㋡چی بگم؟!㋡

سلامــــــــــــــــــــــــ .........! 

یه سلام از اعماق قلب شکسته ام! 

صبر و تحملم تموم شده! 

دیگه طاغتشو ندارم! 

دیگه نمیتونم.......! 

ایــــــــــــــــــــــــــــــــ خــــــــــــــــدا...... 

خوش حالم که پیش منیــــــــــــــــــــــــــ ....... 

شــــــــــکرتـــــــــ.......! 

Daram bala miaram....delam mikhad 

dad bezanam........bagam:berid be jahanam!!!Liaghat nadarin 

harchi bahatoon mehraboon bashan....har chi behetoon 

hichi nagan badtar mikonin.....layeghe doos dashtane 

va eshghe mano nadarin.......baraye khodam moteasefam 

  midooni baraye chiiiii???? vase hemaghatam vase sadegim 

vase hame chiz!!!!dg khaste shodam 

har chi be khodam migam velesh kon....ama 

bazam nemishe.....nemitooonam 

به این نتیجه رسیدم که : 

ادما ارزش ندارن.....که به خاطرشون 

غصه بخورمو خودمو هلاک کنم که بهم 

توجه کنن و دوسم داشته باشن! 

جدا که ادما پست ن......همینین که بودن! 

هیچ وقت درس نمیشن! 

بالاخره یه روز حالتو میگیرن و بهت بی اعتنا 

میشن!از اول دوران بشریت همین بوده و  

هست و خواهد بود! 

خـــــــــــــدایــــــــــــــــــا.......... 

این چه مخلوقیه که به هم نوعای خودشم 

بی اعتناس!بی توجهه! 

Midoonin chie?!  manam mikham hamin 

joory basham.......vase hichki arzeshy ghael 

nasham......mase khodeshoon.......vase kasi ke 

barat arzesh ghael nist na bayad arzesh 

ghael shod.......be in nokte pey bordam 

ke zendegi arzeshe ino nadare ke be khatere 

digaran khodeto azab bedi......manam misham yaki 

mese khodeshoon......injoori khiale manam rahate 

این بهترین راه حله! 

هیچکی بهت اهمیت نمیده.......هیچکی 

برات تب نمیکنه......پس منم برای هیچکس 

هیچکس تب نمیکنم و نمیمیرم! 

این یه قانونه! 

جواب بدی همون بدیه! 

جواب خوبی بازم بدیه! 

پس منم یه ادم بد شایدم خوب......شایدم یه 

 

بازنده شایدم ......نمیدونم.........! 

Bayad ba hameye adama ye joor raftar 

kard......chon hame mese haman.....bayad 

beheshoon bi eatena va bi tafavot bood bayad 

rahashoon kard ta ghadreto bedoonan vagarne 

savaret mishano to ro nafahm talaghi mikonan 

az nazare man in raftar ha shayeseteye hamoon adamast  

kasaei ke chizy az mohabato del soozi nemidoonan....in 

hamun chizie ke hame mikhan.....ba hame bayad bad  

bood......rahi joz in nist 

این ترانه روخیلی دوس دارم 

برای شما هم میذارم شاید خوشتون بیاد: 

 

از همه اشنا ترم ..... غریبه تر از همه شد 

غصه کوچیکه دلم ...... چه ساده یک عالمه شد 

از همه اشنا ترم ..... رفتو دیگه منو نخواست 

فرصته گفتنم نداد ..... حتی برای التماس 

******************************************** 

غریبه اشنای من .... شکستنه دل اسونه 

اما اینو یادت نره .... دنیا یه جور نمیمونه 

یکی نشسته اون بالا .... درده منو خوب میدونه 

یه روز یکی مثله خودت....میاد دلتو میشکونه 

******************************************** 

وقته شکوندنه دلم .... حتی بهم نگاه نکرد 

به های و هوی گریه هام ... خندیدو اعتنا نکرد 

عکسای یادگاریموسوزوندو با خودش نبرد 

رو تنهاییم چشماشو بست ...غصه اشکامو نخورد 

*******************************************  

غریبه اشنای من .... شکستنه دل اسونه 

اما اینو یادت نره .... دنیا یه جور نمیمونه 

یکی نشسته اون بالا .... درده منو خوب میدونه 

یه روز یکی مثله خودت....میاد دلتو میشکونه  

 


 

دوشیزه نوشت ۱:ببخشید که یه مدت نبودم و نتونستم بهتون سر بزنم.....ولی شما هم  

 

نا مردی نکردینو نیومدین حتی یه نظر خشک و خالی بدین! 

 

 

دوشیزه نوشت ۲:شاید برم......برم و یه جای دیگه یه وب بزنم برای خودم و تنهایی هام 

 

برای کسایی که منو ولقعا دوس داشته باشن!نه برای کسایی که فقط میخوان یکی مثه 

 

منو داشته باشن که همیشه براشون نظر بده ولی خودشون حتی یه کامنتم نذارن! 

 

 

دوشیزه نوشت ۳:دیگه هیچی برام مهم نیست ..... هیچی! 

 

 

دوشیزه نوشت ۴:یه هفته .... شایدم بیشتر گذشته .... برای همین لینک تکونی داریم! 

 

 

دوشیزه نوشت ۵:دیگه واسه هیچی دلیل نمیارم! 

 

 

و امـــــا اســــــــــامی : 

 

۱- ساره 

۲- روشنا 

۳- هستی 

۴- سیما 

۵- ارتا 

۶- سارا(شر و ورهای یک نیمچه وروجک....) 

۷- زهرا 

۸- پری 

۹- شیدا 

۱۰- راحیل(ملکه منز....) 

 

 

راستی دوستای گلم واسه یه نفر که خیلی به دعای 

شما عزیزان نیاز داره دعا کنید......ازتون میخوام 

از ته دلتون دعا کنید براش.....شما دلتون پاکه 

خدا صداتون رو میشنوه....پس به خاطر این دوستمون 

صداش بزنین.....ممنونم از همه تون گلای قشنگم!

نظرات 80 + ارسال نظر

رها جانم این حرفا چیه عزیزم ؟
فراموش کردن ینی چی ؟
رها من که ....
رها جانم به خدا کلاس داشتم و هر روز عینهو جنازه می رسیدم و فقط شبا آخر شبا وقت می شد یه سر بیام نت اون رو هم هر کسی که همون موقع ها بود یکم سر به سرش می ذاشتم و اگرم کسی نبود فقط کامنت ها رو می خوندم و می رفتم الان دیروز تازه به کامنتای ۲-۳ هفته ی پیش جواب دادم به خدا راست می گم
یکم از نظر روحی به هم ریخته بودم سر یکی از بچه های وبی قضیه شروع شد احتمال می دم بدونی کیو می گم ، حالش خوب نبود منم خودم حالم خوب نبود
رها جان خواهش می کنم اینطوری نگو عزیزم ، آره می دونم که خیلی بدم و به قول یکی از بچه ها شاید فقط ادعای زیادی دارم ولی ... رها تو روح بزرگ و بخشنده ای داری می دونم که قلب مهربونی در سینه داری ازت خواهش می کنم منو ببخش رها

رها ...
اگه جوابمو ندی و نگی که منو بخشیدی همینجور تا شب اینجا می مونم ! می دونی که حرفی که می زنم پاش وامیستم

جوابتو دادم دیگه.....!
باز میگه بخشش....بابا جان من منکه قهر نیستم!
مگه خرم که با یه گلی مثله تو قهر کنم!؟!
اره میدونم خیلی غدی.....عاشق همین اخلاقتم

رها ...
من هنوز هستما
خب یه چیزی بگو لااقل

برو نظر خصوصی برات دادم!!

سارا 1390/06/05 ساعت 11:09 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام به بهترین آبجی گل دنیا چطوری خانم گلی چرا دلت گرفته غمگین نوشتی دلت از کی شکسته فدات بشم

علیک سلاممممممممممممممم اجی!
دله دیگه....کاریش نمیشه کرد.......از همه کسایی که گفتم چه جورین؟؟؟!!!!

دعاش می کنی رها مگه نه ؟

اره حتما عزیزم!حتما!!

چیشو نگفتم دیگه ؟!
بیمارستان بستری بود

نگفتی برای چیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه چیزایی میشنوم؟؟؟

سلام عزیزم چرا این همه غمگین آپ کردی آخه قربونت برم؟؟؟؟؟؟

علیک سلام گل قشنگم!
چه کنیم دیگه از همه چی بریدیم!
دلمان بد تنگ شده به خاطر بی وفایی!
خدا نکنه هانی!
الهی من فدای دوستای خوبی مثه شما بشم!

دوست دارم بگم ، به خدا دوست دارم بگم ولی ...

اشکال نداره!
مجبورت نمیکنم!
ممکنه راضی نباشه!
منم بیخی میشم!
خدایا شفاش بده به بزرگی و رحمتت!

لی لی یانا 1390/06/05 ساعت 15:24

سلام گلم ببخش که نیومدم خودمم این روزا لنگ در هوام
ممنون حالش بهتره
ولی عملش عقب افتاده دوباره
ممنون برای ابراز همدردیت
راستی چی شده چرا این قدر غمگین نوشتی
با این جمله که نوشتی ادما ارزششو ندارن کاملا موافقم ولی چرا میخوای بری جای دیگه ای وب بزنی
این نیز بگذرد

نه عزیزم این حرفا چیه!
ما اینقده کم توقع میباشیم(اعتماد به نفسو داری)
خب خدا رو شکر!
ایشاالله که زود عمل میشه و دوباره سلامتی شون رو به دست میارن!
خواهش گلم!
خو دیگه مام بلدیم فاز غمگین بنویسیم
گفتم شاید این کارو بکنم هیچکی هیچی نودونه
اتفاقا این نیز نگذرد
ممنون اومدی هانی

سلام عزیزم
آره راست میگی بعضی آدمها ارزش ندارن و هیچ آدمی ارزش نداره که تو براش غصه بخوری
اگه جای جدید رفتی آدرست و بهم بده

علیک سلام هانی
واقعــــــــــــا
من برای هیچکی غصه نمیخورم الا برای خودم!
باشــــــــــــه حتما
ممنون اومدی خانومی

سلام علیکم
رها جونم ... من خیلی وقتا از خونه وصل میشم
نمی تونم صفحه نظرات رو باز کنم
یا کد نمیده یا اصلا صفحه رو باز نمی کنه
واقعا شرمنده

خانومی شما بری کی برا من نظر میذاره ؟؟
اونم این همهههههههههههههههههههههه

اگه احیانا هم خواستی یه وبلاگ دیگه بسازی حتما آدرسشو بهم بگو

یه چیز دیگه به این دلتنگیات می خوام من اضافه کنم

دیگی که برای تو نجوشد ... بهتر که برای سگ بجوشد

اصلا خودتو ناراحت نکن

تا بوده همین بوده

همه حرفای آدما فقط زبونیه نه قلبی

دوست دارم ...

بازم پیشم بیا ... منم میام

سلام به روی ماهت!
اشکال نداره.....نیازی به توضیح نیست
ما همه جوره قبولت داریم
دشمنت شرمنده هانی
قابل شوما رو نداره....این حرفا چیه
ای به روی چشمـــــــــــــ
ممنون از این دلتنگیت.....عالی بود
منم خیلیـــــــــــ دوستــــــــــــ دارمــــــــــــــــــــــــــــــ
باشــــــــــــــــــه عزیزمــــــــــ

رها جونی؟
قربونت بشم چی شده!
چرا اینقدر تلخ؟

جون دلم؟!
خدا نکنه عزیزم!
هر چیز شیرینی بالاخره یه تلخی هم داره

عزیزم اینو که مطمئن باش همه مثل هم نیستن..
اما خب خوباش خیلی کمن دیگه..
منم یکی از بدام

کاملا باهات مخالفم با عرض پوزش
هیچ ادم خوبی وجود نداره ینی خوبی وجود نداره،با هر کی خوب باشی بد میبینی همیشه همین جوری بوده
چرا یه همچین فکری میکنی؟!
شما گل سر سبدی

بةعدشم شومو هیج جا نمیری
تا هنو دستم روت بلند نشده حرفتو پس بگیر یالا
قـــربونت بشم.. منم اگه بخوام خودمو خالی کنم چیزی میخوام بنویسم شاید ازین هم تلخ تر باشه...
اما..خب دنیاست دیگه...هرچند که گور باباش..

باشـــــــــــــــه من تسلیم!
نمیدونستم اینقدر مهمم که هیچکی دلش نمیخواد من برم
جـــــــــالـــــــــبـــــه
هه هه هه تو که نمیتونی منو بزنی
خدا نکنه گلم......خالی شدن بهتره تا بخوای تو خودت بریزی.....از نظر من توام خالیش کن راحت شی....
گور بابای دنیا؟؟؟؟
ممنون که اومدی

در انتهای نگاهت کلبه ای میسازم تا مبادا بگویی

از دل برود هر آنکه از دیده برفت . . .

ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی از دلت منو بیرون کردی؟؟؟؟

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است...

منم خیلی دلم برات تنگه

اشتباه من این بود
هر جا رنجیدم
لبخند زدم ....
فکر کردند درد ندارد
سنگین تر زدند ضربه هایشان را !!!

واقعا که گل گفتی
حرف دلمو زدی

کاش میشد گل چشمان تو را میچیدم

و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست ،

من به خود میگویم، تو که آرامش احساس غم آلود منی ،

پیش من میمانی ؟

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــه چرا که نه؟!

بی تو باید، بی تو باید
تا نفس دارم ببارم

من برای گریه کردن

شونه هات و کم میارم

چشم تو با هق هق من

با شکستن آشنا نیست

هر صدایی بی صدا بود

هر صدایی که صدا نیست

ای رفیق نا خوشی ها

این خوشی باید بمیره

جز تو همراهی ندارم

تا شب از من پس بگیره

با تو بدرود ای مسافر

هجرت تو بی خطر باد

پر تپش باشه دلی که

خون به رگ های تنم داد

[:S001:]

سارا 1390/06/06 ساعت 13:57 http://kimia-s-f.blogfa.com/

رهای نازنینم من این آهنگتو خیلی دوست دارم وقتی نبودی دانلودش کردم چه خوب شد که برگشتی ولی غمگین نباشی ها دوس دارم برات ایمیل بفرستم بیای مسنجر باهم حرف بزنیم میدونم یکم محتاطی نمیای بهم خبر بده منتظرم

کدوم اهنگمو؟؟؟
اهنگ وب یا اینکه تو پستم نوشته بودم؟!
خوش حالم که اهنگمو دوس داشتی ذوق میکنیـــــــــــــــــــــم
ای کلک ادرسو میخوای چی کار کنی؟!
باشــــــــــــــــــــه خبر میدم

مریم 1390/06/06 ساعت 17:57 http://asemaneh1322.blogfa.com

سلام اگه صلاح دونستید سر بزنید من آپم وگرنه بای بای[قلب شکسته]یعنی از لیست دوستانم حذف میشید

علیکم اسلام........
فک کنم شما خیلی وقته از لینک های من حذف شدید....
برای اطلاعات بیشتر به پست خاطره اولم سری بزنید....
ما قانون مون اینجوریه که بیخبر لینک حذف میکنیم....ینی وقتی بعد از یه هفته نیای دیگه حذفی با عرض شرمندگی

سلام
بلاگ من یکم عجیب غریبه!
خواهش میکنم یه سر به بلاگ بزنید و از روی عکس ان تصمیم نگیرید!
کمی نوشته های بلاگ مخصوصا اولی هاش رو بخوانید و فکر کنید!
حسی که یه دختر 8ساله تو امریکا درک میکنه و میفهمه و نصمیم میگیره!
قانون داره ولی اینجا بگی فکر میکنند دیوونه ای!
خواهش میکنم بخوانید و نظر بدید و سوال کنید!
فوق فوقش اینه که درست متوجه میشید و میفهمید متنفر هستید!
این تبلیغ نیستاااا!
به خدا:D

سلام.....
ببخشید اول شما مشخص کنید مونث هستید یا مذکر؟!
تا معلوم نکنید منم نمیتونم به شما سر بزنم ... شرمنده
چرا به خدا رو الکی قسم میخوری؟!منکه چیزی نگفتم؟!

سلام دوشیزه جان...
حالت خوبه !؟
نماز و روزه هات قبول باشه...
راستش احساس می کنم این همه بیقراری و
اشفتگی از تو بعیده..!!!
در هر حال خوشحال شدم که به من سر زدی...
دوستت دارم...
و بهترین ها رو برات ارزو می کنم...!!

به به!
سلام.....شما کجا اینجا کجا؟!
پارسال دوست امسال نه بابا؟!
چرا مگه من چمه؟؟؟؟
من همیشه به شما سر میزنم.....بی وفایی از شماست......بعدشم ببخشید که مجبور شدم از طرف خودت دوباره نظرت رو بنویسم....اخه اسمم رو توش نوشته بودی
منم خیلی دوست دارم.....بیشتر از اونی که فکرشو بکنی
به همچنین گلم

سلام رها جونم
من اومدم بگم برگشتم
اومدم خوشحالت کنم
ولی چرا غم داری چی شده دلت از کی پره
این حرفارو نگو دلم میگیره ها
نبینم ناراحت باشی غصه بخوری فدای اون دل کوچیکت
بازم مث قبل شاد باش مهربونم
به خونه جدید منم سر بزن

سلامممممممممممممممم به روی ماهت!
خوش برگشتی هانی جوووووووووووووووووووووونم!
واقعا که خیلی خوشحالم کردی!
از همه و همه چیز دلم پره!
خدا نکنه گلم......فدات شم هانی که اینقده مهربونی!
اومدمممممممممممممممممممم با کله

رها جانم ما یه وبلاگ گروهی هم داریم ، دوست داری اونجا عضو بشی و با هم دیگه فعالیت کنیم ؟
دوست داشتی فقط بهم بگو تا بگم اصلا کجا باید بیای ، چی کار باید بکنی ...
خوشحال می شیم تو هم بیای میونمون

اره میدونم!
ولی با عرض پوزش باید پیشنهادت رو رد کنم!
ببخشید باران جون.....ولی خیلی برام سخته چند جا کار کنم!
همینکه اینجا رو میگردونم کلیه!
بازم ممنونم........بازم شرمنده
دوست دارم.........

kimiya 1390/06/07 ساعت 13:05 http://www.parinton.blogfa.com/

salam azizam bebakhshid ke behet ziad sar nemizanam akhe ziad net nemiam rasti man upam alveda








doset daram boooooooooooooooooooooooos

سلام گلم
اشکال نداره گلم....به موقع اومدی
باشــــــــــــــه میـــــــــــــامـــ

سارا 1390/06/07 ساعت 14:09 http://kimia-s-f.blogfa.com/

آره آهنگ وبت گلکم ممنونم که ایمیلتو بهم دادی مطمئن باش خیالتم راحت باشه برات ایمیل فرستادم میبوسمت

خواهـــــــــــــــــــــــــــــــش
مـــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
بوســـــــــــــــــــــــ

لی لی یانا 1390/06/08 ساعت 13:48

اره عزیزم حالم بهتر شده
حال بابام هم خوبه
قراره یه سفر کوتاه برم شمال با نامزدم

خب خدا رو شـــــــــکر
اااااا پس بازم شکرتــــــــــــــ خدا
الهــــــــــــــــــــــــی عزیزمــــــــــ........خوش بگذره گلــــــم

اوکی اگه همچین دیدی دارید که تا ندونید من دختر هستم یا پسر هستم تمیتونید بلاگ من رو به بینید!
همون نبینید بهتره!
موفق باشید!
بای

باشه بابا چرا میزنی
بعدشم به دیدگاه من چه ربطی داره؟این قانون وبلاگمه.....دلم میخواد فقط دخترا باشن
مشکل داری همین الان برو بیرون.....زورت نکردم بیای اینجا
در ضمن شما نمیخواد به من بگید چه وبی رو برم ببینم چی رو نبینم....من هر وبی رو که خوشم بیاد میرم و میببنم
معلومه که نمیام وبت......چون هم از کامنت دادنت خوشم نیومد هم از دعوت کردنت.....یه کلام سخته بگی دختری یا پسر؟
الان بقیه دوستام ناراحت میشن که چرا فقط نظر تو یکی رو جواب دادمو تایید کردم.....اگه کفرمو بالا نمی اوردی مجبور نمیشدم الان جوابت رو بدم.....خوشت نمیاد هری.....
تو که نمیخواستی بیام وبت پس چرا دعوتم کردی؟هان؟
حتما میخوای کامنتات بره بالا......اصلن وب منو از کجا پیدا کردی؟
مثنکه خوشت نیومد از اینکه پرسیدم دختری یا پسر‏!‏هان؟
خجالت میکشی بگی؟
از چی میترسی؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوفیییییییییییییییییییییییییی؟

علیک ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
من خوفم شما چه طور؟

ماما 1390/06/09 ساعت 01:54 http://leopod.blogfa.com/


سارا 1390/06/09 ساعت 14:23 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام آبجی رها جون عید شما هم مبارک گلکم خوبی طاعات تو هم قبول برام دعا کن خانم گلی درضم چرابااین طرفه اینقدر جوش آوردی چراعصبی شدی اهمیت زیاد نده وای تو نبودی آجی یکی اومده بود همش بهم فحاشی میکرد اگه اون نظرو میدی چکار میکردی پس آرامش داشته باش خونسرد باش عزیزم درضمن من چند روزیه که مدام سردرد دارم یکم الان بهترشدم

ممنونـــــــــــــــــــــــم ابجی جووووووووووووونمـــــــــ
ای به روی جفت چشـــــــــــــــــــــــــــام
اخـــــــــــه کفرمو با این نظر دادنش در میاره
اره میدونم چی کشیدی....اخه تو وبلاگ قبلیم یکی بود نمیدونی چی بوداااااااااااا بلا بود که نازل شده بود.....منم هی نظراشو حذف میکردم میذاشتم تو وبم تا کامنتام زیاد شه
حتما گلم!
خب خدا رو شــــــــــــــــــــکر

sara 1390/06/09 ساعت 16:10 http://www.s-75.blogfa.com

واااااااای شلام اجی.
ببخشید نبودم.
از این به بعد درخدمتم اجی.

علیک سلام گلی!
خواهش عزیزم.........به موقع اومدی نزدیک بود حذف شی
به همچنین عزیز

سارا 1390/06/09 ساعت 18:37 http://kimia-s-f.blogfa.com/

گلی نظراتمو تایید نمیکنی عزیزم من همش تنهام بخدا سخته ولی مجبورم سهم منم همینه راستی نیومدی مسنجر روحیم خسته است ۲۵ سالمه درس خونمد چه فایده لذتی نداشتم هیچی به هیچی

چــــــــــــــــــــــرا تایید نکنم؟!
راسش نمیتونستم بیام و راحت جواب بدمو تایید کنم اما الان درخدمتم
انقد خودتو ازار نده گلم......چرا اینقد ناامید حرف میزنی.....چرا این جوری بهش نگاه میکنی......سهم هر کس که خدا معلوم کرده بهترینشه....بستگی داره ما چقد تلاش میکنیم و چه جوری ازش حرف میزنیم......
چه رشته ای خوندی؟؟؟؟

حدیث 1390/06/10 ساعت 10:14 http://hadiseshgh.blogfa.com

مگه این داستانو نشنیدی که یگه وقتی صبح با خنده بیدار شی و روزتو شروع کنی تموم روز واست شیرین و لذت بخش میشه اما اگه روزتو با گریه و یا ناراحتی شروع کنی تموم روز واست تلخ و زجر اور میشه . گلم همه چی به خودت بستگی داره . همون افکار مثبتت . هیچ وقت افکار منفی نداشته باش. چون نیروی ذهن ما خیلی قویه و به سرعت عمل میکنه وقتی فکر منفی داشته باشی مثلا یه تصادف یا غم اون اتفاق واقعا میفته باور ن و همینطور برعکس .
حتی خیلی اوقات در مقابل بیماری های ناعلاج هم افکار مثبت قوی تر از بیماری میشن و بیمار زود خوب میشه .

دنیا رو قشنگ ببین . تو به دیگران خوبی کن پاداششو در اخرت میبینی اونا هم پاداش بدی هاشونو در اخرت میبینن .
البته همیشه میگن ادما همونطوری رفتار میکنن که تو باهاشون رفتار میکنی .
در مورد این یه چیزی میخوام بهت بگم شاید یه انتقاده امیدوارم ناراحت نشی

چرا زیاد شنیدم!اما هیچ وقت نشد.........امتحانش کردم!
میدونم همون قانون جذب یا راز!
اما هیچ وقت کار نکرده....همش شعره
بازم میگم من اگه خوبم رفتار کنم بدی میبینم
نه بابا برای چی ناراحت بشم....اما منکه به کسی بدی نکردم؟!

حدیث 1390/06/10 ساعت 10:15 http://hadiseshgh.blogfa.com

من نمیگم تو با ادما بد رفتار میکنی گلم . منظور من این نیست اما نباید توقع بیشتر هم داشته باشب .

مثلا تو وبلاگت نوشتی که اگه کسی دو هفته بیشتر سر نزد حذف میشه و غیره . خب گلم شاید اون هم تو وبلاگش همچین چیزی رو نوشته باشه و واسه همی بهت سر نزده . خب شاید از طرف تو کم توجهی رو دیده و سر نمیزنه . همیشه واسه هرچیزی یه دلیلی هست .
وقتی تو سر نمیزنی و دوست داری اول اونا سر بزنن و بعد تو سر یزنی خب شاید بقیه هم چنین هدفی داشته باشن .
از این نوشته ها میخوام این نتیجه رو بگیرم که تو این دنیا نباید توقع هیچ کاری رو از هم نوع خودت داشته باشی . هر کسی به فکر منافع خودش و توجهی به دیگری نداره . این برای منم صدق میکنه گلم . منم گهی اوقات پیش اومده ه از خیلی ادما ناراحت شدم اما این اصا رو باید تو زندگیت داشته باشی که تو برای خودت داری زندگی میکنه نه برای دیگران پس رفتار بد دیگران نباید باعث ناامیدی بشه و دعا کنی که ....

رها جونم یکم عاقلانه تر فکر کن . میدونم کاملا فهمیده ای اما ب گاهی اوقات دنیا اون طوری که ما میخوایم نمیچرخه پس نباید امیدمونو از دست بدیم .

برات دعا میکنم موفق باشی .
حرف اخرم . تورو خدا نرو . نیومدنم دلیل این نبود که بارم مهم نیستی باور کن .

راستی عیدتم مبارک .
بخند تا دنیا برات بخنده
اگه حرفی زدم که ناراحت شدی واقعا شرمنده ام . میخوام دوستانه تر باهم صحبت کنیم

اما من همیشه تو هفته به همشون سر میزنم و بهشون نظر میدم حتی اگه لپ تاپم کار نکنه با موبایلم میرم و بهشون نظر میدم....بی انصافیه بگیمن بهشون سر نمیزنم که اونام نمیان
این حرفا چیه گلم میزنی شما واسه ما همیشه مهمی و منم از شما توقعی ندارم که عزیزم
عید شما هم مبارکککککککککککک گل نازم
دشمنت شرمنده گلم......ادم که از نصیحت های دوستش ناراحت نمیشه....باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سارا 1390/06/10 ساعت 21:06 http://kimia-s-f.blogfa.com/

مرهم دردم چه نوشته خوبی واسه جای نظراتت گذاشتی ممنونم که اومدی خداکنه قالبم مورد پسند همه بازدیدکننده ها باشه مرسی گلم خوشحالم کردی هروقت تونستی بیا مسنجرخوشحال میشم

خواهــــــــــــــش میکنم عزیز دلم
باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
بوس بوس بوس

از ته دل آرزو میکنم که همه خوب بشن ... ولی خودت دلت پاکه ... و آرزوی تو و دعاهات هم حتما برآورده میشه

ببینم شما از کجا میدونی دل بنده پاکه؟؟هان هان هان؟
ارزو نکن......دعا کن......بعضی ارزو ها شاید به واقعیت نرسن....اما دعا حتما کارگره مشکلاته
راستی تو که باز اومدی و نظر دادی؟اکه رو رو برم
شما درس نمیشی....نه؟
چی کار کنم که دست از سر پر پشت ما برداری؟؟؟

آخه بی انصاف من که انقدر ناز میکنم برات ... میو میو میکنم برات .... موش میگرم برات ... من بزارم برم ؟
من را که قبول نداری ... من که بهت سر میزدم و موش های وبت را میگرفتم و نمیذاشتم نظر ها را بخورن
با اینکه میدونم نظرم را درج نمیکنه بازم نظر میدم ... چون میدون بهت یه حس خوب میده ... و من هم همون حس خوبی که تو پیدا میکنی را دوست دارم

اییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااا
من از دست این چی کار کنم؟؟؟
خودتو لوس نکن......واقعا راست که میگن گربه ها لوسن هااااااااا.....اگه رو بهشون بدی لوس تر هم میشن!
بعدشم مگه وب من فاضلاب که موش داشته باشه؟
اگرم داشته باشه که نداره....خودم با جارو میوفتم دنبالش
خب شما بسکه پر رویی که نظر میدی......و من بسیار ادم احمقی میباشم که نظر شما رو تایید میکنم
ببخشید چه حسی؟؟؟؟توضیحات کامل نیست
در ضمن این دو تا نظرو مخصوصا تایید کردم که بیای و جوابشون رو بخونی وگرنه عمرا تاییدش نمیکردم
دیگه ام نه خودتو لوس کن نه ناز و ادا دربیار نه اینجا بیا..........البته اینجا میتونی بیای و مطالبش رو بخونی اما نظر ممنوع

دوشیزه جانم سلام ، خوبی خانومی ؟
عیدت با یه روز یا شایدم دو روز تاخیر مبارک
خوش می گذره ما رو نمی بینین ؟
وای که چقدر خوشحالم که بلاخره بعد از این همه گرفتاری تونستم بیامو بهت سر بزنم ( ای بابا من بازم ذوق زده شدم و کله پا شدم ! )
اگه بدونی چه بلاهایی سرم اومده !
ولی الان حالم خوفه خوفه
دوشمت دارم هوارتا

به به به به....نه مرسی من به به نمیخوام(ااا ببخشید منظورم این به به نیس اون به به)
ببین کی اومده.....باران خودمون.....خوبی هانی جووون؟
چن وقتی بود تو وبلاگ ما نباریده بودی.....چه عجب
خوش اومدی.....صفا اوردی......قدم روی چش ما گذاشتی
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی....عید شما هم مبارک
این چه حرفیه.....شما نباشی نمیخوام خودم و وبلاگ باشه
منم خوش حالم که بالاخره نظر شما رو تو وبلاگ رویت کردم.....شدی مثل ماه که برای عید فطر میخوانش برای عید شدن
کله پا شدنتون هم عشقه عزیزم
واااااااااااااااااااااااااااای خدا مرگم بده.........چی شده گلم؟؟؟
خب خدا رو شکر.......ولی چی شده بوده عزیزم؟!
منم دوسمت دالممممممممممممممممممممممممم هوارتا به توان ۱۰۰۰

نه گلم چه موردی داره ؟
من خودمم خیلی کم وقت می کنم به اون وب گروهی سر بزنم ، ینی به وب خودمم دیگه وقت نم کنم سر بزنم دیگه به اونجا که ...

رها 1390/06/11 ساعت 14:50

سلام دوستای گلم بعد از دو هفته یه دو راهی جدید گذاشتم فقط با دقت جواب بدید...منتظرم...بای

علیکم السلام
باشــــــــــــــــــــــــــــــــــه

رها خانومی ادامه ی داستانمو گذاشتم
دوست داشتی بیا ، خوشحال می شم

حتمـــــــــــــــــــــــــــا میام البته با کله

سلام رها ... خوبی ؟؟؟ رها ؟؟؟ نمیدونم چرا ؟؟؟ ولی ببین ... خب وبلاگ تو دوست داشتنیه ... واسه همینم نیازی نیست همیشه گله کنی دختر ... اونی که دوستت داشته باشه ممکنه چند وقت نباشه ولی بالاخهر بهت سر میزنه ... نمیدونم ... البته تو بهتر از من میدونی دوستم ...
رها جونم راستی عیدتم مبارک باشه دوستم ...

سلامممممممممممممممممممم نیلو جوووووووونم
من خوبم شما چه طور عزیز؟
راسش این گله ها به خاطر وبلاگم نبود....درسته ک تو پ.ن یه چیزایی گفتم ....اما راجع وبم اون گله ها رو نکردم....شاید قسمت خیلی کمش مربوط میشد به وبم اما بیشترش ربطی به این نداشت
عید شما هم مبارکککککککککک گلم
دوست دارم عزیز دل...ممنون که اومدی

سلام عزیز دلم

منو حسابی شرمنده کردی

سلامممممممممممممممم گلی
خواهش میکنم عزیزم..........قابل شوما رو نداره

یه کم دیره ولی عیدت مبااااااااارک
نبودم این چند روز

ممنونم عزیزم
عید شما هم مبارککککککککککککککککک با تاخیر
منم کم و بیش نبودم
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

flower26 1390/06/12 ساعت 11:45 http://www.flower26.blogfa.com

سهلــــــــــــــــام عزیـــــــــزم
فدای مهــــــــــربونیات گلــــــــــم
دیگه زیاد حوصله ی آپ کردنو ندارم..اما هرچند وقت یکبار میام نت میچرخم..ب توهم سر میزنم گلــــــــــــم
ممنون از حضورت گلــــــــم
فهـــــــــــــلا

علیک سلام خانومی
ممنونم عزیز........لطف داری
اره میدونم........اپ کردن حوصله میخواد.....منم دیگه دارم خسته میشم....
مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ........منم میام وبت!
خواهــــــــــــــــــــــش هانی
بابای گلم

لی لی یانا 1390/06/12 ساعت 12:35

سلام مرسی عسلم
جات خالی سفر خوبی بود هر چند که کوتاه بود
راستی عید توهم با تاخیر مبارک گلم

خواهش میکنم عزیز دلم
دوستان به جای ما........خوش حالم که بهت خوش گذشته.....ایشاالله همیشه شاد و خوش باشی
مرسییییییییییییییییییی عید شما هم مبارککککککککک
بووووووووووووووووووووس

سارا 1390/06/12 ساعت 12:56 http://kimia-s-f.blogfa.com/

سلام رها جون نمیدونم چیشده اکثر لینکهام حذف شدن دارم درستش میکنم الان وب شما هم جز لینکهام شده پس نگران نباش

سلام عزیز دلم
اشکال نداره هانی........مهم اینه که دوباره من جزء لینک هات شدم

دوباره نمی خوام
چشای خیسمو کسی ببینه
یه عمره حال و روز من همینه
کسی به پای گریه هام نمی شینه
بازم دوباره
دلم گرفته
دوباره شعرام ، بوی غم گرفته
کسی نفهمید
غمم چی بده
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده ...

وایییییییییییییییییییی
الهــــــــــــــــی من بمیرم برات که اینقده دلت گرفته خانومی....بریز بیرون خودتو خلاص کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد