که غم همیشه منتظره که شادی بره و خودش بیاد تو دلم!
مث همین چند روز پیش!
ممنونم اومدی!
اما باید بگم که سفرم اخرش دیدنیه!
ایشاالله که تو هم دوباره شاد بشی!

سلام رمان نوشتی دختر؟؟؟؟؟

هه هه هه هه هه.......سلام خانومی!
چه طور مگه؟؟؟؟خیلی مزخرفه؟؟؟اره؟!

به به سلام جیگولوی خودم
خوبی خانوم گل ؟
به نظرت چرا من هیچ وقت توی کامنتات افل نمی شم ؟!
به نظرت دلیلش چیه آیا ؟!
قشنگ من عزیز دلم » خوشگل خودم غم و شادی دست توئه و مهم ترین نکته ش اینه که تو غم رو انتخاب می کنی یا شادی رو ...
هنوز خاطره رو نخوندم
آخه فکر کردم شاپد افل باشم !
بذار برم ببینم چی نوشته این رها جیگولوی من
بر می گردم ! ( سنجد ! )

سلاااااااااااااااااااااااااام ابجی جون خودم!
چه طوری گل نازم!؟
نیدونم...............
بعضی وقتا اره!اما خیلی وقتا دیگه دسته خودت نیس!راهش میدی به قلبت!نمیدونم چه نیروییه که خودش میاد!من کاری نمیکنم!
منتظرم پس..........

وای تو هم واسه خودت کم شیطون نیستیا !
یعنی خعلی وروجکی
خاطره ی منو نخوندی تو پستای پیش گذاشته بودم ؟!
همه اومدن گفتن چقدر تو بلاچه ای گفتم من مظلوم کجام بلا س ؟!
حالا اگه بهشون بگم بیان اینجا رو هم بخونن می بینن که از من شیطون تر هم وجود داره
راستی تفلد دوستت مبارک باشه ایشالا صد ساله شه
پستای قبلیم رو اگه دوست داشتی بخون فکر می کنم یه کوچولو روحیه ت عوض تر شه !
جوک نمی گما !

ممنونم از تعریفت!
ولی من کجام شیطون و بلا س؟!
من به این مظلومی و ساکتی؟!(اعتماد به نفسمو عشقه)
من تموم پست هات رو خوندم جیگر........!
فک کردی چون نبودم دیگه اونا رو بیخی خی شدم!؟نه جوووووونم تمامش رو خوندم!
مــــــــــــرســـــــــــــــــی گلم!خدا کنه بیاد و بخونه!
کی جسارت کرده گفته شما جوک میگی؟!هر کی گفته بیاد با خودم طرف شه اگه جرات داره!همینجا بگم که ریز میبینمش!
دوست دارم باران گلی.......
راستی گفتی چرا شوما اول نمیشی؟درسته؟!
منم بهت میگم شما تو دل و روح و جان ما همیشه اولی!شک نکن!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

واقعا ؟!
یعنی دیدی دوستم داشت مراحل تاکسی درمی شدن را طی می کرد ؟!
آخ بهش خندیدیم چه حالی کردیم خداییش !
ایشالا هر چه زودتر می یاد می خونه

ذوق می کنیم ( نمی دونم چرا من هر وقت ذوق می کنم چپه می شم یهو )
از بابت اینکه گفتی توی قلبت افلم ذوق کردم بعد چپ کردم !
مــــــــــــــــــــــاچ از نوع خفن آبــــــــــــــدار !

مگه من با تو شوخی دارم؟!
اره!خیلی باحال بود از نوع خفــــــــناسیونش!(اختراع کلمه در ان واحد!)
معلومه عزیزم!تو همیشه اونجا اولی!مطمئن مطمئن باش!
می بوسمت یه عالم.....اروم میشه خیالم!
دوست میدارم از نوع زیادش!
بـــــــــــــــــــــــــــوس مــــــــــــــــــــــــــــاچ

سارا 1390/05/22 ساعت 11:44 http://kimia-s-f.blogfa.com/

ای بابا از هیچی که بهتره خوش بحالت رها جون من که پوسیدم تو این شهر خراب شده دلم گرفته بقرآن روحیم خسته است ولی باید کنار بیام

سلامممممممممممممم ابجی خودم!خوبی؟
اره!اما به دردسرش نمی ارزید!
خب برو یه مدت بیرون شهر!نمیتونی بری؟؟؟
حداقل برو بیرون از خونه یه چرخی بزن!روحیه ات بهتر میشه!
بوووووووووووس

سارا 1390/05/22 ساعت 12:01 http://kimia-s-f.blogfa.com/

خوشحالم که به تو خوش گذشته سفر همینه هم شادی داره هم غم به هرحال بسلامتی رفتی وبرگشتی مشکلاتمو که گفتم دیگه چی بگم قضیایای زیادی بود خصوصی برات توضیح دادم

بابا من کی گفتم خوش گذشته!!!
مزخرف ترین و خسته کننده ترین سفری بود که تا حالا رفته بودم!
ممنوم گلی!
ایشاالله که خدا هر چی خوبی و شادی بهت بده!
دعا میکنم برات عزیز!



وای چه مامیه باحالی داری!

مــــــــــــــرســــــــــــــی نظر لطفتونه؟!
ولی ببینم....اینکه منو میزنه و حرص میده خیلی باحاله؟؟؟؟اره؟!اره؟!اره؟!

ببخشید سلاممو خوردم!

سیلام!

سلام به روی ماهتون گلای خوشگل!


‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*? ‏ دستت درد نکنه
‏ ‏
‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*? ‏ ‏ ‏ ‏آپت عالی بود
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــ*ــــــــــــــــــــ*? ‏ ‏ ‏ ‏دستت درد نکنه
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــــــــــ*? ‏ ‏ ‏ ‏آپت عالی بود
‏ ‏
‏* *ــــــــــــــــ*? ‏ ‏ ‏ ‏دستت درد نکنه
‏ ‏
‏* *ــــــــ*? ‏آپت عالی بود

‏* *ــ*? ‏دستت درد نکنه

*ـ*? ‏آپت عالی بود

‏*? ‏دستت درد نکنه

?آپت عالی بود

‏*?دستت درد نکنه

*ـ*? ‏آپت عالی بود

‏* *ــ*? ‏دستت درد نکنه

‏* *ــــــــ*? ‏آپت عالی بود

‏* *ــــــــــــــــ*? ‏ ‏ دستت درد نکنه

‏* *ـــــــــــــــــــــــــــــ*? ‏ ‏آپت عالی بود

‏* *ـــــــــــــــــــــ*ــــــــــــــــــــ*? ‏ دستت درد نکنه

‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*?آپت عالی بود ‏

* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*?دستت درد نکنه ‏ ‏ ‏ ‏

*ـــــــــــــــــ * ـــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ. ـ*ــــــــــــــــــــــ*? ‏آپت عالی بود

ممنونم.......واقعاناااااااااااااا......دستم پوکید تا تایپش کردم.....مخم هم ترکید از بس بهش فشار اوردم.....

اصلا خسته کننده نبود!

بازم بنویس!

ای به روی چشـــــــــــم.......اما اینو جدی گفتین دیگه؟؟؟

خو دیگه من برم!

بوس بوس

بابای

به سلامت!
بوووووووووووووووس.......

حدیث 1390/05/22 ساعت 13:16 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جونی

ایول داش( وا بخشید شوما ابجی هستید)

تا الان که با خوندن این خاطرات حال کردم .

دختر چرا میگی بد گذشت . این که تو خونه ی داییت راحت نباشی و زود بیدار شی و .. که دلیل نمیشه که بد بگذره .

صبحتو با خنده شروع کن تا اینکه تا اخر شب روز خوبی داشته باشی .

راستی تولد دوستتو تبریک میگم .
خیلی خوشحال شده حتما پستتو دیده
خوش بحالش ک دوست به این خوبی داره

ممنون خبرم کردی

به به........ به به!!!!ببین کی اومده اینجا!
سلاممممممممممممممم حدیث خانومی خودم!چه طوری؟خوبی؟
نماز و روزه ات قبول جیگر!
اخه شادی رو اخر مسافرت میشرن!بذار وقتی ادامه شو نوشتم میفهمی!
باشــــــــــــــــــــــــــــــــه ........فردا روش فک میکنم!
ممنونم.......نمیدونم تا الان که نیومده!
خواهش میکنم عزیز!خب تو هم روز تولدت رو بگو برات جشن بگیرم!کاری نداره که........

سلام ما اومدیمممممممممممممممممممممممم
بووووووووووووووووووووووس
این دفه ما رو هم با خوتت ببر

علیک سلاممممممممممممممم!
خوش اومدیییییییییییییین!
اخه نمیشه جیگر!بستگی داره شما کجا زندگی میکنید!

________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________

آپم بدو بیا

تولد الهه!

توهم دعوتی!

ببخشید بچه ها.........درسته که تاخیر دارم......اما الساعه خدمت میرسم!

sara 1390/05/22 ساعت 15:40 http://www.s-75.blogfa.com

دوشیزه فکر نمیکنی یکم زیادی نوشتی.....
خو عیبی نداره که تا سارا رو داری غم نداری......
خودم هستم تا همشو بخونم.......
الانم همشو خوندم........
ای شیطون توهم مثل منی که تا ظهر خواب ودست به سیاه وسفید نمیزنی...........
خوش حالم که بهت خوش بگذره........
امیدوارم هر جا که هستی بهت خوش بگذره....
منتظر بعدی هستم---
بابای.......

چرا اتفاقا فک میکنم!
اما خوشم میاد این مدلی خاطره تعریف کنم!حال میده!
ممنونم........
یه جورایی میشه این جوری گفت.......اما مگه مامانه میذاره....
بابا من به کی بگم مسافرت افتضاح بود.....؟!
اوکی........بای........

dr.shabnam 1390/05/22 ساعت 16:15 http://takikardi.blogfa.com

سلام سلام
ممنون که خبرم کردی عجیجم
نه به نظر من که کسل کننده نبود
اتفاقا کلی هم کیف کردیم
منتظر آپ بعدیت هستم
موفق باشی

علیک سلام خوشگلم!
خواهش میشه عزیز.......
واقعــــــــــــــــــــا؟!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد ذوق کردم.......

مرسی عزیزم که برام تولد گرفتی این بهترین تولد مجازی بودکه تاحالا داشتم
راستی رها جون فکر کنم من جواب سوالت رو داده باشم ها

سلامممممممممم عزیز دلم!
خواهش میکنم گلی!فقط ببخشید اگه کم بود!
خو ما فقیر فقرا ی کم بضاعت در حد وسعمون تفلد گرفتیم...
اره میدونم......فقط شما با یه دوست دیگه.....بقیه اصلا هیچی....دریغ از یه جواب!
بووووووس

دارم خاطرت رو می خونم زودی میام نظرم رو میگم

باشه هانی جووووووووووووووووووووووووونم

همین الان خوندم
مامان:اره دیگه!پـــ- نه پــــ-.....!میخوای بذارش فردا تو فرودگاه



بچینش!
این پ نه پ رو خیلی دوست دارم

اره؟!
منم خیلی از اینا خوشم میاد!
اما این یکی رو دیگه از خودمان اختراع کردیم

اصولا خونه دایی باید بیشتر خوش بگذره ولی به شما خونه عمه خوش گذشته

اره خوب!اما خونه عمه ارامش بود که خونه دایی نبود.....

مفصل تر بنویس عزیزم اصلا هیچ اشکالی نداره خصوصا از عروسی و تولد...
من نمی دونم این چه فلسفه ایه که همه مامانا یک سره به دخترا میگن دخترم دختر قدیم
تازه همشون از چند روز مونده به مسافرت گیر میدن که دیر شد ژاشید وسایلاتون رو جمع کنید درست عین مامان من

بابا جان من.....مفصل تر از این دیگه نمیتونم.....تا همینجاش هم صدای بعضی ها دراومده....اما چشــــــــــم......سعی میکنم.....واقعــــــــــــــــــــــا؟!......مامان شوما هم این جوریه؟؟....ووووووووووووویییییییی......

بی صبرانه منتظر خاطره دوم هستم

مرسی بوسسسسسسس

saba 1390/05/23 ساعت 18:12 http://saba739.blogfa.com

سلام دوشیزه خوبی؟؟؟؟
واااااااای چقده طولانی نوشتی هنگ کردم
ولی قشنگ نوشتی
تا اینجای سفرت که بد نگذشته همش تنبلی .........

راستی تفلده دوستتم مبارک
و جواب سوالت:
من قبلن نبودم که جواب بدم
بعــــــــــــد
به وبلاگ منم بیای خوشحال میشم

سلام عزیز!
ممنونم....شما خوبی؟
باباجان!خاطره اس دیگه!؟!خلاصه نویسی دوران مدرسه که نیس دو کلمه بگم تموم شه!یک ماه بوده هااااااااااااااااااا
مرسی گلم!
ببینم پس جواب کو؟؟؟؟؟؟چرا هر چی میخونم پیداش نمیکنم؟؟؟
باشه!الساعه میام......

سارا 1390/05/23 ساعت 22:01 http://kimia-s-f.blogfa.com/

نه عزیزم ناشکری نکن ببخشید سلام اومدم دعوتت کنم راستی نمیدونم چند سالتونه رها جون برام خصوصی بزاری منتظرتم آپ هم کردم بیای عزیزم میبوسمت گلم منم دوستت دارم

سلام اجی گل خودم!
خوبی؟
باشه میام!
می توووووووووووووووووووووووووووووو.............!
بوسسسسسسسسسسسسس

سلنگ بر رها بانوی خودم
خوبی عزیز دلم ؟
وای چه فازی دادی با این جمله هات ( ای بابا ! دیدی من هر وقت زیادی ذوق زده می شم چپ می کنم ؟! )
نبینم بازم حرف از فشارای زندگی بزنیا
دوسمت دارم هوارتا

سلاممممممممممممممممم گلی!
خوبی خوشگلم؟
اکشال نداره باید یه فکری راجع بهش بکنی که چپ نکنی!
اخه چی کار کنم خیلی اوقات این جوری میشم!
منتظر یه تلنگرم که بشکنم.......
منم دوسمت دارم هوارتا به توان ۴

حدیث 1390/05/24 ساعت 11:57 http://hadiseshgh.blogfa.com

سلام رها جونی .

ممنونم ابجی جون.

میگم من که تولدامو تو وبلاگ نوشتم . سمت راست وبلاگ.

فک کنم واست زحمت میشه واسه منم تفلد بگیری اخه من ۳ بار بدنیا اومدم

سلـــــــــــــــام گلی!
خواهش میکنم چه زحمتی!
اما فقط تولد خودتو میگیرم تو وبم!
ینی چی سه بار بدنیا اومدی؟؟؟

سارا 1390/05/24 ساعت 12:14 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام گلم ببخشید منظور خاصی نداشتم اگه نمیخوای سنت رو بگی عیبی نداره مجبورت نمیکنم معذرت میخوام شرمنده مرسی که اومدی

سلامممممممممممممممم ابجی جووووووووووووووونم!
واااااااااااااااااااااای چقد عذر خواهی میکنی؟؟؟؟؟
خیلی خب جووووووووووووووووونم!
اینکه پرسیدی و منم جواب ندادم ببخشید.....اخه نمیشه سن خانوما رو پرسید.....میدونی که
خواهش میکنم جیگر!

حدیث 1390/05/24 ساعت 12:18 http://hadiseshgh.blogfa.com

نداشتیمتا

ببین من و او نداریما

خو تولد من میشه تولد من دیگه ابجی

(خیلی میپیچونم مگه نه)

اره بابا!
گیجم کردی!!
خو صاف و پوسکنده بگو تولدت کیه؟؟؟

حدیث 1390/05/24 ساعت 12:48 http://hadiseshgh.blogfa.com

به قول یکی تو انجام عمل شده قرار میدیا

وای اگه بیاد اینو ببینه چی میشه

ای بابا همه عالم و عالم فهمیدن .

یه راهنمایی من بهمنی هستم

کی بیاد چیو ببینه؟؟؟؟توضیح بیشتر لطفا
خب!!!۲۸ بهمنی یا نه؟؟؟؟
بابا خو درس بگو چه روزی دیگه!!!!معما نیس که

sara 1390/05/24 ساعت 13:12 http://http:/www.f-85.blogfa.com

سلام رها جون هیچ کدوم________
این جا مال فاطمس((خاهرزادم)_____
من فقط نویسندم______

سلام گلی!
ایــــــــــــــــ جـــــــــــــــــــانـــــــــــــــــم!تو خاله ای درسته؟!
عزیزم!
بوسسسسسسس

ندارها 1390/05/24 ساعت 16:24

سلام عزیز دلم ببخش که دیر شد اخه اصلا حال و حوصله ندارم ولی بخاطر تو امدم فدات بشم ایشاالله سفرهای بیشتر و خوشحالیهای بیشتر دوستت دارم دوست جونیه با معرفت نفس خودم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلاممممممممممممممممم به ابجی خوشگلم!
بابا پارسال دوست امسال نه بابا؟!
کجایی تو دختر؟نمیگی یه خواهر اینجا داری که دلش برات خیلی خیلی تنگیده شده که داره محو میشه!
چرا گلم حال نداری؟؟؟؟
مرسی عزیزم که اومدی!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

dr.shabnam 1390/05/24 ساعت 16:50 http://takikardi.blogfa.com

سلام سلام
وقتی تو خوب باشی معلوم که منم خوبم
خواهش می کنم گلم وظیفه است
منم دوستت دارم خوشملم
موفق یاشی

سلام به روی ماهت
وااااااااااااااااااااااااای مرســــــــی!خجالتم دادی!اب شدمــــ....
ایییییییییی جانم!
بوسسسسسسسسسسسسسسس که تو چگده گشنگی!

dr.shabnam 1390/05/24 ساعت 17:40 http://takikardi.blogfa.com

------------------------______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپیم و منتظر _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____بیایااااا__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._..

الساعه خدمت میرسم..........

سلام قانونمو که خوندی دیگه واسه آپ خبر نمیکنم 24 هر ماه آپ میکنمااااااااااا

بله.....بله......به استحضارمون رسید!
کار خوی میکنی!والا منکه خحسته شدم از بسکه اپ کردم و این همه لینک رو خبر کردم که بیان!ولی دریغ از بعضی ها که اصلا نگاشم نمیکنن!بازم به معرفت شما ها!

فدات......

slm sharmandam dir shod
valy mohem ine ke umadam
edamasham benevis

سلام جیگرم!
خوبی؟
چه عجب از این ورا؟!
راه گم کردین خانوم؟!
دشمنت شرمنده گلم!
مرسی که اومدی هانی!
بوووووسسسسسسسسسسسس

سلام رها جونی
ببخش اجی نبودم چند روزی آخه

سلامممممممممممم خوشگله!خوبی؟
اوگی..........مغسی که اومدی هانی!

مری 1390/05/25 ساعت 11:46 http://nafassssssss.blogfa.com

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’

سلام رها جان . ممنون اومدی پیشم . اسمتو همیشه تو کامنت دونیه بارونم میدیدما.

ولی الان خوشحالم اینجا دیدمت . وبت شاده بامزست مث بارونکم .

یه زمانی قالبت ، قالب وبم بود . دوسش دالم

سلامممممممممممممممم مری جووووووووووووووووونم!
خوش اومدی عزیز!
منم اسم شما رو همون جا دیدم!
بعد اومدم وبتون و پسندیدمش!
مــــــــــــرســــــــــــــــــی بابت تعریفات!اما این وب حقیر ما کجا و وب باران گلم وشوما کجا؟!
واقــــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا؟!
بوسسسسسسس

مری 1390/05/25 ساعت 11:54 http://nafassssssss.blogfa.com

ای ووویییییییییییی . ممنونم رها جان . بارونم نیسش امروز

گویا هنوز نهومده انگار کلاس ماهی خفه کنی داره دوفاره

اره مثنکه!
چون هنوز اینجام نیومده!
این دیگه چه جور کلاسیه؟!

سارا 1390/05/25 ساعت 11:56 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام عزیزم طاعات قبول خانمی عصری باید برم دندان پزشکی خیلی میترسم برام دعا کن آبجی بخدا فکم درد میکنه دندان عقلمو باید بکشم مرسی که اومدی

لام اجی گلم!خوبی خانومم؟
اواااااااااااااااااا دندان پزشکی که ترس نداره!همچین یه امپول بی حسی میزنه که تا ۳ ساعت هیچ حسی نداری!اخه تو مسافرتم رفتم دندون پزشکی!حالا راجع به اونم مینویسم تو وبم!طاعات شما هم مورد قبول درگاه حق باشه!
خواهش میکنم اجی.........بووووووووووووووس

سلاااااااااااااااااااااام
.
.
.
.
.
.
.
.
ممنون که بهم سر زدی و الانم میای
.
.
.
.
.
.
چه خبره؟
.
.
.
.
.
هیچی
.
.
.
فقط زبونم سوخته!!!!
.
.
.
.
.
.
.
بدو بیا که آپمممممممممممممممممممممممم
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒ جیغ جیغوووووو▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒ ▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
راستی رای یادتون نره هاااااااا

سلاممممممممممم به روی ماهت!
خوش اومدی گلم!
الساعه خدمت میرسم.......

افل قبل از هر چیزی یه دونه از طرف من بزن تو سر اون حدیث ! ( خودش می دونه برای چیه ! )
دوم سلام عزیز دلم ، خوبی گلم ؟
چرا عزیزم ، باز چی شده ؟
رها جان یه چیزی رو هیچ وقت فراموش نکن : هیچ وقت زندگی رو تلخ و بد قیافه نبین چون اگه زشت ببینیش برات زشت و سرد می شه اما اگه نه با نگاه تقریبا مثبت بهش نگاه کنی مطمئنم زندگی برات شیرین و لذت بخش می شه ...
زندگی شاید همین باشد :
تکه نانی ، خورده هوشی ، سر سوزن ذوقی و ... خدایی که در این نزدیکیست ...
رها توکلت به خدا باشه عزیزم و یقین داشته باش که اون تمام امورت رو به بهترین نحو ممکن برات رقم می زنه ...

اقا جووووون ما رو قاطی این دعواتون نکنین!ما کارمون دو بهم زنی نیس!بابا جان من !من دست بزنم کجا بود!؟ما رو با بوکسور ها اشتب گرفتی!
سلامممممممممممممممممم به باران خوبم!من خوبم!خداروشکر!تو چی؟
باز همون قصه قدیمی زندگی و تصمیم!
چی بگم باران جون!
دست خودم که نیست!
شاید همینی که میگی باشه!
دوست دارم بارانم.......ممنون که به فکر منی عزیز دلم........بوس

قربونت برم وظیفم بود
بووووووووووووووووووووووس
اره گلم خوفم

مرسی هانی جووووووووووووووووونم!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خب خداروشکر......

زهرا 1390/05/25 ساعت 15:30 http://madmazel1.blogfa.com/

سلام عزیزم

خاطرتو خوندم یکم باحال بود

خوشحال میشم بیا ی پیشم خواسی لینک هم میکینم

چند سالته ۱۹ ب بالای؟

علیک سلام گلم!
حالا چه فرقی داره که باحاله یا نه؟؟؟؟مهم درخواست ها بود که به خاطر دوستای گلم نوشتم!
منم خوش حال میشم.......
چه فرقی داره؟؟؟؟واسه چی اسمممو میخوای؟؟؟؟؟

مری 1390/05/25 ساعت 16:51 http://nafassssssss.blogfa.com

سلاممممممممممم رها جونی .

عزیزم ممنون از لفطتت .

پس وب مارو پسندیدی ای جان

وای شیتلتات چقد خوشتلن

منم لینکت کردم خانم

سلاممممممممممم به روی ماهت!
حاهش میکنم عزیزم!
بــــــــــــــــلـــــــه
واقـــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
مرسی هانی جووووووووووونم!

مری 1390/05/25 ساعت 16:52 http://nafassssssss.blogfa.com

واااااااااهههههههههههههههه

هیچی همیجوری . خواستم سیاستمو نشون بدم

چی هیچی همین جوری؟؟؟؟
ببخشید؟؟؟؟گیجم کردی بابا!!!
ببینم مگه شوما سیاستمداری؟!

dr.shabnam 1390/05/25 ساعت 17:01 http://takikardi.blogfa.com

سلام سلام
من خوبم عزیزم اگه دوست جونمم خوب باشه
خوشحالم که سلیقه هامون مثل همه و تونستم جمله ای انتخاب کنم که تو هم دوسش داشته باشی
ممنون که اومدی عجق خوشملم
موفق باشی

علیکم السلام!
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خجالتم نده
اره!منم خوش حال بیدم
خواهش میشه گل نازم!
تو هم همین طور

سلام عزیز جان ...
همیشه به شادی و سلامتی و سفر خوش ...

سلامممممممممم نازنین!
مـــــــــرســــــــــــی از لطفت!
ممنونم سر زدی خانوم!

مرسی عسیسم
هیچی قراره عمل صفرا بشه بیمارستان بستری شده ولی بخاطر اینکه ناراحتی قلبی داره عملش نمی کنن حالا حالاها

الهـــــــــــــــــــــــــــــی!عزیزم!
ایشاالله که هر چه زودتر حالشون خوب بشه!
توکلت به خدا باشه!
خودش خوب میدونه چه جوری این ناراحتی ها و سختی ها رو از سر راهتون برداره!
دعا میکنم هر چه زودتر بتونن عمل کنن!
فدات شم گلی........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد